Tänkte fråga om man kan blanda en protein-shake hemma och ha med sig den till gymmet för att dricka efter träning, har hört att det inte blir lika stor "effekt" som när man dricker den direkt efter en shakening så det är därför jag vänder mig till er för att få svar på detta.
Man kan också ha pulvret i en påse, om man vill använda shakern som vattenflaska på gymmet. Det finns många sätt att lösa det här synnerligen stora problemet.
Det finns även homosexuella smartshakes man kan använda.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Homosexuella? Nu blir jag stött. Dom är faktiskt användbara om man är i farten mycket
Varför bli stött? It's OK to be gay.
__________________ Jag ger inte sjukgymnastisk rådgivning via PM. Om vi etablerat en vårdrelation svarar jag inte på PM som rör din skada: Ring mig på arbetstid.
Citat:
Ursprungligen postat av eternallord
Det krävs en bildad person för att reservera sin åsikt när man inte är tillräckligt påläst.
Jag har en liten plastburk (gammal Jack3d) som jag fyller med en efterträningsdos vassle (ca 30g) + 5g kreatin och har med i väskan. Använder shakern som vattenflaska på gymmet, sen är det bara hälla ner pulvret och blanda. Den är perfekt i storlek
Jag har en liten plastburk (gammal Jack3d) som jag fyller med en efterträningsdos vassle (ca 30g) + 5g kreatin och har med i väskan. Använder shakern som vattenflaska på gymmet, sen är det bara hälla ner pulvret och blanda. Den är perfekt i storlek
Sen skadar det inte att det ser lite macho ut att hälla ut en hel burk i en shaker!