Om jag åt godis oftare och om proteinbars inte var så hutlöst dyra skulle jag säkerligen ersätta godiset med sådana. Men i dagsläget har jag inget behov av att slösa pengar på slikt.
Beer....my only weakness. My akillesheal if you will.
Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av tp_88
Tar med mig bars när jag annars skulle gått utan mat längre än jag önskar. Blir sällan mer än en/vecka.
Det är inte optimalt, men jag föredrar en bar framför ingenting alla dagar i veckan.
(Fairing recovery bar toffee är sjukligt god! )
What he said.
Brukar ladda upp med ett par stycken om man ska ut och resa någonstans eller liknande. Eller så gör jag mackor att ta med, men det är lite smidigare med bars.
Åt bars förut när jag hade inte tillgång till en annan proteinkälla och trodde att man skulle få i sig protein var tredje timme annars skulle man tappa muskler. Nu blir väldigt sällan jag äter bars, när jag har fattat hur det ligger till egentligen.
Verkar vara väldigt blandad kompott här på kollo. Om du tar bars - varför? Om du inte gör det - varför inte?
Äter Dahlblads bars när jag varit på mässor och fått tag i dem billigt. Mest för att de är alldeles för goda för att motstå. Skulle dock aldrig få för mig att tvinga i mig vissa sorters bars från andra märken som inte smakar gott. Bars är ett lite nyttigare godis i mitt fall det är allt.
Det brukar hända när jag inte är hemma under längre perioder, exempelvis när jag besöker föräldrar över vintern/sommaren. Jag studerar på annan ort om vi säger så.