2012-03-11, 22:02
|
|
böjinator
Reg.datum: Jul 2010
|
Du är så jävla bra. Nu kör vi vidare mot nya tävlingar!
|
|
|
2012-03-11, 22:08
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2009
|
Riktigt grym! Din lyftväg i bänken är ju sjuk, grym teknik!
STORT grattis till guldet!
|
|
|
2012-03-11, 22:14
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2009
|
Så sjukt imponerad utav din lyftning! Riktigt kul och se! Och grattis till guldet!!
|
|
|
2012-03-11, 22:37
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2009
|
Tack så mycket, alltid mot mer vikt på stången!
Kevin: jo bänken har gått fint, rörligheten har blivit bättre o bättre så lyftvägen är jag nöjd med iaf. Ska jobba med lite mer bottendriv så ska det bog bli bra.
Trevligt att träffas irl Erik och skönt att du är tillbaka på banan. Tack, känns som jag fått till en säker böjteknik nu så dags att få ut ordentligt av nya dräkten också!
|
|
2012-03-13, 17:29
|
|
Registered User
|
Fortsätter vila några dagar tills dess att jag känner mig helt tiptop i kroppen igen, längesen jag verkligen vilade ut mig. Kommer köra senast på fredag då jag tänkte känna lite på nya dräkten, kanske lätt bänk på torsdag.
Hade egentligen bestämt mig för att käka precis allt jag ville den här veckan, men visade sig att byggarhjärnan slog in redan igår och jag känner mest för att äta rätt. Kommer självfallet unna mig lite extra framöver, men kommer inte spåra ur som jag trodde, lite mer och godare mat bara. Fortfarande ordentligt motiverad och ska se till att dra in ordentliga poäng till ungdomslaget framöver och lyfta tyngre än aldrig förr. Nu ska jag börja grundträna mer så kommer i princip köra böj, bänk, mark, vila, böj, bänk, vila varje vecka, mycket explosivt utan bälte men också en del dräkt i böjen. Väldigt sugen på att prova på bänktröja nu också, så kollar med nån i klubben framöver.
Alltid mot tyngre vikter och bättre poäng!
Senast redigerad av AlexEr den 2012-03-13 klockan 17:30.
|
|
|
2012-03-13, 17:50
|
|
Legimtimerad flaggstång
Reg.datum: Aug 2008
|
Jag är väldigt imponerad av dig lilla herrn. kanske jag släpper lite hemligt bildmaterial inom kort
|
|
|
2012-03-13, 18:50
|
|
Punani
Reg.datum: Jun 2010
|
Fyfan vad bra du är Alex!
|
|
|
2012-03-14, 11:05
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2011
|
Sjukt grymt, grattis!
|
|
|
2012-03-14, 11:10
|
|
Uggla
Reg.datum: Oct 2005
|
redigt imponerande!!
Grattis till allt!!
|
|
2012-03-14, 18:01
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2010
|
Grattis, sjukt bra!
|
2012-03-14, 18:10
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av rooz
Jag är väldigt imponerad av dig lilla herrn. kanske jag släpper lite hemligt bildmaterial inom kort 
|
Tack så mycket, jo du har ju haft de bilderna i smyg ett tag nu
Citat:
Ursprungligen postat av benacii
Fyfan vad bra du är Alex! 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Yngvesson
Sjukt grymt, grattis!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Pepz
redigt imponerande!!
Grattis till allt!!
|
Tack så jättemycket allihopa.
Förövrigt prydde jag förstasidan i sportsektionen ur Enköpings Posten imorse.
OBS Skribenten har väldigt frimodigt citerat mig!
EP.jpg
|
|
2012-03-14, 21:27
|
|
Dem Gainz
Reg.datum: Aug 2009
|
Får gratulera till guldet!
Otroligt imponerande prestationer, din utveckling är ju helt insane!
|
|
|
2012-03-14, 21:58
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2006
|
Bra artikel och jag tycker att du blev bra frammställd  Jag tror nog du kan stå för allt som skrivits i den artickeln.
Jag hoppas att du fortsätter tycka att SL är roligt för du har en fantastisk potential! Det visade du i helgen och jag tror att du får ändra jornalnamnet till "mot 700" efter nästa tävlig
|
|
|
2012-03-14, 22:08
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av Zaden 93
Får gratulera till guldet!
Otroligt imponerande prestationer, din utveckling är ju helt insane!

|
Tack så mycket biffen, man ska inte behöva rhoida för att kunna utvecklas i bra takt!
Citat:
Ursprungligen postat av Petter__Jonsson
Bra artikel och jag tycker att du blev bra frammställd  Jag tror nog du kan stå för allt som skrivits i den artickeln.
Jag hoppas att du fortsätter tycka att SL är roligt för du har en fantastisk potential! Det visade du i helgen och jag tror att du får ändra jornalnamnet till "mot 700" efter nästa tävlig 
|
Inget jag nödvändigtvis skulle vilja ändra på, men man får vara beredd på lite missförstånd emellan. I helhet stämmer artikeln bra. Får också hoppas att några av de många någorlunda seriöst gymmande ungdomarna i enköping uppmärksammar sporten, ska kolla runt lite framöver med hjälp av danson och se om det finns mer intresse.
Ja absolut och jag fastnade mer för utrustningslyftningen än jag trodde under denna period. Borde inte vara omöjligt att slå det nuvarande totalrekordet till nästa serie om jag bara utvecklas i den takt jag gjort de senaste åren och får till nya dräkten. Så sätter målet på nått i stil med 240-135-240 tills dess.
|
|
2012-03-16, 21:41
|
|
Registered User
|
Igång med träningen idag igen, har dock inte satt ihop något schema ännu men det ordnar jag nog under helgen. Idag provade jag att råböja lite tyngre vilket gick kasst. Jag visste inte var jag skulle ha stången eller fötterna samt att kordinationen och styrkan inte kopplade i bottenläget. Slutade med att jag failade 2 gånger på 160 som i sig bör vara en lätt vikt om jag bara är van. Sedan tryckte jag mig i den nya dräkten vilket tog i runda slängar 40min innan den va på plats. Dräkten kändes otroligt stabil men sitter redigt hårt, får utvärdera bättre när jag kört in den om några pass men borde kunna böja rediga vikter med den sen. Efter jag provat några set med dräkten blev jag alldeles yrslig och smått illamående så gjorde inte så mycket mer. Imorgon blir det nog lite fulbänk och annat skoj.
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:46.
|

|