|
Update:
Från 160 upp till 175 ner till 159kg på några veckor.
Jävla JoJo-vikt.
Förra veckan gick perfekt med ett underbart avslut i söndags med en motionsrund på 11.67 km varav 5km var jogg/löp. Tog totalt 1 och 58 minuter och en död GIIO på soffan efteråt.
Idag står det bröst och triceps på schemat.
Dagligt kcal intag ligger mellan 1700-2000 beroende på var jag äter min lunch.
Har även blivit extra petnoga med att mäta upp mat med dl mått i brist på en våg när det är dags för kvällsmat.
Har möte hos dietisten den 22/6 och är lite nyfiken på hur hon kommer reagera på viktminskningen och mitt upplägg.
Hon kommer antagligen bli lite småsure på att jag ligger så lågt kcal intag om man räknar enligt Harris benedict metoden.
Hade dock ett litet missöde i Lördags då jag var bjuden på 30 årsfest och intog en hel del mängd jäger och tequila.
Kanske det som triggade igång motionsideén i söndags.
Har funderat på att öppna upp en blogg men är rätt kass på att skriva dagliga uppdateringar och fläka ut med bilder osv.
Jag tycker inte att kameror hör hemma på gymmet och bilder mig själv håller jag privat för en jämnförelse.
Mitt mål just nu är att klara 90 dagar utan några sötsaker och äta så hälsosamt som möjligt för att förhoppningsvis kunna underlätta depressionen som kommer till höst.
Detta är min sista väg innan magsäcks OP vilket jag vill undvika till 100%
Hoppas att under 2016 väga runt 100 kg.
Ingen aning om någon läser detta men wish med luck.
Giio Out
|