Tusen tack alla!
Det är helt sjukt hur hårt jag har jobbat det här senaste året, men det känns helt klart som att jag har fått valuta för pengarna. Stenhårt slit varje dag, men det har varit värt det, ett helt sjukt bra träningsår har det varit, utan tvekan.
Jag borde egentligen ge mig själv mer cred än jag gör. Det är f*n inte många som jobbar lika hårt varje dag som jag gör, och dom som klarar av att göra det jag gör, 19 år gammal och helt fri från fusk, tror jag är lätträknade. Nu ger jag mig själv en klapp på axeln, dels för att jag känner att jag behöver det just nu, och dels för att jag börjar tycka att jag förtjänar det.
Citat:
Ursprungligen postat av Qudatullah Jamal
''Manipulera kost''
Låter intressant. Vad är detta?
|
Att man styr kosten (och träningen för del delen) åt det hållet man vill, snarare än att bara "ge kroppen det den behöver". Det är det jag gör med ABCDE-dieten t.ex. Att cykla kolhydrater är också ett sätt att manipulera kosten, man kan t.ex. först tömma sig och sedan fylla sig på kolhydrater för att få maximalt med glykogen i musklerna - mer än man hade kunnat få genom att bara slänga i sig massa kolhydrater.
Citat:
Ursprungligen postat av Slurf
Har du några mått att bjuda på proxy? Armmått osv.
|
Finns mått en bit bak i journalen, feel free att leta!