Förstår att många här är bra på fotboll, hockey eller mma osv. Det jag tycker vore intressant om det fanns något ni är bra på som får oss andra att bli lite chockade. T.ex. om en 120kgs styrkelyftare råkade vara asgrym på shuffling eller nåt. TS börjar, även om det kanske är mer eller mindre chockerande då det inte är en värst udda sport, men då jag är en dvärg så kanske lite; basket! Varit en väldigt hyfsad point guard och vi vann i barndomsåren bland annat nåt värmlandsmästerskap eller vad det var. Cirka 7 år sen ^^
Medelgod löpare och likvärdig pingisspelare. Inte speciellt udda dock. God visslare och distriktsmästare i skäggrodel.
edit; finns ju lite rörligt på detta
Finns massa ursäkter såsom; det var 15 år sen sist, det var inte mitt rack, jag kör i utedojjor, just bänkat blablabla. Sanningen är ju att jag nog inte var bättre förr heller
Ursprungligen postat av Gute
Jag blir aldrig "klar" med någonting, jag uppnår ingenting, jag bara lyfter.
Otippad och otippad... När jag var som smalast och svagast så låg jag en bra bit över medel i kulstötning för min ålder enligt min lärare. Det var lite kul.
Mindre kul är att jag typ svarade "Cool story bro" och fortsatte sitta hemma och spela TV-spel. Vem vet, om man hade satsat lite.
cricket! eller jag antar det eftersom jag aldrig "tränat" det men fortfarande är jämnbra/bättre än de i min egna ålder när jag är i kashmir, medan de tränat sen de var typ 6 eller så