Dagens pass:
Rotator cuff 2x20
Hantellyft åt sidan 2x22x3kg
Bänkpress raw 3x20x20kg 2x10x60kg 2x3x100kg 8x130kg 4x170kg 1x210kg 11x200kg PR
Råttfälla FATBAR 45kg band och 7,5cm planka 3x60kg 1x60kg 3x100kg 3x130kg 3x180kg 3x202,5kg
Samma fast ingen planka 3x70kg 3x100kg 1x130kg
Shorts 10x60kg 10x100kg
Suveränt pass! 11x200kg pisslätt skulle gått 1-3 reps till men valde att fega pga rädsla för tissarna&axlarna. Råttfällan var bara speed sen, ville inte riskera nåt så jag skulle tappa den goda smaken.
11x200kg lätt. Fanns mer att ge:
Ja fy fan Freddi! Helt otroligt starkt att reppa sådär på 200 kågee. Ja smyger in här ibland för att kolla vad du sysslar med och jag blir aldrig besviken Stark jobbat!
mvh,
Matte
imorgon blir det tröjbänk bara tröjan hinner anlända. Kanske blir det trots att den itne skulle anlända. Börjar vara för nära tävlingen nu att vänta. Blir kanske en gammal tröja då... Elo är givetvis välkommen!
Kan man få lite tips hur man töjer en riktigt thigth tröja på bästa sätt?
måste få upp den några cm till på armen så axel sömmen inte sitter så högt upp.
la den i en balja kallt vatten en stund sen satte jag 2 stora pet flaskor i armarna (fick ta i lite för att få in dem) är detta ett bra sätt? har du något tips som kan funka?
kan inte köra kloss och dylikt ännu för armarna går inte att få upp tillräkligt så jag kan inte komma ut så långt med armarna :P så det är töjning utan att lyfta i den jag behöver tips på =)
kan inte köra kloss och dylikt ännu för armarna går inte att få upp tillräkligt så jag kan inte komma ut så långt med armarna :P så det är töjning utan att lyfta i den jag behöver tips på =)
Tja bästa sättet att töja utan att lyfta i den, är väl att tvinga någon mindre klubbkamrat att köra ett pass eller två i den.