Ät mat Aron och komplettera med en drink om det behövs någon dag.
Personligen har jag inte använt ett proteintillskott på över två månader då jag fått i mig alldeles tillräckligt med protein ifrån mat.
Aminosyror före och/eller under träning är min reko. Sen hem och äta mat. Dock inget måste.
Jag använder mig mer av tillskott under diet gentemot "offseason" då du (om du sköter kosten) får i dig tillräckligt med näring ifrån kosten.
Lägg din fokus på bra käk så kommer du långt. Du är ung och stiger redan uppåt, håll i detta och lägg energin på rätt saker kommer det gå väldigt bra!
tränade nyss, skriver passet ikväll. En sak som gick helt ok. 175 fucking kilo i böj!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusbrandeen
Du kan ta det som mellanmål för att få i dig nog med protein. Men skulle rekommendera att du äter mat 30-60 minuter efter du tränat och tagit eaa! Mest eftersom EAA inte är speciellt högt på kolhydrater, inte på protein heller för den delen!
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Ät mat Aron och komplettera med en drink om det behövs någon dag.
Personligen har jag inte använt ett proteintillskott på över två månader då jag fått i mig alldeles tillräckligt med protein ifrån mat.
Aminosyror före och/eller under träning är min reko. Sen hem och äta mat. Dock inget måste.
Jag använder mig mer av tillskott under diet gentemot "offseason" då du (om du sköter kosten) får i dig tillräckligt med näring ifrån kosten.
Lägg din fokus på bra käk så kommer du långt. Du är ung och stiger redan uppåt, håll i detta och lägg energin på rätt saker kommer det gå väldigt bra!
Ös på nu!
Citat:
Ursprungligen postat av alphahanen2
Jag brukar ta proteinpulvret som mellanmål tillsammans med en banan .
Efter passet föredrar jag att äta mat dock.
Tack hörni, jo Jag vet att mat är viktigaste över alla kosttillskott, ja sköter kosten så bra de går och äter de som bjuds. Inte alltid bästa maten men ändå. Tack
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
Du tar ju fan 2x110 i smalbänk din jävla oxe.
Haha ja de trodde ja it ja sku orka. Gick bra
__________________ min journal
instagram aronohman youtube kanal
16år bänk 122,5, mark 220 , benböj 180
gick sjuuuuuuukt bra idag, kände att ja hade trcycker i mig. kan bero på att jag ätit 4-5 gånger innan!
böjen gick som planerat, pb med 10kg! vet om att djupet inte var bra men de var inte det ja fokuserade mest på, nu ville ja ba få upp skiten! komentera gärna lyftet och va ja kan förbättra grymt nöjd iaf!
tränade förövrigt med oscar idag som levererade massa pb! kika in i hans journal, länken är namnet
Böj
50x5,5
70x5
90x4
110x2 bälte på
130x1
145x1
157,5x1
190x6sec walkout
170x1 PB
175x1 PB
Böj med 3sec stop i botten på varje rep
120x3 bälte pb
135x2 bälte pb
145x1 bälte pb
150x1 bälte pb film
90x10 bälte
Sittande lårcurl ss liggande lårcurl 3set
Frontböj i Smith tut
40x7
40x7
50x7
80x3-70x2 ajaj axlar pallar inte trycket av stången
Raka mark fokus baksida lätt
60x10
60x10
60x10
Dem tipsen jag kan ge är som sagt att träna bålen för att inte tappa ryggen när du pressar upp skiten. Försök lägg trycket på hälarna så kommer du (i alla fall jag) i en bättre position ner!
Dem tipsen jag kan ge är som sagt att träna bålen för att inte tappa ryggen när du pressar upp skiten. Försök lägg trycket på hälarna så kommer du (i alla fall jag) i en bättre position ner!
tack, ja snart lika stark som dig o tack för tipset marcus, har försökt bättra upp styrkan i magmusklerna osv men ska försöka få de ännu bättre, är lite stel oxå tro ja
Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
grym styrka där, riktigt bra gjort
tack matte! snart i dina vikter
Senast redigerad av aronohman den 2013-10-28 klockan 21:40.
Gick kasst idag, noll tryck. Typ enda bra setet var det andra på 97,5 tror ja.
Dessutom ont om tid, nästa bänk pass ska ja köra 115 och 120! Bli kul o se om de går!! Tränade me Oscar idag (oscmic)
Bänk pass 11
50x5
80x10
95x5
95x5
102,5x3
102,5x3
105x3 skulle varit 102,5... Hade nog en 5a på de!
Lutande flyes ss lutande hantelpress 4set tyngsta set var på 20kg hantlar på vardera övning
Cc uppifrån 3set squeeze
Cc nerifrån 3set
Decline bänkpress lätt
60x10
60x10
60x10
Jobbar ju nu i veckan så stiger upp 05.25 varje Morgon så är ganska trött. De positiva är ju att pengar kommer in och att ja hinner äta 4 gånger innan gymmet typ!
Citat:
Ursprungligen postat av maattee10
bästa av allt är att jag inte tänker låta dig gå om mig, extra motivation till mig. då jag kommer kriga som satan vid maxningarna
kan det bero på att jag väger dubbelt så mycket?
Ja de är ju kul att du finner de som motivation! Jah jagar dina vikter ist!!
Eller så beror de på att ja är svag
Snabbt axelpass idag med oscmic. Blev intensivt och helt ok kontakt! Kände att axlarna va slitna från igår så nästa press pass blir nog måndag! Pb i militärpress (svagt ändå jämför med bänken) lätt! Kan nog minst göra 50x5x5 förhoppningsvis när mm2k är slut blir de mer fokus på axlar o pressar!
Sidolyft sittande 4set
Militärpress
20x10
30x4
45x5x5 helt stop på endel. LÄTT!
Omvända flyes med hantel 4set
Omvända flyes cabel ss omvänd pecdec 3set
Sidolyft sittande ss frontraise 3set
Shrugs ss Front plate raise 4varv
Repcrunshes ss plankan 4varv
Citat:
Ursprungligen postat av Criffmeistro
Fyfan vilken sick böj :o Bra jobbat!
Tack criff! Var nöjd ett tag men sen gick de över. Hade varit nöjd om djupet varit ok
Mark imorgon, få se hur de känns. Kanske testar mig på 200x2 eller liknande
Ska dessutom se hur tungt ja orkar med överhandsgrepp!