96:a bygger sig större än någonsin!
Hej! Tänkte att det var dags att göra en egen journal nu efter mycket tittande på andras.
Info om mig:
Jag heter Christoffer och är 96:a, alltså 17 år gammal, och bor i Stockholm. Jag har styrketränat ett tag nu, ungefär 1-2 år men aldrig kört seriöst. I början var det mycket gå till gymmet ibland och sket i kosten och allt det där. Sedan började jag lite seriösare med gymandet men kom aldrig riktigt igång med det där med maten. Men nu är jag mer taggad en någonsin och det enda jag tänker på är träning och nu för två veckor sedan började jag min första riktiga bulk och tänkte bygga på mig rejält med muskler. Mitt mål nu är att komma upp till minst 88kg till februari-mars för att sedan påbörja en deff fram till sommaren.
Kan lägga till att jag har ganska lätt att bygga på mig muskler och har alltid varit ganska stor med breda axlar.
Stats nu:
Morgonvikt: Gungar mellan 85-86, vägde 85.3 imorse.
Mina maxvikter i övningar är jag inte säker på eftersom jag inte provat på väldigt länge men jag ska prova om ungefär två veckor så det kommer upp då.
Mått opumpad när jag började bulken:
Bröst: 98cm(runt kroppen)
Arm: 37cm
Midja 80cm
Ben 55cm
Jag går nu efter ett program som heter Tri-Phase vilket innebär att jag tränar fyra dagar i veckan såhär:
Måndag: Rygg, traps
Onsdag: Bröst, axlar
Fredag: Ben
Lördag: Biceps, triceps
Kosttillskott:
Bodyscience BCAA
Bodyscience Creatin Monohydrate
Whey 100
Slänger upp lite bilder sen också.
Hoppas något kommer tycka om journalen, första uppdateringen kommer imorgon efter ett bröst och axelpass, längtar!
|