Folk får ju rullstol, proteser, medicin och dyl. Då kan vi ju slänga in bindor där också så att vi erkänner att vara kvinna är ett handikapp, eller möjligtvis en sjukdom..?
__________________ Journal ; Från fet och fläskig till en gladiator! Instagram ; @Wadduip *Gått ner 45 kg*
Marklyft: 1x220kg
Bänkpress: 3x110kg
Knäböj: 3x180kg
tjeena, axlar idag, nånting jag verkligen släpar volym och styrke mässigt... men såhär så passet ut har 2kg kyckling i ugnen just nu för några dagar framöver
Köttigt pb, jag maxxar 115, och drar en 5a på 100kg, du bör ha 15kg över ditt MAX5REP ungefärligt
Tog 155 när jag gjorde en trea på 140. sånt där är väldigt individuellt. Allt beror på hur muskelfibrernas struktur. Några tunga pass och negativa set så bör 115 finnas. viktvana gör riktigt mycket.
i övrigt kan jag bara säga att du är grym! önskar att jag var lika stor som dig när jag var 15
Tog 155 när jag gjorde en trea på 140. sånt där är väldigt individuellt. Allt beror på hur muskelfibrernas struktur. Några tunga pass och negativa set så bör 115 finnas. viktvana gör riktigt mycket.
i övrigt kan jag bara säga att du är grym! önskar att jag var lika stor som dig när jag var 15
jo det har du nog rätt i anton, speciellt viktvana
vilka fina ord du skänker mig anton, kul att höra från en av sina största förebilder
__________________ min journal
instagram aronohman youtube kanal
16år bänk 122,5, mark 220 , benböj 180