Har ni sett walking dead? Tänk dig att 98% av sveriges befolkning dör inom ett par veckor. Det startar med små utbrott lite här och var, allmänt kaos, stenkastarvänster som demonstrerar och försvårar för polis och milis, plundring, och hordvis med zombies överallt. Om ett par veckor tystnar skriken på gatorna, bränderna dör ut, allt blir öde och stilla. Internet är först svajigt för att sedan släckas ner, telefonerna funkar inte, tvstationerna visar bara stillbild, de enda radiostationerna du får in hör du någon galen frikorkypastor som läser ur bibeln på. Sen försvinner elen och vattnet ur kranen med.
Du pallrar dig ut ur din ensamhet (alla runt omkring dig har dött), men så, ensam på gatan hittar du en lika ensam kompis! Ni behöver varandra, det är ju zombies överallt, och nästan alla andra som överlevt verkar vara helt psycho som vill råna/våldta/döda dig.
Sen är väl penis funktion även att fungera som en svamp så att en man med lång penis och rejält ollon kan suga ut den tidigare mannens sperma och lämna sin egen kvar efter akten.
Valde mellan Grub, TS och Rikard. TS och Rikard för att jag tror att de skulle vara roligast att hänga med, något som säkert är viktigt i längden. Rikard skulle dra längsta strået där eftersom han är mer vältränad och på så sätt passa in lite bättre. Dock föll valet på Grub eftersom han verkar vara i bra form, verkar allmänbildad samt kan en massa om näring och dylikt. Han kan säkert snickra ihop ett skapligt vapen om det krävs
Jag saknar Hobbes i alternativen. En man som kan guida en långt in i kanadensiska urskogen och även under en apokalyps tror jag nog att han skulle vara lika ödmjuk och snäll. Jag vill vara hans Wingman!
Jag saknar Hobbes i alternativen. En man som kan guida en långt in i kanadensiska urskogen och även under en apokalyps tror jag nog att han skulle vara lika ödmjuk och snäll. Jag vill vara hans Wingman!
Ser ett starkt team med bra överlevnadsförmåga och samarbete...