Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-07, 20:13   #31
Röda_Lacket
legitimerad oskuld
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Göteborg Score city
Inlägg: 392
Jag har också blivit anklagade av några få då jag gick från att äta 2 små mål mat om dagen till 6 mål mat om dagen+kreatin så jag fick bort min extremt för smala look. Jag blev småfet och visste inte hur jag skulle äta så jag åt allt. Lyssnade för mycket på biffarna på gymmet som gav mig "snälla tips" Ät allt, tvinga i dig maten.

Kanska löjligt när jag tänker efter folk som inte kan så mycket och tror att man inte kan bli större av att äta mer mat och träna hårt i början av ens gymkarriär brukar ofta vara dem som anklagar än. Dem 3 första månaderna av gymning gick jag upp ca 10-12kg massor av fläsk där =). Men sedan var jag ju sjukt smal och låg på kaloriminus varje dag eller +-0 innan jag började träna.
Röda_Lacket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:18   #32
Johan_P
Lite starkare, lite tjockare... inte bättre
 
Johan_Ps avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Helsingborg
Inlägg: 3 535
Bara morsan som frågat om jag tagit anabola eller ej för min del

Har man själv samvetet uppe och själv vet med sig att man inte använt steorider, så ser jag inga problem. Smålöjligt att anklaga folk utan belägg. Du kan ju motbevisa personen(erna) i fråga genom att testa dig?
__________________
Instagram » johanperssonlyfter
Citat:
Ursprungligen postat av King Grub
Ångest över proteinpulver, då har det gått långt.
Johan_P är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:19   #33
NiXPhoenix
Banned
 
Reg.datum: Oct 2003
Inlägg: 243
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Visa inlägg
Bjud in dem till Kolozzeum. Det finns fler lärare, föräldrar och myndighetsperosner här än ni tror -alla hitlockade för att se vad deras skyddslingar egentligen håller på med


Finns ju så klart en del som är dopade här i alla fall. Och eftersom sånt inte får diskuteras här så vad kan man egentligen komma fram till? Att folk sitter och snackar näringslära och upplägg av träningsdrinkar kan de ju göra även om de preppar.
NiXPhoenix är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:22   #34
Metal_boy_
Registered User
 
Metal_boy_s avatar
 
Reg.datum: Nov 2003
Inlägg: 16 982
Gör en krabba och skrik " VARE NÅ MER ELLER!!!!!!!!???"
__________________
Mullig men gullig.
Metal_boy_ är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:22   #35
wza
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 60
Citat:
Ursprungligen postat av Röda_Lacket Visa inlägg
Jag har också blivit anklagade av några få då jag gick från att äta 2 små mål mat om dagen till 6 mål mat om dagen+kreatin så jag fick bort min extremt för smala look. Jag blev småfet och visste inte hur jag skulle äta så jag åt allt. Lyssnade för mycket på biffarna på gymmet som gav mig "snälla tips" Ät allt, tvinga i dig maten.

Kanska löjligt när jag tänker efter folk som inte kan så mycket och tror att man inte kan bli större av att äta mer mat och träna hårt i början av ens gymkarriär brukar ofta vara dem som anklagar än. Dem 3 första månaderna av gymning gick jag upp ca 10-12kg massor av fläsk där =). Men sedan var jag ju sjukt smal och låg på kaloriminus varje dag eller +-0 innan jag började träna.
Mm nästan samma sits här, mina resultat på denna period är rätt sjuka, gått om folk som tränat mer än dubbelt så länge som mig. Men de förstår inte hur mycket gener, kost och själva träningsuppläggen spelar in.
wza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:23   #36
skaparn
Registered User
 
skaparns avatar
 
Reg.datum: Dec 2003
Ort: Skellefteå
Inlägg: 10 296
Vad hände med bilderna? Hittills har jag inte sett en enda bild från trådskaparen i dessa "jag blir anklagad för att ha pumpat in ett helt oljefält i biccarna, BUHU, PS är 16 år och tränar kamp sport förutom gymmandet DS"-trådarna.
__________________
Citat:
adam400m kommer aldrig bli en ny Zyzz
skaparn är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:24   #37
Deceiver85
Bänkpress
 
Deceiver85s avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Örebro
Inlägg: 12 807
Bilder vore intressant...
__________________
Journal / Blogg / ÖKK
Deceiver85 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:28   #38
wza
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2006
Ort: Stockholm
Inlägg: 60
ingen lust att lägga upp en bild i tråden, folk här vet ju, det skulle bara bli "hur fan kan de anklaga dig!!", går det att pma bild gör jag gärna det.
wza är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 20:35   #39
joriice
Registered User
 
joriices avatar
 
Reg.datum: May 2006
Ort: Inuti det gamla snäckskalet.
Inlägg: 940
Jag tror de flesta som tränat en del och ökat i såväl som kroppsmassa, finnar, osv.. blir anklagade fö att ha tagit något. Min morsa har seriöst frågat ett antal gånger, och sagt att hon aldrig skulle förlåta mig om det visade sig att jag tagit något. Jag har SJÄLVKLART inte gjort detta, och skulle inte ljuga henne rakt upp i ansiktet. Men hon är dum på så sätt när hon vet så lite om allt, te.x där jag köper mitt whey, från Budo & fitness i Göteborg, där tror hon att jag skulle kunna få tag i dopningspreparat... *suck alltså* jag vet inte om man skall ta det som en komplimang alltså, när ens närmaste börjar tappa förtroendet för en så vet man inte om "stoltheten" och "motbevisandet" är så mycket värt faktiskt. Ett test skulle klart fungera dock.
joriice är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 21:29   #40
Röda_Lacket
legitimerad oskuld
 
Reg.datum: Oct 2005
Ort: Göteborg Score city
Inlägg: 392
Men seriöst hur svårt är det att öka massa i vikt (obs ej muskler) då man var ett benrangel innan man började träna. GÅ från 2 mindre måltider och en frukt per dag till 5 måltider mat,gainer och kreatin. Skulle funka på vilket valfritt benrangel som helst men man skulle bli småfet så som jag blev :-D.

Jag tränade i ca 6 månader och det hände inte ett skit bara för jag åt som jag alltid gjort. När jag väl lyssnade på gymbiffarnas kostråd gick jag ju upp som fan men det var mycket fläsk.

Killen i den gamla dokumentärern supersize me gick väl också upp sjukt mycket pga kosten fast han tränade ej.

Sedan går man ju med kläder som täcker över fläsket då är det klart folk undrar vad man pysslat med då man inte träffar alla polare 24/7 varav anabola snacket kom upp
Röda_Lacket är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 22:23   #41
Viktor_Balck
Registered User
 
Viktor_Balcks avatar
 
Reg.datum: Apr 2006
Ort: Mandalay Bay
Inlägg: 421
Det gör väl varken till eller från om han slänger upp bilder? tar väl inte bort det faktum att folk anklagar honom för att kura, eller?
Viktor_Balck är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 22:40   #42
Snake
Banned User
 
Snakes avatar
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Hos din mamma
Inlägg: 3 757
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor_Balck Visa inlägg
Det gör väl varken till eller från om han slänger upp bilder? tar väl inte bort det faktum att folk anklagar honom för att kura, eller?
Folk måste ju få peka, skratta och säga "haahaaa tyst nu din speta och ät din gröt, hur FAN kan folk anklaga dig för prepp. Tom. jag är ju tyyysen gånger större än så!!11111111"
Snake är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 22:43   #43
Slartibartfast
Finlands svar på Schenkenberg
 
Slartibartfasts avatar
 
Reg.datum: Apr 2002
Ort: Finland
Inlägg: 15 928
En gång sa jag att jag tatt anabola. Grabbarna bara flabbade åt mig.
__________________
Allt kött behöver disciplin!

Citat:
Ursprungligen postat av 130kg finsk sisu Visa inlägg
Slarti måste ha en av de bättre axelpartier av odopade personer i världen. punkt.
Slartibartfast är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 22:44   #44
Baan
Registered User
 
Baans avatar
 
Reg.datum: Apr 2004
Ort: Göteborg
Inlägg: 12 325
Citat:
Ursprungligen postat av Slartibartfast Visa inlägg
En gång sa jag att jag tatt anabola. Grabbarna bara flabbade åt mig.
"Det vet vi väl!"? redundant info etc
__________________
träning

@Twitter
Baan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-07, 23:32   #45
heltzonicka
En jävligt trött jäkel!
 
heltzonickas avatar
 
Reg.datum: Jul 2002
Ort: sthlm
Inlägg: 846
Citat:
Ursprungligen postat av Metal_boy_ Visa inlägg
Gör en krabba och skrik " VARE NÅ MER ELLER!!!!!!!!???"
Sen när skjortan spricker vid magen så lägger man sedan till: Vad ska jag göra nu med min fakkin skjorta!!! aaaarrrrghhhh
heltzonicka är inte uppkopplad   Svara med citat


Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)