IDAG är en JÄVLIGT bra dag
ni som såg min dystra vlogg igår, om ni skulle se mig idag så skulle ni få er ett leende på läpparna... har dock inte tid att spela in en ny, tyvärr
Rykk okk bikepz
Gym: Simhallen
Marklyft
100*8
140*6
160*5 PB+2
170*3 PB+2 (aldrig reppat på 170 innan)
JAAAA! Första gången jag lyfter över 170 sen början på december... detta var verkligen #PAPPER som min kära vän Laestander skulle sagt! Formen har dessutom blivit mycket bättre och jag vägde fan typ 6-7kg mer när jag lyfte tungt senast.
1RM @ 185kg, I'm fucking coming for you.
Kronlyft
160*6 PB
160*7 PB
Lugnt och fint både på upp och nerväg, I like this one!
Chins - kort vila
13
7
6
Lätt nöjd med 13 chins efter två tunga övningar. Underarmarna var dessutom lite smått slut. Fullt utsträck i alla, benen låsta osv.
V-latsdrag - kort vila
45*14
50*9
45*9
45*9
40*10
Sjukt lätt här idag! Skulle definitivt satt PB på 45 här om det inte vore för att jag hade jävligt dålig form och "strikthet" i höstas.
Stångrodd i smith pronerat grepp
15*13
35*11
35*11
35*11
Schyst kontakt!
Kabelrodd
35*8
30*10
25*13
Kontakten blev ruskigt bra vid 25, så blir att köra denna även nästa gång, men börja på 25 direkt.
Stångcurls
30*8
30*8
30*9
Tänkte se hur många set jag kunde klara på 8 reps med 30, men fick lite ont om tid... Dessa var iaf "cpstrikta"
Måssecurl
17.5*10 PB
17.5*8
15*14 PB
=) =) =) =) =) =) =) =)
Imorgon har jag inte direkt något jag kan köra... men jag har ett långt håll efter ledarskapen, så där tänkte jag lägga in lite komplement bestående av mage och vader samt antingen en stund kardio eller plugg (beroende på vilket jag är taggad på).
Ärtor och kärlek!
Citat:
Ursprungligen postat av HMS Laestander
Ser fan gött ut. Sov gott!
|
hahaha jag ser själv inte vad det är i mannakesoskålarna nu... måste ha mycket mörkare ljus på mobilen eller nåt... kraaam!
Citat:
Ursprungligen postat av Likeapeanut
Keep it up big-moose!! Kul att du hinner tiden till att lägga in gymmet även fast det är mycket i skolan, dedication to the fullest!!
|
Sjukt kul med din input!! blir glad och mer motiverad av sånt. tack!