Tungt pass från en början men de släppte litegran efter ett tag. Träffade en kändis på sensia idag, Simon Olofsson, sajmuzh har på kolo. Stor och trevlig kille, bred som ett kylskåp!
suurt med magsjukan där.. hoppas det blir kortvarigt! annars grym volym du har på kroppen där grabben!
Bra nu, Tog dock några dagar innan de gick att äta som folk kul att du kikar in!!
Citat:
Ursprungligen postat av Tediiieee
Mkt broscience där
Haha, ohja!!
Citat:
Ursprungligen postat av benaciii
självklart var det en tjockis som skrev det där..
Haha, ja han är ju inte fit precis!
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
haha han har då koll på skillnaden på kost och kost tillskott iaf
Ja brundsås i all ära, Men en protte drink är inte så dåligt det heller..
Citat:
Ursprungligen postat av sajmuzh
Kul att ses igår, Anton! De är fan galet vad köttig du är!
Tack Simon, Kan säga detsamma om dig, bred som ett kylskåp!
Ben.
böj
100x8,8
140x3
180x7 FILM
Benpress
150x8,8,8
fronstspark sakta. 100x10,10,10
lårcurl.
60x10
70x10
80x10,10,8
vader 5 set.
Bra pass, hade dock hoppats på fler set i böjen eftersom jag hade sjukt bra ork idag! Men magen sa ifrån.. Det får bli en annan gång Bröst imorgon, oj så skoj det ska bli!!
För övrigt har routern till internet varit trasig sedan förra veckan, och nu har jag hållit på med att installera en ny sedan jag kom hem från jobbet, är på sjukt bra humör nu när jag äntligen fått den att funka och i och med det kan jag börja updatera flitigt igen!
Man vill ju bara krypa under en sten och gömma sig när man ser dina böjar...
Du är jävligt bra på det du gör Anton, fortsätt så här nu !!
Det ska vara en stor sten om du ska rymmas där Tim..
Citat:
Ursprungligen postat av Wennström
Riktigt bra böj Anton!
Tack wenne, bra curlat!
Bröst /triceps
Bänkpress. 100x6
130x5
140x2
150x0
120x6
120x4
lutande hantelpress. 42,5x8,8,6
bröstpress
80x10
100x8,6
lutande smithpress. 60x10
90x8,6,4
hantelflyes 3 set.
cc 3 set.
triceps 12 set.
Kändes bra från en början men det gick fort över. 100 kändes grymt bra, 130 kändes ovanligt tungt. 140 kändes tyngre och 150 var åt helvete för tungt... jaja, det kan inte alltid gå bra. I triceps fick jag 0 kontakt, det kändes bara jobbigt att träna det, fastän jag älskar att träna triceps. Får nog lägga om lite i uppdelningen. jag tror jag ska gå tillbaka till renodlade armpass igen, då det verkar ge bäst kontakt, och det blir lättare att hålla fokus.