2013-01-22, 20:14
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Dec 2010
|
Ååååh, tack! Ni är alla bara för gulliga!  Kommer hem vid 5-tiden och möts av alla fina kommentarer, det är ju så att man vill fälla en glädjetår. Tack!
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
Ska kolla upp din spotifylista när jag kommer hem, förväntar mig stordåd (om det är ungefär den musiken du har på v-loggarna dvs).
|
Ta gärna en kik och säg vad du/ni tycker!
Citat:
Ursprungligen postat av asareborn
Bra v-loggat Daniel! Nog för att norrländska är en fantastisk dialekt, vänersborgskan är inte helt fel den heller  / gôtt
|
Tack Alex! Usch och fy, jag har inte lyssnat igenom någon av mina V-loggar. Tycker att jag pratar så fult.
Citat:
Ursprungligen postat av Niwah
Är Groenrows din adept eller är det nåt jag fått för mig?
|
Kort svar: ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Fan vad duktig du är Proxy !! Känner mig hedrad att du gjorde en V-Logg just for ME
Jag är med på tugget hela vägen in !! Det som jag upplever som speciellt med dig är den mognad du visar upp trots din "låga ålder". Ruskigt #IMPONERANDE
Vi har så BRUTALT mycket att surra om när vi ses, kommer att bli kärlek vid 1;a ögonkastet (förlåt str).
Ger dig ett frispel i min journal. (ifall du vill ta det)
- Du får en egen V-Logg med personliga frågor till mig - OBS! Sätter ett tak på 30 min snack
|
Tack så mycket Ola, och hedrad ska du känna dig! Detta tror jag med, toklängtar faktiskt, ska bli galet kul!
Frispel coming up, sitter och klurar på frågor nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Raschmus
Från ingenstans kommer din son du aldrig träffat. Han är fjorton år gammal och ni har bara en vecka tillsammans, sen flyttar han till Asien och ni kommer inte att ses på 10 år. Hans högsta dröm är att bli ren baddibuildah och vet lite basic om träning efter att ha slösurfat på kolo. Detta kläcker ungjäveln ur sig först när ni har era sista 60 sekunder tillsammans och ber dig om råd.
Du har nu 60 sekunder att påverka ditt egna kött och blod att bli grov, stark och snygg, du har alltså inte tid att gå in på detaljer; Vad säger du?
OBSERVERA: Lär lägga samma fråga i Chrille o Olas journal, så du inte känner dig ospeciell och blir ledsen i ögat.
|
Hahaha, den här ska jag ta med nästa gång!
Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
Roligt att du vill plugga industriell ekonomi, är själv inne på mitt första år på den utbildningen
Hur gammal är du?
|
Grymt, det är alltså dig man ska höra med om allt om I. Skriv jättegärna lite om vad du tycker än så länge. Var läser du?
Jag är 19 år i 2 månader till.
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Kul videoblogg! + För krewella i bakgrunden samt att du säger Pite och inte Piteå! Att du sen har en bra fysik, är stark och dessutom verkar smått överanalytisk som mig bör göra din Norrländska visit ypperlig.
Ös på, kick some Ass och tat lugnt med morgan!
|
Krewella ftw! Höhö, har spenderat alldeles för mycket tid i Norrland och med norrlänningar för att inte veta att å:et är stumt. Ska bli jättekul att ses där uppe!
Citat:
Ursprungligen postat av AlexEr
Kallar du mig dryg va? Stockholm är sveriges och världens centrum och lika vackert och själsligt berusande som Taniyama-Sihmuras sats
|
Nej, nej. Jag kallar inte dig dryg, inget du ska ta personligt. Jag menade att alla stockholmare är dryga. Det inkluderar givetvis dig, men du kan inte ta det personligt.
Nejdå gubben, dig tycker jag mycket om!
|
|
|
2013-01-22, 20:21
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
#KUGGAUPP nu proxy!
imorgon är vi trötta, hungriga, sega, sömniga och jävligt irriterade lagom till "marklyftar-onsdag". oki??
|
|
|
2013-01-22, 20:30
|
|
|
Powerhouse
Reg.datum: May 2011
|
Helvete vad bitter jag blir att jag inte kan komma på 4-klövern campet.. Hade varit sjukt nice att få lite pointers om hur man egentligen gör för att bygga ala Proxy.
|
|
|
2013-01-22, 20:53
|
|
|
Registered User
|
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
#KUGGAUPP nu proxy!
imorgon är vi trötta, hungriga, sega, sömniga och jävligt irriterade lagom till "marklyftar-onsdag". oki??
|
Har redan börjat #KUGGAUPP för morgondagens #MARKLYFTSFEST.  Förkylda, slitna, skitnödiga, och dålig hårdag är det som gäller imorgon!
Citat:
Helvete vad bitter jag blir att jag inte kan komma på 4-klövern campet.. Hade varit sjukt nice att få lite pointers om hur man egentligen gör för att bygga ala Proxy.
|
Dat feel brah..  En annan gång! Vad tyckte du om listan?
|
|
|
2013-01-22, 20:54
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jan 2013
|
Kul v-blogg! kör du ingen cardio alls?:O
|
|
|
2013-01-22, 21:01
|
|
|
Powerhouse
Reg.datum: May 2011
|
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Har redan börjat #KUGGAUPP för morgondagens #MARKLYFTSFEST.  Förkylda, slitna, skitnödiga, och dålig hårdag är det som gäller imorgon!
Dat feel brah..  En annan gång! Vad tyckte du om listan?
|
Magisk! Metal i all ära men att träna till så är det här svårslaget
|
|
|
2013-01-22, 21:33
|
|
|
It's a curl world.
Reg.datum: Sep 2012
|
Riktigt grym lista
|
|
|
2013-01-22, 22:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2012
|
Känner igen mig i det du sa i din v-logg, vill träna så mycket som möjligt och som du sa, jag får tvinga mig själv till vilodagar. Kör just nu 4-7 pass i veckan.
Började på ca 59kg i september månad, nu 4 månader senare väger jag runt 74-76kg. Har ökat hyffsat mycket styrkemässigt, vad skulle du rekommendera ut av följande; fortsätta att ligga på ett 300-700kcal överskott /dag eller ligga på balans till kroppen formar sig bättre ( framför allt brösten ) för att inte öka för mycket i fett, vill helst slippa deffa. Vet dock inte om jag skulle behöve deffa om jag ökar i vikt till cirka 80kg och sen ligga i balans efter det?
Mål; att få en snygg kropp, mycket volym & styrka. Liknande det du sa, stark man på runt 85kg.
Och som förra v-loggen, grymt!
and decide not to surrender, that is strength."
|
|
|
2013-01-23, 17:24
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Feb 2010
|
Industriell ekonomi alltså? Nice! Även jag läser Industriell ekonomi första året vid LTH och jag kan ju säga att du är galet välkommen till I13, om du har någon fråga om utbildningen är det bara att köra!
|
|
|
2013-01-23, 17:42
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Nov 2011
|
Sjukt bra spellista du har gjort! Jävlar så taggad man blev på att fara iväg och köra sitt livs pass!  V-loggarna har bra gjorda dom med, kändes som att det tog 5 minuter att kolla igenom de 20 minuterna. Kände igen mig i en hel del du sa, angående träningssätt osv.
Har alltid prenumererat på den här journalen, och hoppas du fortsätter leverera som du gör nu!
|
|
|
2013-01-23, 19:46
|
|
|
Registered User
|
#MARKLYFTSFEST med Big Jave!
Fett markpass idag med Big Jave! #jsavefors
Jag gick upp på 260 och gjorde en singel. Fick skjuta under knäna lite, så var inte alls nöjd med det lyftet. Har pratat lite med Marklyfts-Kejsaren Gunhamn nu och fått lite input på mina marklyftelser, stort tack till han.
Jave gjorde ett fint lyft på 190, och missade 200 med en hårsmån. Nervsystemet var nog inte 100% efter hans PB på 190, så han lämnade stången på marken. Men styrkan och potential för vikter över 200kg finns där redan nu!
Tror fortfarande att det finns fler kilon att hämta om jag byter till sumo-stans, men jag har lite ändringar jag tänker göra i mina smala marklyft.
Ska nog för det första slänga iväg remmarna, har alltid känt mig starkare utan dom, och det känns som att jag kan släpa stången bättre. Dessutom så behöver jag korrigera lite för att få ut kraft ur benen.
Marklyft:
70 x 5
120 x 5
170 x 3
220 x 2
240 x 1
260 x 1 - grisade lite smått, teknikmiss vill jag säga.
200 x 8
150 x ~15 - räknade inte, bara reppade
Supinerade latsdrag:
18, 16, 14, 12, 8 reps
Sittande rodd med rakt handtag:
15, 12, 15 reps
Tror att jag fick med passet ordentligt nu.
Citat:
Ursprungligen postat av hungry
Kul v-blogg! kör du ingen cardio alls?
|
Tack! Nix, ingen cardio alls faktiskt. Eller ja, gjorde typ 15 reps i marken idag, fick upp flåset rätt bra där.
Citat:
Magisk! Metal i all ära men att träna till så är det här svårslaget
|
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
Riktigt grym lista
|
Jättekul att ni gillar listan! Fyller på med dom guldkorn jag hittar eftersom.
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Sjukt bra spellista du har gjort! Jävlar så taggad man blev på att fara iväg och köra sitt livs pass! V-loggarna har bra gjorda dom med, kändes som att det tog 5 minuter att kolla igenom de 20 minuterna. Kände igen mig i en hel del du sa, angående träningssätt osv.
Har alltid prenumererat på den här journalen, och hoppas du fortsätter leverera som du gör nu!
|
Tack, och jättekul att du läser! Det är verkligen hur kul som helst med alla positiva kommentarer, så jag får helt enkelt fortsätta vara mer aktiv på kolo.
Citat:
Ursprungligen postat av ShippEn
Känner igen mig i det du sa i din v-logg, vill träna så mycket som möjligt och som du sa, jag får tvinga mig själv till vilodagar. Kör just nu 4-7 pass i veckan.
Började på ca 59kg i september månad, nu 4 månader senare väger jag runt 74-76kg. Har ökat hyffsat mycket styrkemässigt, vad skulle du rekommendera ut av följande; fortsätta att ligga på ett 300-700kcal överskott /dag eller ligga på balans till kroppen formar sig bättre ( framför allt brösten ) för att inte öka för mycket i fett, vill helst slippa deffa. Vet dock inte om jag skulle behöve deffa om jag ökar i vikt till cirka 80kg och sen ligga i balans efter det?
Mål; att få en snygg kropp, mycket volym & styrka. Liknande det du sa, stark man på runt 85kg.
Och som förra v-loggen, grymt!
|
Hmm... jag tycker att man skjuter sig i foten om man blir onödigt fet. Gå upp långsamt och behåll formen istället. Fettceller försvinner helt enkelt inte, därför har alla lite av en "fettgräns". D.v.s: det är lättare att bli fet om man redan har varit fet, för det är lättare för kroppen att lagra in fett i fettceller som redan finns, snarare än att göra nya.
Dessutom - om du bulkar upp dig ordentligt för att sedan deffa, så kommer du att tappa muskelmassa i processen. Låt det ta den tid det vill, och gå upp långsamt. Så i ditt fall så hade jag nog valt att stå still i vikt tills muskelmassan har kommit ikapp så att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av South Samton
Industriell ekonomi alltså? Nice! Även jag läser Industriell ekonomi första året vid LTH och jag kan ju säga att du är galet välkommen till I13, om du har någon fråga om utbildningen är det bara att köra!
|
Grymt! Hur är det med matten, är den ett helvete?
|
|
|
2013-01-23, 20:06
|
|
|
aka TinyTim
Reg.datum: Jan 2009
|
Ska bli kul att träffa OptiJr i egen hög person i P-town om ett par veckor 
Hade ingen aning om att du var så brutalt jävla stark i den sjuka formen du besitter!
Roligt med en V-logg så man får en bild/perspektiv på en person man läser om titt som tätt (lite dålig på att kommentera...)
|
|
|
2013-01-23, 21:26
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2012
|
Skön lista, inne i gym och när man bara tar det lugnt!
|
|
|
2013-01-23, 21:46
|
|
|
Maud Olofsson FTW!
Reg.datum: Apr 2010
|
hoppas tipsen gav lite =) du får skicka lite filmer så man får se lite tyngre vikter
Journal
Instagram: ErikGunhamn
|
|
|
2013-01-23, 22:00
|
|
|
Maaaaaaat!
Reg.datum: Feb 2006
|
Grym Video-logg!
Määäh, vi i Värmland pratar inte alls knepigt
"Ingen"
"Vadå ingen? Säg vem det fucking var"
"Ta det lugnt, vi sa att vi ska curla i squat racket, ni sa okej..."
"Vad ska jag göra med min fucking böjdräkt?"
|
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:31.
|

|