fat skinny old pop bastards westcoast training!
Muskelgrupp: Rygg + cardio
Målsättning: Stressträning, men lite sumomark teknikträning + cardio
Motivation: Jävla skitdag. Trött, sur, panikångest, allmänt jävla förbannad.
marklyft, raw
1 set [ 6 x 50 kg ]
1 set [ 6 x 90 kg ]
sumomark, raw, ny övning!
1 set [ 4 x 110 kg ]
1 set [ 4 x 120 kg ]
1 set [ 2 x 130 kg ]
PB dårå, lol ny övning som sagt...
1 set [ 2 x 130 kg ]
marklyft, raw
1 set [ 6 x 110 kg ]
villa pumpa till lite mjölksyra bara
latsdrag bred stång
1 set [ 6 x 50 kg ]
1 set [ 2 x 70 kg ] + [ 2 x 80 kg ]
stressigt innan gymet stängde, höjja snabbt
1 set [ 4 x 85 kg ]
1 set [ 4 x 85 kg ]
+ökning mot för fg pass
1 set [ 3 x 90 kg ]
PB?? måste kolla gamla loggar, tror fan det var PB
rodd i hiss, v-handtag
1 set [ 2,5 x 100 kg ]
tänkte "ROIDAA!!", knakade som fan i ryggen
1 set [ 6 x 90 kg ] tänkte "välkommen tillbaka förnuftet"
HIIT på löpband
17 minuter, inkl uppvärmning promenad 2 min och nerpromenad 1 min
Varvade löpning 1,5 min @ 10 (ca 6min/km), varvat med 30 sek sprint i stege.
Maxhastighet 3,15 min/km, maxpuls 181
gymet stängde, blev halvt utkastad!
SUMMERING:
Har haft en riktig skitdag. Sliten efter gårdagens jobb/resa, sedan stressigt som fan på jobbet, kaos, en hel del jobbiga människor, olympiska spelen i konflikter och konflikthantering och allmänt jävla skit. Fick stressreaktioner under eftermiddagen, först huvudvärk, sedan illamående, migränliknande symptom och kände en släng av panikångest. Ville bara skalla en tegelvägg eller hoppa ut från 3'e våningen o prova fritt fall en sväng. Det blev övertid istället.
På något magiskt sätt så lyckades jag med hemmabryggt kaffe + lite go trance sparka mig i arslet på hemmaplan, så jag laddade om och skyndade mig till gymet.
Stressigt som fan på gymet, men körde lite sumomark och testade den övningen lite mer. Har lite problem med stången, för den är inte räfflad där jag vill hålla händerna, utan den är glättad där. Annars känns sumomark bra faktiskt, ffa för mina ben som är straffbart klena. De får jobba på bra! Ser lite mer hardcore ut också o köra sumomark, även om jag kör på päronvikter (ännu).
Löpningen kändes kopiöst seg i en början, men jag ökade varje intervallsprint hela tiden och det kändes nästan bäst på slutet, även om jag höll på att dö.
Kom hem o kände att den här dagen var riktigt överjävlig - för att få veta att en av mina vänner har fått sin lägenhet totalförstörd i en brand. Hon o hennes dotter klarade sig med lindriga skador, men alla prylar osv är väck. Min skitdag känns plötsligt som en riktigt bra dag - ändå.