Faaaaen, inte kul o posta bilder här längre ju, grymma former alla har! Själv ligger man i bulk och blir fetare och fetare, lite fel ute men men, dagens bröstpass!
Vill inte vara den som är den, men kan alla sluta med Instagramfilter? Även om det ofta är bra former på dem som postar med dessa filter.
Inget hatande, bara en simple request from the Daedric Prince Magon.
Anyway här är mitt tryck från igår:
Inte så mycket till formbild då man endast ser bröstet, men tyckte bilden var fin och ville share cara den.
Btw, bör det vara The Daedric Prince of Bulking eller The Daedric Prince of Muzzels? eller bör det vara of någonting helt annat? Alla som är aware måste svara.
Vill inte vara den som är den, men kan alla sluta med Instagramfilter? Även om det ofta är bra former på dem som postar med dessa filter.
Inte så mycket till formbild då man endast ser bröstet, men tyckte bilden var fin och ville share cara den.
Btw, bör det vara The Daedric Prince of Bulking eller The Daedric Prince of Muzzels? eller bör det vara of någonting helt annat? Alla som är aware måste svara.
Helt galet vad du växer! Ingen aning vad du snackar om men nog fan är du prince of muzzles, knight af lats och lord von rygg! Fibrer anas på bilden så nån prince of bulk är du inte i min värld!
Keep growing!
Senaste form - bilden, ifrån en skapligt fet person på 86kg ca, väger nu runt 74-76kg.
(Båda bilderna är dagsformen) Hade dock ingen bild sen jag började träna, tråkigt nog... så har ingenting att "mäta" med, men jag vet att jag var skapligt fet, och vägde 86kg... Synd att ja inte hade bild-bevis på det!
Motivationen på topp iallafall!
Mvh.
__________________ Min Journal Min Träningsblogg!! Tagga era bilder på instagram med vår gemensamma hashtag #Fitnessglory. Ni kan även följa vårat gemensamma konto @Fitnessglory_Official för motivation och inspirerande bilder. Sprid vår tag vidare.
Senast redigerad av Simonfrisk den 2013-04-24 klockan 09:58.