Satt och funderade på om det verkligen är så jäkla kul och vara så fruktansvärt överlägsen som Lu är. Jag menar, att göra sina ingångslyft snorlätt när alla andra redan är klara/bommat. Ingen konkurrens liksom.
Jag tror inte det är tråkigt. Han har kämpat för att bli så överlägsen. Säkert otroligt kul.
Likadant i många andra sporter.
Jag tror inte det är tråkigt. Han har kämpat för att bli så överlägsen. Säkert otroligt kul.
Likadant i många andra sporter.
Ja, klart det är stenhårt jobb som gjort det. Men kommer själv ihåg när man spelade handboll att de var de jämna tuffa matcherna där man nätt och jämnt vann, som var de allra roligaste!
Ja, klart det är stenhårt jobb som gjort det. Men kommer själv ihåg när man spelade handboll att de var de jämna tuffa matcherna där man nätt och jämnt vann, som var de allra roligaste!
För vissa är det känslan av att vara överlägsen som motiverar. Dessutom går alla lyftare in med en plan på önskade lyft, och han fullföljde med sina rekord.
Bara jag som ogillar när den svenske kommentatorn kommenterar lyftarnas tekniker ibland? De är trots allt de bästa i världen som lyfter och han har själv aldrig varit i närheten av att lyfta de vikter som de gör i respektive viktklass.
Bara jag som ogillar när den svenske kommentatorn kommenterar lyftarnas tekniker ibland? De är trots allt de bästa i världen som lyfter och han har själv aldrig varit i närheten av att lyfta de vikter som de gör i respektive viktklass.
Har du varit i närheten av att var kommentator? Ändå kommenterar du kommentatorn.
Jag tycker att det är bra att han kommenterar teknik. Alla som tittar vet inte och hinner inte se exakt vad som händer.
Så en kommentar om att någon hamnade för mycket på tå, eller inte drog ut ordentligt, eller liknande tycker jag bara är bra.
Det är underbart att se alla dessa brutaldjupa böjar och att samtliga har ultradorsalflexerade handleder, speciellt vid frivändningen och överstöten. Bäva månde skadeexperterna här på Kolot.