Skönt kostupplägg där. Verkligen fantasirikt! Gissar på att du kommer att vara rätt så less på torsk o potatis om några veckor!
Ska bli intressant att följa. Vad ligger dagsvikten på nu?
Haha, jäklar vilken skön inställning du har, som till och med vänder det faktum att folk använder din logg till att skriva reklam till något positivt.
Haha!! Varför ska man tolka det som något negativt Jag försöker ALLTID att se allting från den ljusa sidan + anamma en massa humor (som dom flesta förstått, men som vissa uppenbarligen ej lyckats klura ut än) OBS! - def. inte du Hästen. Jag gillar dig som Magnum Mandel !!
Citat:
Ursprungligen postat av fredde68
Skönt kostupplägg där. Verkligen fantasirikt! Gissar på att du kommer att vara rätt så less på torsk o potatis om några veckor!
Ska bli intressant att följa. Vad ligger dagsvikten på nu?
Under 3 veckor kan man äta vad som helst, hur tråkigt man än gör det. Jag brukar ALLTID försöka göra en diet så god som möjligt (inom ramarna) Men som jag säger på filmen så vill jag pröva detta pga. nyfikenhet
Haha!! Varför ska man tolka det som något negativt Jag försöker ALLTID att se allting från den ljusa sidan + anamma en massa humor (som dom flesta förstått, men som vissa uppenbarligen ej lyckats klura ut än) OBS! - def. inte du Hästen. Jag gillar dig som Magnum Mandel !!
Under 3 veckor kan man äta vad som helst, hur tråkigt man än gör det. Jag brukar ALLTID försöka göra en diet så god som möjligt (inom ramarna) Men som jag säger på filmen så vill jag pröva detta pga. nyfikenhet
Haha, det är ju wunderbar om man lyckas ta allt med en sådan klackspark! Jag är väl rätt lik dig i det avseendet, jag tar rätt lätt på det mesta själv! Förutom knäböj. Knäböj är på fullaste allvar!
Jag är också sugen på att dra igång dietande, det enda som egentligen har hindrat mig är att jag vill öka kilona på stången fortfarande! Men nog fan inspirerar du alltid!
Har min RSR att köra färdigt, sen kan jag börja dieta!
Bra pass idag !! Bjuder även på en liten film på ett tips på en bra ryggövning (ni kan fråga Blondie, han körde denna med mig under 4K lägret)
Pull downs
4 set 12 reps
Meddows rodd
5 set 8 reps
Latsdrag i maskin (den jag skrev om + FILM)
4 set 12 reps - FILM
Hammer rodd --superset-- Latsdrag (supinerade)
4 set 8 reps
Mark från rack (utan bälte) - Få upp lite viktvana.
100x5
140x5
160x3
180x3 - Lätt - Kändes helt OK i fötterna
Shrugz hantlar --superset-- Shrugz skivstång
6 set 15 reps
TIPS på ryggövning !!
"Sätt er tvärtemot hur den "breda skaran" sätter sig i en latsdragmaskin dvs. åt andra hållet"
- Tryck ländryggen mot knäkudden
- Dra åt remmarna med hook grepp
- Slappna av i underarmarna
- Dra vikten neråt och sikta på att kontrahera latsen med handtagen mellan öronen i linje
- Bromsa 2-3 sek upp, stanna, dra igen --- #squuueezzzz
- Dra med armbågarna & känn ryggmuskeln/latsen hela vägen
GRYM ÖVNING !!
Nåväll, nu får det räcka med överarbetande analyser Fredrik "Magnus" Kinderägget" Jansson style.
Kul med videos! Grymt tips på ryggövning där, får fan ta och testa det. Har du tips på några grymma bicepsövningar, för en som hatar att träna biceps, nu när du ändå är i farten?
Haha !! Ja vi får väll se. Hittils har det gått mycket BRA =)
Citat:
Ursprungligen postat av hestJaevel
Haha, det är ju wunderbar om man lyckas ta allt med en sådan klackspark! Jag är väl rätt lik dig i det avseendet, jag tar rätt lätt på det mesta själv! Förutom knäböj. Knäböj är på fullaste allvar!
Jag är också sugen på att dra igång dietande, det enda som egentligen har hindrat mig är att jag vill öka kilona på stången fortfarande! Men nog fan inspirerar du alltid!
Har min RSR att köra färdigt, sen kan jag börja dieta!
Haha !! Du är SÅ skön Hästen !! Tror att du hade glänst på 4K Training Camp. Du verkar ha humorn på rätta stället !!
Citat:
Ursprungligen postat av Fastback
Kul med videos! Grymt tips på ryggövning där, får fan ta och testa det. Har du tips på några grymma bicepsövningar, för en som hatar att träna biceps, nu när du ändå är i farten?
Tack Rille !! Inga biceps-tips förrän du lagt upp bänkfilmen !!
// Hård men rättvis !!
Citat:
Ursprungligen postat av Proxy
Har en liknande maskin hemma, har nog aldrig kört i den åt rätt håll. Galet skön övning!
Jag är inte förvånad Opti.Jr !! En konstapel av din kaliber gör sällan misstag som den "breda skaran" gör =)
Citat:
Ursprungligen postat av tompee
Snart är vi alla friska i kroppen. Då KÖR VI!
Du qoutar på KOLO men kan inte svara på sms, mms !! #KUGGAUPP FFS !!
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
Jag som trodde att ni stora grabbar enbart körde med fria vikter???
Då trodde du helt rätt (till 85%) =) Ibland maskiner, men oftast fria vikter !!
Ett till mål med typ 0g fett (om man nu är ute efter att ligga lågt på fettet)
Råvaror:
1dl vatten
1 dl lättmjölk
30g Double pro (Eiselt, double chokolad)
1st kiwi
10 g gojibär
Utförande:
Skaka protte-pulvret hårt i shakern. Häll upp i en skål. Ställ in i kylen, vänta 10 min - Du har nu en chokladpudding !! Skiva ner en eller 2 st kiwi + lite gojibär, ev ett rött äpple
Avnjut ett magiskt gott kvällsmål
Mackro:
Protein 30g
Carbs 20g
fett 1g
Kcal: ca 200 kcal
om du fixar att äta 80 omgångar fisk och potatis på raken med undantag ditt kvällsmål så är du ju värd din vikt i guld. Det är tamejfan en bedrift få lyckats med!... Tjejen tycker jag är lagomt cp som kunde äta typ hamburgare till lunch, ris och kyckling till middag några v i stöten innan jag växlade upp med typ 2 andra rätter då jag var i min ungdom. (Tyckte det var så lätt handla för 2 rätter, och framförallt gick tillagningen enkelt då man slapp tänka och hålla på varje gång.)
Ett till mål med typ 0g fett (om man nu är ute efter att ligga lågt på fettet)
Råvaror:
1dl vatten
1 dl lättmjölk
30g Double pro (Eiselt, double chokolad)
1st kiwi
10 g gojibär
Utförande:
Skaka protte-pulvret hårt i shakern. Häll upp i en skål. Ställ in i kylen, vänta 10 min - Du har nu en chokladpudding !! Skiva ner en eller 2 st kiwi + lite gojibär, ev ett rött äpple
Avnjut ett magiskt gott kvällsmål
Mackro:
Protein 30g
Carbs 20g
fett 1g
Kcal: ca 200 kcal
Såg magiskt ut just nu.. Not cool! Ska inhalera lite kycklingfilebara för de