Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
bra mål Z! deff igen!?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
|
Tackar Jeml!
Nja, tanken var att försöka gå ner 2-3 kg lite snabbt bara, känns nästan som att jag tappat lite explosivitet/fart. Men det kanske handlade mer om att jag bara har varit sjukt sliten i benen. Känns fräschare nu. Komma hem efter en vecka i italien, vara sjuk 2 veckor, sedan direkt 3 träningspass och 2 matcher på 6 dagar gjorde att benen verkligen inte orkade återhämta sig.
Så det blir fortsatt att försöka ligga på balans resten av säsongen

ska jobba lite med explosiviteten istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Nano-Sekund
Vilken sinnes RED ALERT journal !!
Det lyser ju mera rött här inne än på Man Us hemma matcher
Ruskigt bra jobbat Öhman JR !!
|
Haha tackar mr Ola, kul att du tittar in igen!
Oj oj, det måste vara den bästa kommentaren någon har skrivit i journalen! Så nu måste jag försöka fortsätta med lite rött idag också, trots kass sömn! På tal om det så blir det att fara till Solna och se AIK - Man United nu på tisdag. Så vi åker imorgonkväll!
Ja som sagt. Väljer trots allt att inte gå in på någon minideff. Kände efter 3 nätter att det gick fan inte att somna, med värmen och ett kaloriunderskott så var jag oförmögen att somna trots att jag var hur trött som helst.
Så 4 dubbelmackor med 8 skivor ost och 8 skivor skinka, lite mjukost samt lite oboy löste problemet inatt. Fick iallafall 5 timmars sömn. Så nu hoppas jag att mackorna ska ge lite tryck i dagens bänk & böj.