Visa fullständig version : Tips på bra TV- serier
HBO har släppt en extended preview trailer för game of thrones.
http://www.hbo.com/game-of-thrones/index.html#
:krampus
Allt är precis som jag vill att det ska vara i en sån här serie. Atmosfären är helt fantastisk! Hoppas jag bara inte satt för höga förväntningar på serien...
eternallord
2011-04-08, 19:54
Phaha, världens klockrenaste kommentar i gårdagens Archer, så fel... SPOILERVARNING (markera):
That was fun, thank you. Seriously, not many women could bring me to orgasm in front of my mother. I would think.
Mass-Tech
2011-04-08, 21:07
Phaha, världens klockrenaste kommentar i gårdagens Archer, så fel... SPOILERVARNING (markera):
That was fun, thank you. Seriously, not many women could bring me to orgasm in front of my mother. I would think.
Inget slår:
"M as in Mancy"
SteveMiller
2011-04-08, 21:46
Silver fang ;)
:krampus
Allt är precis som jag vill att det ska vara i en sån här serie. Atmosfären är helt fantastisk! Hoppas jag bara inte satt för höga förväntningar på serien...
Jag håller helt och hållet med dig. Sitter och ryser för fan :D
Någon här som kollar på Klovn?
Sjukt rolig dansk serie!!
De har efter 6 säsonger kommit med Klovn The Movie.
Den har jag valt att inte se än då jag inte hunnit igenom alla säsonger. Men fy fan vad jag ligger och skrattar åt det här. Det är så sjukt pinsamt. Sist jag tyckte en serie var såhär pinsamt rolig var när jag såg på Extras.
Har man inte så stor koll på danska kan det säkert bli lite svårt att förstå. Men för de som förstår är det värt att kolla på!
vEBdjONWYsg:laugh:
Fick lite dåligt samvete nu, men det är ju inte på riktigt heller. Jag får nog skaffa danska subtitles för att hänga med helt och hållet.
Kan tipsa om In the middle också :D
Vet inte om det gjorts förr men den är så skön ^^
Varför har jag inte gett Sopranos en chans tidigare, är ju tammetusan episkt bra!!
Nalfaren
2011-04-09, 22:16
Camelot är betydligt naknare, råare och bättre än Merlin.
Någon här som kollar på Klovn?
Sjukt rolig dansk serie!!
De har efter 6 säsonger kommit med Klovn The Movie.
Den har jag valt att inte se än då jag inte hunnit igenom alla säsonger. Men fy fan vad jag ligger och skrattar åt det här. Det är så sjukt pinsamt. Sist jag tyckte en serie var såhär pinsamt rolig var när jag såg på Extras.
Har man inte så stor koll på danska kan det säkert bli lite svårt att förstå. Men för de som förstår är det värt att kolla på!
vEBdjONWYsgHahaha, så bra den är. Som Curb Your Enthusiasm (t o m musiken), om inte brutalare. Det är frustrerande med bristen på undertexter bara. Ett bra tillfälle att förbättra sin danska, men man riskerar att missa lite skämt här och där.
Hahaha, så bra den är. Som Curb Your Enthusiasm (t o m musiken), om inte brutalare. Det är frustrerande med bristen på undertexter bara. Ett bra tillfälle att förbättra sin danska, men man riskerar att missa lite skämt här och där.
Tyvärr är det inte på riktigt. Men MYCKET av det som händer i serien är sånt Frank och Casper har varit med om. T.ex det med kattlådan i säsong tre(tror jag) är något som Frank har gjort på riktigt.
För mig är det inga problem att förstå danska då jag hör och talar det dagligen. Men jag kan förstå att det kan vara svårt att förstå om man inte är van till det.
Så finner ni med subs så tanka bara hem! Annars har jag förstått att det går/gick på tv4 humor. Bör finnas på tv4 play. Och då lär de ju ha text.
Tyvärr är det inte på riktigt. Men MYCKET av det som händer i serien är sånt Frank och Casper har varit med om. T.ex det med kattlådan i säsong tre(tror jag) är något som Frank har gjort på riktigt.
För mig är det inga problem att förstå danska då jag hör och talar det dagligen. Men jag kan förstå att det kan vara svårt att förstå om man inte är van till det.
Så finner ni med subs så tanka bara hem! Annars har jag förstått att det går/gick på tv4 humor. Bör finnas på tv4 play. Och då lär de ju ha text.Ja tro fan det inte är på riktigt, det hade varit helsjukt :). Hans besatthet av den svarta ungen på adoptionsbyrån :laugh: :laugh:
Svenska subs fanns till några avsnitt i säsong 5 (integrerat) så det är dom jag kollar på nu.
Mollestam
2011-04-11, 17:04
Criminal Minds är grymt, rekommenderas om någon har tråkigt någon dag.
SiSenior
2011-04-11, 18:25
Arkiv X
vicarious
2011-04-11, 18:29
Arkiv X
Är nog den bästa serien jag har sett.
petersson
2011-04-11, 19:03
Arkiv X
Igår började jag kolla om på den! Bra grejer
Åh, Arkiv X. Abstinens...
grisbil3n
2011-04-11, 19:18
Drog igenom alla sasongerna av Arkiv X for 5 ar sen lr vad det blir. Har planerat att kolla igen valdigt lange nu, aer dags kenner jag. Det som aer det fina med serier, later man det ga nagra ar kan man avnjuta igen. Arkiv X aer valdigt mysig serie.
Ja arkiv x.
Avsnitt så som, A Cigarette Smoking man, ger mig gåshud.. så jävla häftigt avsnitt när man får veta mer om CSM.
Ja tro fan det inte är på riktigt, det hade varit helsjukt :). Hans besatthet av den svarta ungen på adoptionsbyrån :laugh: :laugh:
Svenska subs fanns till några avsnitt i säsong 5 (integrerat) så det är dom jag kollar på nu.Hittade boxen med alla 6 säsonger för 175 danska på http://www.billigcd.dk/products/klovn-(0602527205847).aspx
Där finns iaf engelsk undertext. Så den beställdes.
Bra pris för 25 timmar underhållning!
WOHO! Såg nyss att Archer officiellt blivit förnyat för en tredje säsong på 16(!) avsnitt! BRILLIANT!
Archerreklam för Emmy:
http://img821.imageshack.us/img821/9286/archerreklam.th.png (http://img821.imageshack.us/i/archerreklam.png/)
eternallord
2011-04-16, 00:32
Detta blir väl ett anti-tips, senaste Family Guy var så hysteriskt dåligt att jag inte vet vad. Jag har inte sett så mycket av de senare säsongerna, men har hört att det skulle vara ganska dåligt numera. Men såhär dåligt kunde jag inte ens föreställa mig.
Hade varit orättvist om jag inte poängterade att jag såg senaste avsnittet och det var faktiskt, helt OK, stundtals riktigt roligt! Värt att ge en chans faktiskt.
Fjällbrynt
2011-04-16, 15:40
Sett Sons of Anarchy? Bra serie säger jag!
Jag har skrivit OZ innan men det är värt att skriva igen, se den!
Sett Sons of Anarchy? Bra serie säger jag!
Avslutningen på senaste säsongen var något av det bästa jag sett i serieväg.
anton2000
2011-04-16, 16:01
Will Farell verkar ersätta Steve Carell i The Office US. Farell var riktigt bra i första avsnittet så det här kan bli riktigt bra :)
Jockefoten
2011-04-16, 19:51
Allt snack om Arkiv-x har fått mig att kolla igenom serien. Precis avklarat avsnitt 1, hoppas på fortsatt spänning!
Denna serie är underhållande, speciellt i dessa tider
Michael Jai White, Teri Ryan, Ian Anthony Dale, Aleks Paunovic et al
ov63lTUvNok
eternallord
2011-04-24, 10:15
Jag låter nog förbannat tjatig vid det här laget, men det var sista avsnittet så ni slipper mig i ett halvår nu. Jävlar vad bra säsongsavslutningen av Archer var. Händelserik men följsam handling, tokigt slående dialog, allting var klockrent helt enkelt.
Ni är väl medvetna om att South Park säsong 15 hade premiär i natt?
anton2000
2011-04-28, 21:33
Ni är väl medvetna om att South Park säsong 15 hade premiär i natt?
"You didn´t read?"
anton2000
2011-04-28, 21:35
Jag låter nog förbannat tjatig vid det här laget, men det var sista avsnittet så ni slipper mig i ett halvår nu. Jävlar vad bra säsongsavslutningen av Archer var. Händelserik men följsam handling, tokigt slående dialog, allting var klockrent helt enkelt.
FML! Visste inte att det var säsongsavslutning. Tycker också att Archer har levererat sjukt bra på senaste tiden. Tycker nog att Archer är ett steg över Family guy/south park faktiskt...
MK: Legacy Ep 3 ute nu, handlar om Johnny "Lasse K" Cage
sqlaU5OMsks
eternallord
2011-04-28, 21:44
FML! Visste inte att det var säsongsavslutning. Tycker också att Archer har levererat sjukt bra på senaste tiden. Tycker nog att Archer är ett steg över Family guy/south park faktiskt...
Archer är min favorit no doubt.
På tal om South Park så hade det premiär igår.
Talking Funny SE01E01
Jerry Seinfeld, Chris Rock, Ricky Gervais och Louie CK umgås i 40min. Behöver ni nå mer detaljer?
The Borgias. Tung serie faktiskt. Handlar om ränkspelet kring påven på 1500-talet. Mycket fulspel. Sänds på Showtime och känns ganska påkostat och absolut seriöst.
eternallord
2011-04-28, 22:38
MK: Legacy Ep 3 ute nu, handlar om Johnny "Lasse K" Cage
Första Mortal Kombat-filmen står pall som en av de bästa TV-spelsfilmerna som gjorts. Sjukt otippat att den av alla som egentligen inte borde lämpat sig som film klarade sig så bra :)
Första Mortal Kombat-filmen står pall som en av de bästa TV-spelsfilmerna som gjorts. Sjukt otippat att den av alla som egentligen inte borde lämpat sig som film klarade sig så bra :)
Helt klart! Bra val av aktörer också.
Minns du hur sunkiga Mario Bros, Double Dragon etc var också? :D
eternallord
2011-04-28, 22:56
Helt klart! Bra val av aktörer också.
Minns du hur sunkiga Mario Bros, Double Dragon etc var också? :D
Vadå, menar du att Street Fighter inte var svinbra? :D Fenomenalt skådespel från Jean Claude Van DAMN I'M A GOOD ACTOR:
DMV2hnlcmgU
(jävla inbäddning, klicka vidare. Genialiskt är det iaf)
Vadå, menar du att Street Fighter inte var svinbra? :D Fenomenalt skådespel från Jean Claude Van DAMN I'M A GOOD ACTOR:
(jävla inbäddning, klicka vidare. Genialiskt är det iaf)
Bäst är ju 0:32!
H5jzl5761Zw
eternallord
2011-04-28, 23:08
Spännande! Jag tittade precis igenom Mortal Kombat på imdb och hittade det här:
"Mortal Kombat (2013)
Not yet released
The movie is a re-vamp and that is all that is known. It is also said to be much like the first one but they are gonna do it how they wanted to do it originally which is very dark."
En mörkare re-vamp av ettan. Är det dumt att hoppas på att den kan bli lite bra?
Spännande! Jag tittade precis igenom Mortal Kombat på imdb och hittade det här:
"Mortal Kombat (2013)
Not yet released
The movie is a re-vamp and that is all that is known. It is also said to be much like the first one but they are gonna do it how they wanted to do it originally which is very dark."
En mörkare re-vamp av ettan. Är det dumt att hoppas på att den kan bli lite bra?
Jag hoppas alltid :)
eternallord
2011-04-28, 23:12
De borde tvinga ur Tony Jaa ur sin tidiga pension för att spela någon badass roll.
MK: Legacy Ep04 och Ep05 handlar om Kitana och Mileena
uIFbGNqs0JQ
Skön kick runt 1:44
e4QRSbf9H5M
Mr.Cosybear
2011-05-16, 18:14
En relativt ny serie att rekomendera, Game Of Thrones.
Ny medieval serie med riddare och en del naket. Tyckte dem två eller tre första avsnitten var väldigt sega iom mycket uppbyggnadssnack men nu de senaste två avsnitten har verkligen saker börjat hända, good stuff.
GoT är riktigt bra Cosy!
Legacy EP:6 Raiden
5tWh4Z42SJk
Just sett klart The Kennedys, den var helt klart över förväntan. Den får 4/5 av mig. Väldigt välgjord och intressant.
The Event OCKSÅ canceled?! En ep kvar, det kan inte sluta väl. Blir så less, sist var det flashforward för min del. Ska sluta kolla på "nya" serier :(
vicarious
2011-05-18, 21:34
Senaste How i met your mother... patetiskt vad dåligt det har blivit. Majoriteten av avsnittet fyllt med meningslöst dravel.
anton2000
2011-05-18, 21:34
The Event OCKSÅ canceled?! En ep kvar, det kan inte sluta väl. Blir så less, sist var det flashforward för min del. Ska sluta kolla på "nya" serier :(
hehe, sånt suger! Har kollat på både flashforward och the event men inte sett nya avsnitt på ett tag. Sånt där är sjukt irriterande iaf när dom bara avslutar mitt i. Minns serien "Kings" som var riktigt lovande, sen mitt i alltihopa när det började bli bra så var det tack för kaffet och serien avslutades...
En relativt ny serie att rekomendera, Game Of Thrones.
Ny medieval serie med riddare och en del naket. Tyckte dem två eller tre första avsnitten var väldigt sega iom mycket uppbyggnadssnack men nu de senaste två avsnitten har verkligen saker börjat hända, good stuff.
Jag gillart också, köpte hem några av böckerna också som jag tänkt avnjuta nu i sommar. Hört att de ska vara bra!
Ingen som kollat in workaholics? Riktigt skön serie!
http://www.comedycentral.com/shows/workaholics/index.jhtml
Skojar ni om The Event? Har inte sett på ett tag bara för att spara ihop till några avsnitt... Vad är anledningen?
boston legal
såg sista avsnittet igår natt på tv6 :(
GoT är riktigt bra Cosy!
Legacy EP:6 Raiden
Mycket bra serie, Kwon! En polare visade mig de fem första avsnitten på bakisdagen i lördags. Fastnade tvärt!
olander08
2011-05-18, 23:10
Skojar ni om The Event? Har inte sett på ett tag bara för att spara ihop till några avsnitt... Vad är anledningen?
Inte tillräckligt med folk kollar på serien?
Doctor Snuggles
2011-05-19, 01:16
Den är ett dåligt försök att hänga på trenden av förvirrande, "mystiska", serier?
Its always sunny in philadelphia och Arrested development om man vill få sig ett gott skratt.
Det är ju inte så konstigt då The Event var riktigt värdelös tyvärr. Visst har den ett underhållningsvärde ändå, men de sista avsnitten är ju bara pinsamma.
shut teh face
2011-05-19, 07:41
Flashforward, The event, + diverse liknande serier..
Finns massor med potential, första avsnittet är oftast bra, och kanske halv första säsongen, sen blir det fan så dåligt att man hellre kollar på bolibompa.. fattar inte
Anton Fräs
2011-05-19, 08:57
Jag avgudade flashforward.
jag avgudade flashforward.
+1
anton2000
2011-05-19, 14:13
South Park leverarar!!! Det här avsnittet var bland de bättre imo :D
eternallord
2011-05-19, 22:51
Har börjat se om Teenage Mutant Ninja Turtles (originalserien) från början. Awesomeness.
Har börjat se om Teenage Mutant Ninja Turtles (originalserien) från början. Awesomeness.
Samma crew som gör Game of Thrones nu borde göra en nyversion av TMNT.
Det vore något att se! :D
Game of Thrones, kollat första avsnittet precis verkar RIKTIGT bra!
Jockefoten
2011-05-24, 20:45
Game of Thrones, kollat första avsnittet precis verkar RIKTIGT bra!
Det störda är att det blir bättre.
Its always sunny in philadelphia och Arrested development om man vill få sig ett gott skratt.
Håller med där, underbara serier! :)
Nyligen kollat klart på Deadwood, riktigt bra serie tyckte jag. Swearengen var förstås halva behållningen. Säsongsavslutningarna var rätt dåliga dock, i bemärkelsen att det inte är tydligt att det var sista avsnittet för säsongen. T o m i sista säsongen så påbörjades ett antal storylines bara i de två tre sista avsnitten, men serien blev inte nedlagd, så det var alltså planerat att sluta så tvärt.
Hursom, jävligt bra serie.
Mitt enda tips 2011, Game of Thrones! (http://www.hbo.com/game-of-thrones/index.html#/game-of-thrones/cast-and-crew/petyr-baelish/video/petyr-baelish-character-feature.html/eNrjcmbO0CzLTEnNd8xLzKksyUx2zs8rSa0oYc5nLlTPz0mBCQ ckpqf6JeamsjFyMjKySSeWluQX5CRW2pYUlQLFAFv-Fzg=)
kan säga att the chicago code verkligen har levererat från avsnitt 10 och framåt.
Kollar Firefly atm. Synd att den vart nedlagd :(
Jag har börjat se Californication. Den är ganska bra. Rolig, inte så moraliserande, och en del naket om man nu gillar sånt. Som Entourage, fast för vuxna.
Vissa scener är klockrena.
QRWgmiRuGbo
Baskagge
2011-05-24, 23:52
Kikade precis klart på Sleeper Cell. Klart sevärd och rekommenderas om man har tid över som behöver spenderas på tv-serier. Endast två säsonger också så man betar av den fort.
Sleeper Cell’ stars Michael Ealy as an African-American undercover F.B.I. agent who is seduced into joining an Islamic sleeper terrorist cell in the United States by the cell’s ruthless leader played by Oded Fehr.
Jag har börjat se Californication. Den är ganska bra. Rolig, inte så moraliserande, och en del naket om man nu gillar sånt. Som Entourage, fast för vuxna.
[yt]QRWgmiRuGbo[yt]
Har sett varenda avsnitt so far, en serie jag lolar out loud av ofta, så jävla bra scener i bland :thumbup:
Haha förra avsnittet av workaholics var episkt. :laugh:
Om ni inte kollat upp serien så gör det!
haha förra avsnittet av workaholics var episkt. :laugh:
Om ni inte kollat upp serien så gör det!
+1!
QRWgmiRuGbo
Underbar serie som håller kvalitén genom säsongerna. Runkle blir bara bättre och bättre!
Har nyligen börjat följa Happy Endings. Rekommenderas starkt.
Haha, en utav favoritscenerna du posta där steve.
MK: Legacy, Scorpion
O5Wnc8OyUj0
Game of Thrones
PZ5p18wIQEI
MK: Conquest. Reptile
gN_T7WIEzSs
Spartacus: Gods of the Arena
Ou2TvLK9jzg
OZ (skönt dubbat)
Y9Rf-h6mkCQ
Fastnade fruktansvärt för Supernatural, plöjt igenom 5 säsonger och börjat på s6. Rätt bra!
Fastnade fruktansvärt för Supernatural, plöjt igenom 5 säsonger och börjat på s6. Rätt bra!
S06 borjar ratt segt men tar sig enormt. Det finns ett par riktiga guldkorn i S06, alskar Dean's torra humor.
Denna tals att se igen:D
Cb3G5Qj_Lo8
Någon som vet när How to make it in America säsong 2 börjar?
forslund
2011-06-06, 14:58
S06 borjar ratt segt men tar sig enormt. Det finns ett par riktiga guldkorn i S06, alskar Dean's torra humor.
Denna tals att se igen:D
Börjat kolla på denna serie efter era två inlägg. Rätt bra tidsfördriv! Dean är awesome.
Pudzianovski
2011-06-06, 15:02
Har sett säsong 1 av Hawaii Five-0. Den är bra och värd att se endast för miljön som de filmar allt. :thumbup:
willtjam
2011-06-06, 15:04
Någon som vet när How to make it in America säsong 2 börjar?
18e september hade nån skrivit på imdb.
Game of Thrones Ep08 - The Pointy End
http://www.cinemablend.com/images/sections/32588/game_of_thrones_32588.jpg
Några favoriter, prepare to get your mind blown!
Robot Chicken (Seth Green)
ObMElJJM31g Wh49LkaFcBE
Superjail
KPagMQbZqX0
Adventure Time
qGBTmGMADDQ
Aqua Teen Hunger Force / Patrol Unit One
6bLkbfDuylk
Tigerkotten
2011-06-06, 16:12
finns det några vettiga serier som går nu förutom Game of Thrones? Så lite o titta på :(
Magnus N
2011-06-14, 08:19
Vad tror ni om att tom Hanks och HBO ska göra en serie om Neil gaimans american gods?
Falling Skies is an upcoming American science fiction television drama series created by Robert Rodat and Steven Spielberg. The series will be broadcast in the United States on the cable channel TNT, and is a production of DreamWorks Television.
Falling Skies will premiere on Sunday, June 19, 2011, with a two-hour premiere.
Falling Skies tells the story of the aftermath of an alien invasion. It follows a group of survivors who must band together in order to fight back against the invading aliens. The group, known as the 2nd Mass (for "Massachusetts"), is led by history professor Tom Mason who, while in search of his son, must put his extensive knowledge of military history into practice as one of the leaders of the resistance movement.
...
" Thomas Conner of the Chicago Sun-Times called it "...a trustworthy family drama but with aliens." He went on to say "It's "Jericho" meets "V," with the good from both and the bad discarded. "
Utöver detta så är Sarah Carter med, så det är definitivt en serie man bör följa.
mjölk-dryck
2011-06-17, 10:27
Utöver detta så är Sarah Carter med, så det är definitivt en serie man bör följa.
Låter helt klart intressant!
Top Gear säsong 17 släpps den 26 juni :D http://www.youtube.com/watch?v=wJnpCp841_0
vicarious
2011-06-19, 08:41
Weeds säsong 7 börjar 27/28e Juni :)
Låter precis som min smak!
Älskar både V och Jericho, väldigt spännande med alien-postapokalysm! :D
vicarious
2011-06-19, 14:27
Låter precis som min smak!
Älskar både V och Jericho, väldigt spännande med alien-postapokalysm! :D
Synd att det aldrig blir några hållbara serier. Skiten läggs ju bara ner *gah!*
Första avsnittet kommer inatt ser jag nu. Kul.
anton2000
2011-06-19, 14:37
Har just börjat kolla på en ny serie, Justified. Finns två säsonger tror jag och det är FX som ligger bakom serien. Så bra kvalle!
Tediiieee
2011-06-20, 13:57
Sett första avsnittet av Falling Skies nu, fan va jag gillar det asså, det kan nog bli riktigt bra! :)
Remokillen
2011-06-20, 14:09
Har just börjat kolla på en ny serie, Justified. Finns två säsonger tror jag och det är FX som ligger bakom serien. Så bra kvalle!
Ja den var lite småtrevlig, tack för tipset.
Pudzianovski
2011-06-20, 14:42
Håller på och kollar igenom The Mentalist. Är på säsong 2 i mitten ungefär. Helt okej serie som jag alltid tänkt att jag ska se men utan att det blivit av. Nu på fredag börjar Burn Notice igen också. Jag hoppas inte ni missade Burn Notice: The Fall of Sam Axe som man nog bör ha sett inför säsongen!
The Fall of Sam Axe: http://www.imdb.com/title/tt1697851/
vicarious
2011-06-20, 14:44
Sett första avsnittet av Falling Skies nu, fan va jag gillar det asså, det kan nog bli riktigt bra! :)
Kul. Ska nog se det ikväll :)
Någon som tipsat om "Falling Skies"?
Kan vara något för oss som gillar Zergs och serien "V for Victory".
CILkO-NCL8c
Håller på och kollar igenom The Mentalist. Är på säsong 2 i mitten ungefär. Helt okej serie som jag alltid tänkt att jag ska se men utan att det blivit av. Nu på fredag börjar Burn Notice igen också. Jag hoppas inte ni missade Burn Notice: The Fall of Sam Axe som man nog bör ha sett inför säsongen!
The Fall of Sam Axe: http://www.imdb.com/title/tt1697851/
Underbart! Ska ses på momangen!
Robbelibob
2011-06-21, 11:58
Futurama 2 avsnitt 23 juni:)
Har sett Castle massa, går väl att se, men man hade ju föredragit mer Firefly.
The Guild är ju rätt skönt också.
Den 23:e börjar andra säsongen av Louie.
Kollade precis igenom samtliga serier med Ross Kemp, on gangs, in afghanistan, extreme world.
Riktigt bra grejjor, fan va modig han är!
Undrar hur dom lyckas få alla kriminella att ställa upp på intervjuer.
Den 23:e börjar andra säsongen av Louie.
Haha, Louie är verkligen min typ av genomcynisk humor. Love it!
Idag sänds för övrigt Utvandrarna på Svt1 kl 18.15, andra delen av fyra. I mitt tycke är den, Nybyggarna samt Raskens något av det bästa som spelats in, någonsin, och jag kan helt enkelt inte se dem för många gånger.
I och för sig är det kanske lite för tungt och dystert för somligas midsommardags-mående.
Någon som tipsat om "Falling Skies"?
Kan vara något för oss som gillar Zergs och serien "V for Victory".
CILkO-NCL8cJag tyckte den var lite seg... :/
No good alltså?
Då skippar vi den!
Tack Razor!
Mitt enda tips 2011, Game of Thrones! (http://www.hbo.com/game-of-thrones/index.html#/game-of-thrones/cast-and-crew/petyr-baelish/video/petyr-baelish-character-feature.html/eNrjcmbO0CzLTEnNd8xLzKksyUx2zs8rSa0oYc5nLlTPz0mBCQ ckpqf6JeamsjFyMjKySSeWluQX5CRW2pYUlQLFAFv-Fzg=)
Vad ska man säga? +1
Episkt bra, får gåshud när HBO loggan kommer fram och jag vet att jag har en timme med GoT framför mig. Topp 5 bästa serier jag har sett!
Vad ska man säga? +1
Episkt bra, får gåshud när HBO loggan kommer fram och jag vet att jag har en timme med GoT framför mig. Topp 5 bästa serier jag har sett!
Säsong 2 börjar spelas in i Juli!
Säsong 2 börjar spelas in i Juli!
Samt;
Original Air Date—15 April 2012
!!
Mollestam
2011-06-25, 20:11
Sista säsongen (8) av Entourage börjar sändas den 24e juli, älskar den serien!
Hyfsad cliffhanger i senaste Whale Wars.
Magnus N
2011-06-25, 20:42
Suits , kom ut ett lovande pilotavsnitt denna vecka.
von huff
2011-06-25, 21:44
Nån som följer supernatural?
Magnus N
2011-06-25, 21:56
Sett alla säsonger, väntar ivrigt på nästa :D
Kanske mer ett program än en tv-serie men jag vill slå ett slag för "vad är en mäniska" med Fredrik Lindström på svt. Lagom generaliserande men fortfarande lättsamt. Svårt att få det programformatet att fungera. Två personer, ett samtal och svart bakgrund men jag tycker Fredrik lyckas.
King Grub
2011-06-26, 12:50
True Blood i morgon.
hertzman
2011-06-26, 16:26
True Blood i morgon.
Går imorgon eller finns det på internetbutiken då?
Scratch89
2011-06-26, 16:26
True Blood i morgon.
*popcorn*
Dock tappade jag en hel del intresse förra säsongen. Om de inte lyckas styra upp det blir det väl som med Heroes.
Scratch89
2011-06-26, 16:27
Går imorgon eller finns det på internetbutiken då?
Sänds i USA söndag kväll (idag dvs), så borde finnas ute hos oss på internetbutiken runt 5-6 imorgon bitti.
Myket trevligt att Weeds drar igång igen. Efter ett par halvkassa säsonger så levererade verkligen den senaste. Och vilken klipphängare dom lämnade oss med. :)
Nordenator
2011-06-26, 16:33
Top Gear börjar i dag om någon missat det.
Det brukar vara ute mellan 23:00 och 01:00 om jag minns rätt.
hertzman
2011-06-26, 16:47
Top Gear börjar i dag om någon missat det.
Det brukar vara ute mellan 23:00 och 01:00 om jag minns rätt.
Men OMFG, och jag är ledig imorgon! Awesomeness! UFC + True Blood + Top Gear.
shut teh face
2011-06-26, 16:51
Falling Skies; väldigt seg och tror detta är en total flopp. Nej alldeles för b. Jag kände första avsnittet att vissa saker inte var speciellt realistiskta..
King Grub
2011-06-26, 16:53
*popcorn*
Dock tappade jag en hel del intresse förra säsongen. Om de inte lyckas styra upp det blir det väl som med Heroes.
Det var ju förrförra säsongen som var trist, den med trädkvinnan.
Doctor Snuggles
2011-06-26, 17:00
Bläh, trött på att vänta på nya mad men.
Falling Skies; väldigt seg och tror detta är en total flopp. Nej alldeles för b. Jag kände första avsnittet att vissa saker inte var speciellt realistiskta..
Realistiskt och "OMG ALIEN INVASION" går sällan hand i hand -.-
shut teh face
2011-06-26, 17:06
Realistiskt och "OMG ALIEN INVASION" går sällan hand i hand -.-
Nej det förstår jag, men jag menar inte så.
Det är superteknologiska utomjordingar som blåst sönder hela jordens försvar, sen åker de runt små skepp och patrullerar ovanifrån, men de kan inte se denna samling människor (flera hundra stycken), även fast de står i öppen terräng och kollar på det där jävla moderskeppet inte så långt ifrån.
Stör mig som fan på sånt :D
"Hej vi går dagtid på de vanliga vägarna, men ingen ser oss"
http://www.collider.com/wp-content/uploads/Falling_Skies_TNT_tv_show_18-600x400.jpg
Scratch89
2011-06-26, 18:41
Det var ju förrförra säsongen som var trist, den med trädkvinnan.
Ja, förra säsongen hade en bättre main story, men alla side plots var otroligt störande. Helt plötsligt kan varenda jäkel förvandla sig till djur, eller har övernaturliga förmågor.
vicarious
2011-06-26, 18:55
Jajjemänsan. Den är sevärd även om den börjar bli lite utdragen nu på senare tid.
Denstillasittande
2011-06-26, 19:05
Ja, förra säsongen hade en bättre main story, men alla side plots var otroligt störande. Helt plötsligt kan varenda jäkel förvandla sig till djur, eller har övernaturliga förmågor.
Jag tyckte sidstoryn med Jason faktiskt var bättre än mainstoryn ska bli intressant hur det utveckla sig.
Säsong 2 var ganska kass tbh.
Nu kommer det väl involvera massa älvor så bli väl ännu fler magiska ting.
Jag vet inte om den har nämts redan i tråden men "The Walking Dead" tyckte jag var skitbra, säsong två börjar sändas i Oktober.
vicarious
2011-06-26, 20:32
Jag vet inte om den har nämts redan i tråden men "The Walking Dead" tyckte jag var skitbra, säsong två börjar sändas i Oktober.
Det har den =)
"Skitbra" tycker jag är att ta i men klart sevärd iaf.
Bläh, trött på att vänta på nya mad men.
Me2. Antar att du läste att nästa säsong blivit försenad och inte sänds förrän nästa år?
Har sett klar Spartacus blood and sand strax, kollade efter säsong 2 och ser att det finns en säsong som ska utspela sig innan Spartacus kommer in i bilden, någon som har sett denna?
Har sett klar Spartacus blood and sand strax, kollade efter säsong 2 och ser att det finns en säsong som ska utspela sig innan Spartacus kommer in i bilden, någon som har sett denna?
Gods of the Arena är ett måste om du gillade Sparty Blood and Sand
http://www.daemonstv.com/wp-content/uploads/2010/12/Spartacus-Gods-Of-The-Arena-8.jpg
http://img.poptower.com/pic-39696/manu-bennett.jpg?d=600
http://www.beyondhollywood.com/uploads/2010/12/spartacus-gods-of-the-arena-Josef-Brown.jpg
http://img.poptower.com/pic-39702/spartacus-gods-of-the-arena-starz.jpg?d=600
Dual-Wield Build precis efter respec
http://img.poptower.com/pic-39721/spartacus-gods-of-the-arena-starz.jpg?d=600
Hyfsad cliffhanger i senaste Whale Wars.
När kommer nästa avsnitt?
pickup artist är rätt kul :) finns 2 säsonger
Rellos_87
2011-06-28, 00:22
Boardwalk Empire
HBO kan verkligen göra sinnessjukt bra serier, grym handling med riktigt bra skådisar! Dessutom är varje scen en fröjd för ögat med alla fantastiskt coola kläder.
http://3.bp.blogspot.com/_TFRk-MtsMew/TUGVoUMQ52I/AAAAAAAACe8/V9WnXav-2CQ/s640/boardwalk-empire-20100915112904337_640w.jpg
Chuck Lorres hämnd mot Carlos Estevez!
http://www.tmz.com/2011/06/27/charlie-haper-dies-tragic-death-charlie-sheen-two-and-a-half-men-chuck-lorre-ashton-kutcher-car-cliff/
http://ll-media.tmz.com/2011/06/27/0627-charlie-harper-charlie-sheen-ex-cbs-credit.jpg
"Two and a Half Men" will turn dark for just a minute or two when it premieres in September ... because Alan and Jake will learn Charlie Harper bit the dust.
Sources connected with the show tell TMZ ... Chuck Lorre's plan is to make sure Charlie Sheen can NEVER come back on the show. Although the first show won't be filmed until August 5, producers have been kicking around scenarios, which include Charlie driving a car over a cliff.
Of course, it would be art imitating life, because two of Charlie Sheen's cars went down a cliff on Mulholland Drive.
Nej det förstår jag, men jag menar inte så.
Det är superteknologiska utomjordingar som blåst sönder hela jordens försvar, sen åker de runt små skepp och patrullerar ovanifrån, men de kan inte se denna samling människor (flera hundra stycken), även fast de står i öppen terräng och kollar på det där jävla moderskeppet inte så långt ifrån.
Stör mig som fan på sånt :D
"Hej vi går dagtid på de vanliga vägarna, men ingen ser oss"
http://www.collider.com/wp-content/uploads/Falling_Skies_TNT_tv_show_18-600x400.jpgFørutom att den ær segare æn sirap, så ær detta det størsta felet. Det kænns bara fel och B.
Ska ge det en till chans och se e03 ikvæll, bara før att jag gillar genren!
Har ni några tips på serier med post apokalyptiskt tema?
Har du sett Walking Dead?
Ja, och den tyckte jag var riktigt bra.
Jeremiah gillade jag, lite smått b som många andra inom genren men det gör inte mig så mycket.
Well, den bästa som producerats hittills är Jericho, men tyvärr lades den ned efter första säsongen (7 avsnitt till gjordes dock för att knyta ihop säcken, eftersom fansen "insisterade").
Jeremiah gillade jag, lite smått b som många andra inom genren men det gör inte mig så mycket.
Den ska jag nog ge en chans.
Well, den bästa som producerats hittills är Jericho, men tyvärr lades den ned efter första säsongen (7 avsnitt till gjordes dock för att knyta ihop säcken, eftersom fansen "insisterade").
Jag började se Jericho och såg väl fram till att den avslutades. Jag tror inte att jag sett de 7 sista avsnitten och jag tror tyvärr inte att jag kommer orka försöka sätta mig in i det igen, vilket är lite synd då jag tyckte att det var en riktigt bra serie.
Än så länge verkar Falling skies ha potential också.
Såg just pilotavsnittet av Suits (http://en.wikipedia.org/wiki/Suits_(TV_series)), ser lovande ut.
Dexterity
2011-07-01, 19:15
Såg just pilotavsnittet av Suits (http://en.wikipedia.org/wiki/Suits_(TV_series)), ser lovande ut.
Väldigt underhållande serie, rekommenderas!
Väldigt underhållande serie, rekommenderas!Sett de två första avsnitten och fan, det är riktigt bra imo!
Louie S02 och Burn Notice S05 har börjat igen. Tåls att tipsa om igen.
Alfred Nobel
2011-07-02, 12:33
Pilotavsnittet av Suits var grymt!
Von Huff
Har du sett denna serie? (http://www.tv.nu/p/11070923300025svt2--p)
http://www.imdb.com/title/tt0409570/
Sir Anselm
2011-07-10, 19:41
Kollade genom Game of Thrones på några dagar, blev pissed när jag såg att säsong 2 inte sänds förrän april 2012! :furious:
Kollade genom Game of Thrones på några dagar, blev pissed när jag såg att säsong 2 inte sänds förrän april 2012! :furious:
It's easy to get hooked on "The Games" :D
Louie S02 och Burn Notice S05 har börjat igen. Tåls att tipsa om igen.Oj, jag hade inte en aning om att Louis fick en andra säsong. Gött!
Weeds har inte helt förvånande öppnat helt värdelöst.
...men måste så klart kolla ändå *popcorn*
Är NUMB3RS något att titta på?
Numbers är skit men Burn Notice är bra
Släpp sargen, Kwon. Numb3rs är asbra...å Burn Notice oxå.. :D
Är NUMB3RS något att titta på?
Helt ok, men blir så där löjlig som alla specialistserier:
Experten: We can use [esoteric method] to solve this problem.
Alla andra: In English, please.
Experten: Okay, so imagine a stream of water... *illustration av beskrivelsen*
Experten: We can use [esoteric method] to solve this problem.
Alla andra: In English, please.
Experten: Okay, so imagine a stream of water... *illustration av beskrivelsen*
And thats a summary of each and every episode
Mr.Cosybear
2011-07-10, 22:43
Sett dem tre första avsnitten av den nya serien Suits, riktigt bra! Me likey
eternallord
2011-07-10, 22:49
Futurama var stabilt precis när det började, sen tyckte jag det gick utför och blev trist så jag slutade kolla. Av en ren tillfällighet tittade jag in senaste avsnittet och det var riktigt, riktigt bra. Check it!
Jag jobbar natt och det finns väl en anledning till varför det går 01.55 på natten... Nuff said.
Numbers alltså.
And thats a summary of each and every episode
This is one side of the Kwon that I've not yet seen! :D
Doctor Snuggles
2011-07-11, 01:34
This is one side of the Kwon that I've not yet seen! :D
Cross Kwon!
Sett dem tre första avsnitten av den nya serien Suits, riktigt bra! Me likey
Är Suits jämförbar med någon annan serie?
Är Suits jämförbar med någon annan serie?Det har lite House över sig.
Se piloten, det är väl värt tiden det tar.
Suits är helt fakking awesome! Blev just klar med andra avsnittet och jag sitter med ett stort fånleende :D Fuck vad bra! Blir helt till mig fan...
vicarious
2011-07-11, 10:15
Jag jobbar natt och det finns väl en anledning till varför det går 01.55 på natten... Nuff said.
Numbers alltså.
Indeed. Riktig smörja är det.
Nytt Falling Skies kom inatt.
Akerhage
2011-07-11, 10:19
Falling skies? Något att ha? Fick ju lite "däven" kritik här efter första avsnitten..
suits tackar jag för tipset och skall kika piloten om det kan vara något.
Mr.Cosybear
2011-07-11, 10:52
Falling skies? Något att ha? Fick ju lite "däven" kritik här efter första avsnitten..
Falling skies är inget bra alls, har du dock inget att titta på och behöver något att göra så kan du titta på det, så bra är det :)
Akerhage
2011-07-11, 10:54
ah, då hoppar jag nog den faktiskt :p
3 avsnitt av Suits... WOW! Rekommenderar den starkt... abstinens redan!
vicarious
2011-07-12, 07:03
Du kan skippa Falling Skies utan att missa något särskilt. Iaf än så länge, efter 5 avsnitt är det fortfarande rätt klent.
FYI, ny säsong av Curb Your Enthusiasm har börjat.
Oj, jag hade inte en aning om att Louis fick en andra säsong. Gött!
Än så länge har det börjat bra.
Du har väl sett föregångaren Lucky Louie?
EUREKA sandes i dag...*cupid*
Än så länge har det börjat bra.
Du har väl sett föregångaren Lucky Louie?Allt för lite för att döma den (vilket jag dock har gjort).
Breaking Bad säsong 4 sneak peek finns ute, och säsongspremiär till helgen! Whoop!
Allt för lite för att döma den (vilket jag dock har gjort).
Ok, ja, visst är den mycket sämre än Louie. Den senare gillar jag väldigt mycket.
Breaking Bad säsong 4 sneak peek finns ute, och säsongspremiär till helgen! Whoop!
Just ja, gött! Måndag kl 04:00.
Pilotavsnittet för någon serie som heter Alphas har just kommit ut. Jag kollade ca 10 minuter innan jag fick nog - verkar alldeles för fjantigt (människor med superkrafter). Ni som tar er igenom hela avsnittet kan berätta om jag har fel eller ej.
thatkrillesshow
2011-07-14, 19:20
Rescue Me s7e01 ute*popcorn*
Hell yeah! Den är igång nu hoppas jag och inte nått som läckt i förväg? Jag tänker nämligen inte se om man måste vänta några veckor till avsnitt 2..
johanhej
2011-07-17, 16:08
Såg precis klart alla avsnitt av The Lost Room. Riktigt bra, dock bara en mini-serie :(.
Någon som kan tipsa om liknande serier? För er som inte vet är den lite fantasy, i heroes-stuket fast med övernaturliga prylar.
TORCHWOOD helvets javlar vad bra inledningen pa den nya sasongen ar*cupid*
A4JXRiLdZq0
King Grub
2011-07-17, 22:49
Någon som kan tipsa om liknande serier? För er som inte vet är den lite fantasy, med övernaturliga prylar.
Carnivàle.
King Grub
2011-07-18, 08:08
Oooo nytt Breaking Bad ute.
Såg precis klart alla avsnitt av The Lost Room. Riktigt bra, dock bara en mini-serie :(.
Någon som kan tipsa om liknande serier? För er som inte vet är den lite fantasy, i heroes-stuket fast med övernaturliga prylar.
The cape finns en säsong vet ej va the lost room är men the cape är lite serietidningsactionhjältelikt.
Doctor Snuggles
2011-07-18, 13:49
Bryta Beklagligt håller samma höga nivå.
Förutom kanske Galna Gubbar så är den kanske den bäst gjorda serien jag sett, cinematografiskt sett.
Har kanske den bästa bad guy-karaktärn också. Bossen är iskall.
Oooo nytt Breaking Bad ute.
Aww hell yeah, höll på att glömma bort.
mattilainen
2011-07-18, 17:02
The cape finns en säsong vet ej va the lost room är men the cape är lite serietidningsactionhjältelikt.
vet du om det kommer en till säsong? Blev ganska fast faktiskt :) Ändå att den inte var direkt "bra" men men :p
Olsson10
2011-07-18, 19:37
Lost är som sagt en höjdare, Two and a half men är också en favorit!
Jag behöver tips på en bra tv-serie. Min favorit "all-time" är LOST, älskar den trots att skådespeleriet är halvdant. Har försökt att ersätta lost med heroes, prison-break samt 24 men allt framstår som skit i jämförelse. Prisonbreaks "klurigheter" kunde man ju själv knäcka två avsnitt i förväg.
King Grub
2011-07-18, 20:09
vet du om det kommer en till säsong? Blev ganska fast faktiskt :) Ändå att den inte var direkt "bra" men men :p
Nej, och sista avsnittet av första säsongen sändes inte ens, utan finns bara på hemsidan.
Scratch89
2011-07-18, 23:23
Lost är som sagt en höjdare, Two and a half men är också en favorit!
Jag behöver tips på en bra tv-serie. Min favorit "all-time" är LOST, älskar den trots att skådespeleriet är halvdant. Har försökt att ersätta lost med heroes, prison-break samt 24 men allt framstår som skit i jämförelse. Prisonbreaks "klurigheter" kunde man ju själv knäcka två avsnitt i förväg.
Jag har slötittat igenom Lost under våren och är snart klar, är i slutet på sista säsongen. Snacka om att sista säsongen suger totalt. Efter att bomben gick av i slutet av fjärde säsongen gick det ordentligt utför.
Bra öppning för Breaking Bad.
olander08
2011-07-19, 00:55
Bra öppning för Breaking Bad.
Holy... hade missat att den börjat så tidigt!
Senaste Man vs Wild med Jake Gyllenhaal var äg, för övrigt en av de bästa serierna om man tycker om sådant.
Holy... hade missat att den börjat så tidigt!
Senaste Man vs Wild med Jake Gyllenhaal var äg, för övrigt en av de bästa serierna om man tycker om sådant.
Utgar fran att du sett avsnittet med Will Ferrell i Sverige, faan, vad jag garva...
CaArMY8BHh8
Mr.Cosybear
2011-07-19, 11:29
Sett tre avsnitt av Workaholics efter att någon skrev det här i tråden och jag säger bara... Haha. Helt sinnessjukt bra. Skulle vilja säga att det är Its always sunny in philadelphias borttappade bror som gillar att röka på.
Såg precis igenom buffy the vampire slayer, 1-7 för andra gången, good stuff.
I säsongen (stavnining?) sex finns det ett avsnitt som heter "normal again" jag såg den med kommentarstexterna och enligt författarna hade just det avsnittet kunnat bli en grym cliffhanger för sesong 7, vilket jag håller helt klart håller med i.
SPOILS (hurfan vitmarkerar man?)
Men min tanke som slog mig tänk om dom hade avslutat hela serien med det avsnittet (ngt modifierat, mer godhjärtad läkare, tillbakablickar sytt ihop det lite bättre etc)...OMG det hade varit som en ninja kicking a evil samuraj in the back off the head with a flying side kick... det hade varit matrix*10, AWESOME TO MAX, det hade varit en trovärdig förklaring till allt.
Samtidigt hade det förstört hela serien på sätt o vis iom hjälten igentligen bara har konstruerat en fantasivärld. och iden om den feminstiska starka kvinnan hade gått förlorad.
hoppas jag inte förstört för ngn.
Om du inte har sett serien rekomenderar jag den helhjärtat.
Oldy but goldie.
Deadliest Catch är fortfarande en fenomenal serie. Jäklar vilken dramatik som blossar upp i tid och otid. Redigerarna gör sitt till för att det ska verka så spännande som möjligt också :).
Workaholics. En rubbad men riktigt underhållande serie med sköna karaktärer! :)
http://www.imdb.com/title/tt1610527/
Såg 2 första avsnitten av Workaholics, sen pallade jag inte mer. Bedrövligt dåligt IMO. :D
Och då älskar jag ändå IASIP (som det liknades vid) och high school-filmer.
Jag tycks ha missat en serie som handlar om två (tror jag) britter som åker runt och äter mat typ, nån som vet vad den heter?
Ni som är uppe runt midnatt:
Missa inte Cheaters på TV11.
Lika kul varje gång när den förorättade konfronterar sin vänstrande sambo !!
Pretty little liars, loooooove it.
Dexterity
2011-07-21, 18:49
Ni som är uppe runt midnatt:
Missa inte Cheaters på TV11.
Lika kul varje gång när den förorättade konfronterar sin vänstrande sambo !!
Cheaters är komedi på hög nivå. Programledaren med sin svarta skinnjacka är förmodligen bland de roligaste personerna någonsin.
Jag tycks ha missat en serie som handlar om två (tror jag) britter som åker runt och äter mat typ, nån som vet vad den heter?
Är det man vs. Food du menar?
Är det man vs. Food du menar?
Nej tyvärr inte den, jag såg en notis om den i någon tidning och tänkte att jag skulle komma ihåg titeln men sånt går ju som det brukar...
Har för mig att det ska vara nån slags komedi/dokumentäraktig serie, de åker runt i storbritanien och käkar typ. Har tydligen blivit hajpad som attans och kan stått något om en kommande film också. Blir tokig att jag inte kommer på vad den heter. *gah!*
edit: Nu hittade jag vilken det var! The Trip http://youtu.be/HFIQIpC5_wY Äntligen!
Trailer för filmen http://youtu.be/Xxq-I_e_KXg
Warehouse 13 tycker jag ar en riktigt lattsedd och skon tvserie. Nagon som foljer den har?
Cheaters är komedi på hög nivå. Programledaren med sin svarta skinnjacka är förmodligen bland de roligaste personerna någonsin.
:D
Jo, och så låter dom kombattanterna ryka ihop lagom mycket innan
Security-biffarna särar på dom.
:thumbup:
Men tyvärr har ju serien varit ganska kass de senaste säsongerna. Den har gått från att vara fylld med sjuk humor och gapflabb till att i princip vara ett enda stort relationsdrama.
Antar att den redan har nämnts någon gång, men Parks and Recreation är sjukt bra imo :D
Lelle Pelle
2011-07-23, 15:55
:thumbup:
Men tyvärr har ju serien varit ganska kass de senaste säsongerna. Den har gått från att vara fylld med sjuk humor och gapflabb till att i princip vara ett enda stort relationsdrama.
Senaste var dock mycket underhållande!
C h r i s
2011-07-24, 21:06
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjkwNzYzMTE4OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE2MjYyMQ@@._ V1._SY317_CR5,0,214,317_.jpg
http://www.imdb.com/title/tt0098837/
Tosh.0 tycker jag är perfekt när man ska äta. 20-minuters avsnitt med massa roliga klipp och komedy.
http://www.imdb.com/title/tt1430587/
Nya Entourage är ute nu.. =P
Nya Entourage är ute nu.. =P
Och det rockar!
F.Ö måste jag säga att jobba med topgear måste vara världens bäst jobb:D
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMjkwNzYzMTE4OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMjE2MjYyMQ@@._ V1._SY317_CR5,0,214,317_.jpg
Epic!
Älskar Onslow, Richard och Mrs "Bouquet"!
Walking dead bra? Hittade bra pris på Blu-ray-boxen...
Den var helt ok Raqblad!
Annars rekommenderar jag TV-serien "Game of Thrones"
http://27.media.tumblr.com/tumblr_loseltPERB1qbpf6so1_500.png
:Dhttp://www.thewe.cc/thewei/_/images_4/us_terror_state_/m-26_artillery_rocket_firing.jpe
VA STEVE!
Mrs Bouquets serie är ju mer spännande än GoT! :D
Kanske inte "bra" serie men The Guild säsong 5 har dragit igång :)
http://www.watchtheguild.com/
Även Curb Your Enthusiasm är igång igen, lika kul som alltid!
VA STEVE!
Mrs Bouquets serie är ju mer spännande än GoT! :DJag ser tillräckligt mycket av "Keeping up appearances" IRL om man säger så :)
Även Curb Your Enthusiasm är igång igen, lika kul som alltid!http://img26.imageshack.us/img26/615/1235105575tt3.gif
Kanske inte "bra" serie men The Guild säsong 5 har dragit igång :)
http://www.watchtheguild.com/
Underbart! Som jag har längtat! :D Tack för tipset!
Walking dead bra? Hittade bra pris på Blu-ray-boxen...
Bra kanske är att ta i, de utnyttjar inte potentialen so det blev "days of our lives" med zombies typ...
Har börjat se Jericho och den verkar riktigt lovande efter de första avsnitten.
Jag ser tillräckligt mycket av "Keeping up appearances" IRL om man säger så :)
Känner du en RL Mrs Bouquet alt Onslow? :)
Känner du en RL Mrs Bouquet alt Onslow? :)Det kan man säga att jag gör :D
100 internetspänn till den som kan identifiera låten i slutet av senaste White Collar-avsnittet ("As you were"), i scenen där Neil bryter sig in i kassaskåpet.
100 internetspänn till den som kan identifiera låten i slutet av senaste White Collar-avsnittet ("As you were"), i scenen där Neil bryter sig in i kassaskåpet.
Invantar svaret har sa jag kan inkassera 100 internet spann:D
Q:
Whats the song that starts around 38:30 when the Neil breaks in? (http://www.tunefind.com/show/white-collar/season-3/7895)
Scratch89
2011-07-30, 09:55
Såg precis senaste Entourage. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är som att träffa gamla vänner man inte sett på ett tag, men det är för svart.
Stan Lee gjorde en skon cameo i senaste Eureka forovrigt. Han hade en bakgrund inom gammastralning och menade pa att de inte skulle gilla honom som arg:D
Ok, jag tyckte det var roligt!
Control_61
2011-07-31, 09:38
En liten pinsam fråga som kanske passar bättre i "frågor man tänker på men inte vågar fråga.."-tråden.
Är Glee bra?
En liten pinsam fråga som kanske passar bättre i "frågor man tänker på men inte vågar fråga.."-tråden.
Är Glee bra?
Forsta sasongen var skitbra, jag gillar den!*cupid*
Såg precis senaste Entourage. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är som att träffa gamla vänner man inte sett på ett tag, men det är för svart.
Jäkla dunkel inledning. Min misstanke är dock att det betyder ljusare avsnitt ju längre säsongen pågår.
Jerry Ferrara har tappat en hel del vikt!
Litecore
2011-07-31, 16:07
[...]
Är Glee bra?
snela man moste elska glee :D <3
vicarious
2011-07-31, 16:30
Suits, sevärd?
Litecore
2011-07-31, 16:50
Suits, sevärd?
inte bara sevärd, den är fakking awesome!!1!!1
martikainen
2011-07-31, 16:54
Jag kommer i byxan till band of brothers, generation kill, jericho osv.
Mao militärfilmer/serier.
Finns det några serier liknande dessa?
Arf Pingvin
2011-07-31, 17:10
The Pacific http://www.imdb.com/title/tt0374463/
Mr.Cosybear
2011-07-31, 17:35
Suits, sevärd?
Som litecode skriver så är det A-söm!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.