2014-06-15, 19:25
|
|
Do you even PB?
Reg.datum: Dec 2012
|
Grattis till båda persen, bänken e riktigt fin!
|
|
|
2014-06-15, 19:39
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2013
|
Indeed, starka bänkar!
|
|
2014-06-16, 11:33
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbey
Grattis till båda persen, bänken e riktigt fin!
|
Citat:
Ursprungligen postat av JMF
Indeed, starka bänkar!
|
Tack grabbar!
Folk får ju rullstol, proteser, medicin och dyl. Då kan vi ju slänga in bindor där också så att vi erkänner att vara kvinna är ett handikapp, eller möjligtvis en sjukdom..?
|
|
|
|
2014-07-01, 18:21
|
|
Registered User
|
Träningen har varit si sådär, men fick till bra träningspass förra veckan. Träningen känns mer strukturerad nu även om jag borde köra lite fler övningar och vila något mindre under träningen. Men hur som satt 170x3 i marken ganska lätt, och 13 chins gick upp hyfsat vilket är pb. Testade även upphöjda marklyft ovanför knäna. 180 kg gick upp iaf.
Ger mig på en runda RSR i marken igen. 152,5 6x2 gick upp ganska tungt igår men tror mest det beror på dagsformen och inte någon långdragen svacka. Chinsen gick också väldigt lätt igår men stannade runt 10 och fick lite volym istället. Kroppsvikt kring 80 kg. En deff hade suttit fint, men det är jag för lat för.
Folk får ju rullstol, proteser, medicin och dyl. Då kan vi ju slänga in bindor där också så att vi erkänner att vara kvinna är ett handikapp, eller möjligtvis en sjukdom..?
|
Senast redigerad av Philley den 2014-07-01 klockan 18:27.
|
|
|
2014-07-02, 11:44
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2012
|
80kg kv på 180cm (eller hur mycket du nu har växt sen du starta journalen) är väl ganska bra ändå? Jag hade inte satsat på en deff iaf utan siktat på att fortsätta öka vilket du gör nu. Förresten hur går tankarna med kampsporten?
Jag är själv sugen på att återuppta det jag gjorde men känns som att vägen tillbaks till där man sluta är för lång/smärtsam..
|
|
|
2014-07-02, 22:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av alphahanen2
80kg kv på 180cm (eller hur mycket du nu har växt sen du starta journalen) är väl ganska bra ändå? Jag hade inte satsat på en deff iaf utan siktat på att fortsätta öka vilket du gör nu. Förresten hur går tankarna med kampsporten?
Jag är själv sugen på att återuppta det jag gjorde men känns som att vägen tillbaks till där man sluta är för lång/smärtsam.. 
|
Tror inte jag växt något men ligger väl någonstans där  Nä kommer nog inte deffa i vilket fall, men man har ju samlat på sig lite väl mycket fett. Oavsett vilket så går gainsen före nu iaf!
Jo jag tror nog jag ska göra det till hösten. Blir isf mma eller kickboxning vad jag tänkt. Vad är det du har tränat för något?
|
|
|
|
2014-07-03, 13:13
|
|
Registered User
Reg.datum: Mar 2012
|
Citat:
Ursprungligen postat av Philley
Tror inte jag växt något men ligger väl någonstans där  Nä kommer nog inte deffa i vilket fall, men man har ju samlat på sig lite väl mycket fett. Oavsett vilket så går gainsen före nu iaf!
Jo jag tror nog jag ska göra det till hösten. Blir isf mma eller kickboxning vad jag tänkt. Vad är det du har tränat för något?
|
Nice! Det är ju grymt kul. Tränade hos en grabb som hade kört massa olika stilar i sina dar så han lärde folk det mesta faktiskt  . Men i huvudsak kickboxning och karate.
|
|
|
2014-07-14, 18:43
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2013
|
Uppdatering pls 
Vill ju veta hur dina styrkelyftsplaner går
|
|
|
2014-08-21, 20:40
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2012
|
Dålig uppdatering må jag säga!
|
|
|
2014-08-21, 21:19
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av j0nisch
dålig uppdatering må jag säga! 
|
+1
|
|
|
2014-08-29, 16:47
|
|
Registered User
|
Sorry grabbar, har verkligen varit urkass på att uppdatera. Har haft så mycket för mig och sen har träningen kommit efter en aningen, men kör hårt nu igen. Idag var första riktigt bra passet på ett tag.
Hur det blir med styrkelyftningen vet jag inte. Det hade varit riktigt skoj, speciellt med tanke på att med lite träning kunde jag möjligen knipit pallplats, men jag får se. Är nog god för 110 i bänk, 190 i mark och kanske 140(?) i knäböj. Innan året är slut ska marklyften upp till 210 kg!
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:13.
|

|