2011-12-21, 18:07
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sniggel
Och det är ju ifall han inte tappar någon muskelmassa eller glykogen. Ska han ner ända till 5% så blir det väldigt svårt att inte tappa muskelmassa eller glykogen, plus att det ju är 2 procentenheter lägre än 7%. Kanske 76 kg vilt gissat för tävlingsform och isåfall saknar han 8 kg muskler för att nå upp till den här formelns genetiska maxnivå. Väldigt hypotetiskt och ungefärligt detta!
|
Tror mitt exempel kan vara bra för att visa hur långt man faktiskt kan vara ifrån längd - 100 på 5%bf trots att man har vikt i överkant och inte galet högt bf%.
8kg muskler, challange accepted
|
|
|
2011-12-21, 19:32
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Wormzie
Ligger på 89kg på 184 cm, självuppskattat 14% bf (antagligen närmre 17-18%), finns det någon formel man kan räkna på hur mkt man skulle väga om man droppar ner till 7-8% bf?
|
Det är ju bara att räkna du har ju bifogat all nödvändig info.
|
|
|
2011-12-21, 19:48
|
|
|
Illrar pillrar
Reg.datum: Jul 2005
|
Spela roll vad Zyzz uppgav som vikt, det är ingen som vet hurvida det stämde eller inte.
Några bilder där han posar intill annat folk, han ser inte överdrivet grov ut för att väga 93 hård som vissa påstår. Självklart kan man uppnå motsvarande muskelmassa och hårdhet ren, men förmodligen inte på 4 år.
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
|
|
|
2011-12-21, 20:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats
Spela roll vad Zyzz uppgav som vikt, det är ingen som vet hurvida det stämde eller inte.
Några bilder där han posar intill annat folk, han ser inte överdrivet grov ut för att väga 93 hård som vissa påstår. Självklart kan man uppnå motsvarande muskelmassa och hårdhet ren, men förmodligen inte på 4 år.

|
Han var ju olika stor på olika bilder.
I första filmen var han 92kg tror jag.
I denna 96kg http://www.youtube.com/watch?v=5YsGJz3j4os
I hans sista var det lite över 100 tror jag, dock lite bulkig. Notera GH-magen. http://www.youtube.com/watch?v=Kaes3feWfXU
De flesta bilderna kommer ifrån tiden då han var 92-96.
|
|
|
2011-12-21, 21:41
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av pwnyou
|
Det enda han har är bröst, och i den senare videon lite armar... Obefintliga ben och liten rygg, sån jääävla hype kring Zyzz, snygg fysik som fan, men inget mer.
|
|
|
2011-12-21, 21:42
|
|
|
Förslag?
Reg.datum: Aug 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik1
Det enda han har är bröst, och i den senare videon lite armar... Obefintliga ben och liten rygg, sån jääävla hype kring Zyzz, snygg fysik som fan, men inget mer.
|
Ja, det är ju verkligen ingenting. Typ inte alls det som minst 50% här på forumet har som högsta mål med sin träning.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2011-12-21, 21:46
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath
Ja, det är ju verkligen ingenting. Typ inte alls det som minst 50% här på forumet har som högsta mål med sin träning.
|
Syftade mest på att hans massa inte var något att hänga i julgranen.
|
|
|
2011-12-21, 21:48
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
Syftade mest på att hans massa inte var något att hänga i julgranen.
|
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
|
|
|
|
2011-12-21, 21:57
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
|
Nästan ett not sure if serious på den. Den finns ju MASSVIS av bilder i dagsformstråden som slår han.
|
|
|
2011-12-21, 21:59
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
Nästan ett not sure if serious på den. Den finns ju MASSVIS av bilder i dagsformstråden som slår han.
|
Ja, han hade vägt ännu mer med ännu lägre fettprocent om han hade tränat ben ordentligt. Vad vill du ha sagt?
|
|
|
|
2011-12-21, 22:01
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Formen på dom här bilderna är inte direkt imponerande. Hans längd/vikt/bf% är det i text men stämmer det?
|
|
|
2011-12-21, 22:02
|
|
|
Förslag?
|
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Formen på dom här bilderna är inte direkt imponerande. Hans längd/vikt/bf% är det i text men stämmer det?
|
Det går att vara i olika bra form vid olika tillfällen, liksom. Särskilt dom som roidar.
|
|
|
|
2011-12-21, 22:04
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ja, han hade vägt ännu mer med ännu lägre fettprocent om han hade tränat ben ordentligt. Vad vill du ha sagt?
|
Att han inte har särskilt mycket muskler.
|
|
|
2011-12-21, 22:05
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
|
Antagligen inte.
|
|
|
2011-12-21, 22:06
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Vem fan bryr sig om hur mycket muskler han hade?
I'm mirin' this.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:18.
|

|