Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
får man fråga vad 1dl sån där pannkaksmix väger? köpte ett paket idag
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
|
Ingen aning faktiskt

Men jag räknar på att det väger som vanligt mjöl, så ungefär ~60 gram per DL. Vill man vara mer noga så får man ta o väga
Bröst/Ben/Rygg/Axlar - Mastodont pass.
Hantelpress
3x3 37.5 [Set PB]
Bänkpress
2x3 75
1x4 70 - Stopp [Rep PB +1]
Knäböj superset
Dips
1x3 105
1x2 120
1x2 107.5
1x6 KV+20 kg [PB +5 kg] - Lätt som tusan
1x8 KV+20 kg@8-8.5
Benspark ett ben + Sittande Lårcurl
1x7 50 [Rep PB +2]
2x8 50 [Rep PB +2]
Chins Bakom Nacken
1x8 KV
1x7 KV
1x6 KV
1x11 KV
Latsdrag
3x8 52.5 [+2.5 kg]
Stångrodd, supinerat smala
3x6 80 kg
Militärpress
2x5 47.5 @8.5 [+2.5 kg]
Måste fan få ordning på sömnen. Vet inte varför jag har så svårt att sova helt plötsligt. Hela veckans sömn har varit skit.
Hantelpressen gick okej, aldrig klarat 3 set på 37.5 tidigare. Nådde målet på 3x3, så nästa pass siktar vi på nått set med 4 reps. Var sugen på att trycka upp 4 reps i första set, men bestämde mig för att hålla mig till schemat.
Första gången på någon månad som jag kör vanlig bänk. Senast jag körde bänk med stopp så gjorde jag 1x3 på 70, och då hade jag inte kört 3 tunga set hantelpress innan. Så det är ju framsteg i sig!
Kommer fortsätta köra bänken med stopp, kände att tekniken satt bättre då.
Dipsen gick riktigt bra. Djupa och fina. Höjer nästa pass till 25 kg.
Böjen gick dåligt. Har haft ont i ryggen i 2 dagar, så det var tyvärr den som satte stopp idag i böjen. Kunde inte köra good mornings som det var tänkt efteråt.
Chinsen gick bra och enligt plan. Testar ett nytt upplägg där. Fick dock ett obehagligt snurr i skallen efter chinsen. Hjärtat började slå snabbare och blev sjukt andfådd lätt under resten av passet. Får se om det kommer tillbaka nästa pass. Militärpressen gick även den enligt planerna.