Visa fullständig version : dagsformen på oss kolomedlemmar!
Daniiiel
2007-08-05, 12:44
Pony odlar underarm.
http://i164.photobucket.com/albums/u40/polebunny/arnie.jpg
Skulle vara kul att veta omkretsen på dina underarmar..de ser fan större ut än mina. Har nog världens minsta underarmar jämfört med överarmar.
Pony: Bra form och fina armar!
Slartibartfast
2007-08-05, 13:27
Pony, hur mycket har du lagt på dig sedan du började bulka, och har du lagt på dig fett överhuvudtaget? Om jag inte minns helt fel så är du inte märkbart slätare nu än du var när du började bygga. Riktigt bra gjort i så fall!
Pony: Vackert, graciöst och passande fysik för det du håller på med.
Pony odlar underarm.
http://i164.photobucket.com/albums/u40/polebunny/arnie.jpg
Galet vacker kropp! *drool*
Har kollat lite på din blog, ser ut o vara rolig sport det där poledance :)
Mr. Hellas: Vilka lats!
Miss.? Pony: Vackert, gillar bröstmucklerna och underarmarna.
Pony is breeding definition på ze underarmar! Bra där!
130kg finsk sisu
2007-08-05, 15:30
Inte lika vacker som Pony men här är en grimas och min dagsform på 141,7kg igår:
Inte lika vacker nej, men man kan vara läcker ändå.
ENORMT!!! Keep it up.
Krille 87
2007-08-05, 15:35
Heel galet med magrutor på den vikten Sisu!!!!1 :hbang: :hbang:
Inte lika vacker som Pony men här är en grimas och min dagsform på 141,7kg igår:
Förvånansvärt bra form för att väga så jävla mycket. Grymt!
Heel galet med magrutor på den vikten Sisu!!!!1 :hbang: :hbang:
+1
inspiration
130kg finsk sisu
2007-08-05, 15:52
Förvånansvärt bra form för att väga så jävla mycket. Grymt!
Tack!
Och tack för krogkvällen i Vasa i vintras! Hoppas den förgyllde ditt liv!:thumbup:
Sant, sjukt med magrutor på den vikten Sisu!
Det är inga magrutor. Titta strax ovanför så ser ni bilringar på vardera sidan. Fettet veckar sig turligt så att det ser ut som en ruta - men det är det inte. Det är fett. Men visst ser det lite kul ut.
Det är inga magrutor. Titta strax ovanför så ser ni bilringar på vardera sidan. Fettet veckar sig turligt så att det ser ut som en ruta - men det är det inte. Det är fett. Men visst ser det lite kul ut.
Lugna sig nu din fördärvade Party Pooper! Det ser ändå grymt ut :D
Pudzianovski
2007-08-05, 17:22
Sisu ser inte ut att väga 140kg. Jävligt skumt :D :thumbup:
O Pony ser ut som Slartis motsvarighet på kolozzeum.
Dina grimaser äger! Mycket bra pecs har du också.
Daniiiel
2007-08-05, 17:48
Dina kommentarer får mig ibland att undra om du någonsin satt ens din fot i ett gym.
ZHTOHELLAS
2007-08-05, 19:25
Mr. Hellas: Vilka lats!
Hellas är grov pojke!
Tackar pojkar :D
tja, tog lite dåliga bidler i kväll (och undrar hur man tar ryggbilder på något vettigt sätt hmmm?) De är i kanske i alla fall bättre än det jag försökte med innan. Fatta att det är en del att jobba på, men se dem som utgångslägesbilder som ska förbättras (alltså formen dårå).
Alfred Nobel
2007-08-05, 19:38
Mina första bilder innan kommande bulk, som förövrigt blir min första. Jag vet inte om många olika ställningar/poser, men hoppas de duger sålänge! (Har legat på deff i över 2 år, inge massa här inte)
Deceiver85
2007-08-05, 19:40
Durayan,
can't see shit!
Niklas Sjöö
1) Klipp dig
2) Dra upp byxorna
3) Bulka är gott, gör det hårt som helvete :)
Mina första bilder innan kommande bulk, som förövrigt blir min första. Jag vet inte om många olika ställningar/poser, men hoppas de duger sålänge! (Har legat på deff i över 2 år, inge massa här inte)
Kul att du börjar riva med lite bulk. Poseringsmässigt så tycker jag bara du ska försöka få ut vidden på ryggen på bild två mer, vet att du kan bättre!
Kanske starta en journal också?
kör hårt boy
Bobbokrull
2007-08-05, 19:42
(Har legat på deff i över 2 år, inge massa här inte)
hehe..no shit?
Inte så mycket mer att säga än: Träna hårt, ät mycket och dra upp byxorna!
Durayan,
can't see shit!
Kan du skriva så man fattar.Syns inte bilderna?
Deceiver85
2007-08-05, 19:50
Bilderna syns, men det hjälper föga, för man ser inte mycket ändå...
Bra att du bulkar för du är verkligen smal.
Jag tycker du är för smal, det ser inte hälsosamt ut.
Det är ju problemet när man blir smal utan mycket muskler.
Men det där blir nog bra så småningom
Durayan
Det man kan se är att du ser ut att ha lite magmuskler.
annars så ser man inget. Använd självutlösaren om du inte har någon som kan hjälpa dig
Jo dom syns och du ser väldigt trimmad och bra ut.
Slartibartfast
2007-08-05, 19:54
O Pony ser ut som Slartis motsvarighet på kolozzeum.
Detdär är tamefan den bästa komplimangen jag fått! Eller så var det menat som en hård diss av Pony. :D
Slartibartfast
2007-08-05, 19:55
Bilderna syns. Ser skitbra ut. Du är inte fet precis.
Durayan,
can't see shit!
Skaffa glasögon. Eller köp linser hos Lensway - se klart med expressfart.
kan man få se lite bilder från hur du såg ut innan din 2års deff
Alfred Nobel
2007-08-05, 20:10
Durayan,
can't see shit!
Niklas Sjöö
1) Klipp dig
2) Dra upp byxorna
3) Bulka är gott, gör det hårt som helvete :)
Ajaj kapten :thumbup:
Bilderna syns. Ser skitbra ut. Du är inte fet precis.
det där är kul
för du brukar faktiskt vara en som klagar på kvaliteten på bilderna.
det där var inga bra bilder om hon inte hade som mål att bara visa magen.
Det är bara för att det är en tjej som du har andra normer
det där är kul
Det dräller å andra sidan av såna mag-bilder i tråden. Så vad är problemet, fröken bildpolis?
Alfred Nobel
2007-08-05, 20:19
Kul att du börjar riva med lite bulk. Poseringsmässigt så tycker jag bara du ska försöka få ut vidden på ryggen på bild två mer, vet att du kan bättre!
Kanske starta en journal också?
kör hårt boy
Journalen är påväg, den kommer förhoppningsvis upp imorgon då jag startar min bulk. Har nu i 3-4 dagar legat på normalt kcalintag för att nå balans i min vikt, så jag inte blir paff när jag väl går till ett överskott. Gick upp från 65.8-68.3(Antar att det är mycket vätska och glykogeninlagring) bara på 1-2 dagar och sedan dess legat på jämn och balanserad vikt inför imorgon.
Håller nu på med ett träningsschema för närmsta veckan och hur jag tänkt köra på framöver.
Alfred Nobel
2007-08-05, 20:21
hehe..no shit?
Inte så mycket mer att säga än: Träna hårt, ät mycket och dra upp byxorna!
Hehe ska bli :)
Det dräller å andra sidan av såna mag-bilder i tråden. Så vad är problemet, fröken bildpolis?
att jag fick intrycket av att hon inte bara ville visa magmusklerna
för då hade hon väl inte postat ryggbilden?
Jag gav henne komplimang för magen och om hon ville visa den var det ok ngt annat tycker jag är svårt att se.
Sen var den där posten riktad till Slarti men han kanske har anmält dig till sin försvarare?
Sen var den där posten riktad till Slarti men han kanske har anmält dig till sin försvarare?
Jag är allas försvarare, samt rätt så trött på ditt ofta förekommande gnäll och tramsposter överallt.
Alfred Nobel
2007-08-05, 20:24
Bra att du bulkar för du är verkligen smal.
Jag tycker du är för smal, det ser inte hälsosamt ut.
Det är ju problemet när man blir smal utan mycket muskler.
Men det där blir nog bra så småningom
Ja jävlar (slår nävarna i bordet) nu får det fan vara dags med lite förändring och visst fan blir det bra skaru se! *flex*
Jag är allas försvarare, samt rätt så trött på ditt ofta förekommande gnäll och tramsposter överallt.
rapportera mig då istället för att kontra med mer gnäll
ska jag vara ärlig tycker jag att du tramsar mer men jag brukar föredra att ignorera dig istället.
Det funkar bra
Slartibartfast
2007-08-05, 20:32
det där är kul
Det är inget större fel på kvaliten på dom bilderna. Finns mycket mycket sämre bilder i denhär tråden.
Du är jävligt gnällig Cilia.
Ja jävlar (slår nävarna i bordet) nu får det fan vara dags med lite förändring och visst fan blir det bra skaru se! *flex*
Visst ska det bli så!
Du behöver nog inte klippa dig men se för fasen till att dra upp byxorna!
Du är väldigt smal nu också, det blir nog kanon med en massa muckler. Börja lugnt och ta det nätt, du ska hålla på ett bra tag trots allt!
Det är inget större fel på kvaliten på dom bilderna. Finns mycket mycket sämre bilder i denhär tråden.
Hennes ryggbild ligger nog i topp av dåliga bilder skulle jag vilja hävda.
Och jag fortsätter att hävda att du brukar vara bland dom första att klaga på dåliga bilder och gnälla över det.
Så det är intressant att du får gnälla över det och ingen annan.
Men igen, ni kanske vill ha massa kassa bilder.
Slartibartfast
2007-08-05, 20:37
Hennes ryggbild ligger nog i topp av dåliga bilder skulle jag vilja hävda.
Och jag fortsätter att hävda att du brukar vara bland dom första att klaga på dåliga bilder och gnälla över det.
Så det är intressant att du får gnälla över det och ingen annan.
Du får klaga på kvaliteten på bilder hur mycket du vill. Men kom inte och säg vad jag ska tycka är bra bilder eller inte. Detdär är inte en dålig bild. Allt framgår. Hårdhet, storlek och allt i hyffsat ljus.
rapportera mig då istället för att kontra med mer gnäll
ska jag vara ärlig tycker jag att du tramsar mer men jag brukar föredra att ignorera dig istället.
Det funkar bra
Du är ganska barnslig, vet du om det.
Jag tramsar mycket? Jag har inte varit reggad här speciellt länge och tycker inte jag skriver speciellt tramsiga inlägg, så någon stenkastning är det inte tal om.
Nä, ge dig nu. Det här är en tråd som heter dagsformen. Vill man ha en seriös bedömning av sin fysik lägger man nog upp seriösa bilder också.
Du får klaga på kvaliteten på bilder hur mycket du vill. Men kom inte och säg vad jag ska tycka är bra bilder eller inte. Detdär är inte en dålig bild. Allt framgår. Hårdhet, storlek och allt i hyffsat ljus.
jag säger inte vad du ska tycka men jag säger att du är en av dom som gnäller mest.
kanon att du tycker den är så bra.
Jag tror jag ska prata med Jörgen om att dom bör införa en ny obligatorisk på tävlingarna så dom verkligen kan bedömma fysiken på riktigt
Du är ganska barnslig, vet du om det.
Jag tramsar mycket? Jag har inte varit reggad här speciellt länge och tycker inte jag skriver speciellt tramsiga inlägg, så någon stenkastning är det inte tal om.
Nä, ge dig nu. Det här är en tråd som heter dagsformen. Vill man ha en seriös bedömning av sin fysik lägger man nog upp seriösa bilder också.
och ändå har du full koll på allt jag skriver?
Intressant!
precis, och eftersom det inte är en seriös bild och hon själv skriver att den är dålig så kan hon inte få den bedömd utan kommentarer därefter.
tur att vi har dig på forumet som är så mogen.
undra hur vi klarade oss innan?
vänta låt mig tänka .................................................. ...................................... innihelvete jävla bra
Slartibartfast
2007-08-05, 20:44
jag säger inte vad du ska tycka men jag säger att du är en av dom som gnäller mest.
kanon att du tycker den är så bra.
Jag tror jag ska prata med Jörgen om att dom bör införa en ny obligatorisk på tävlingarna så dom verkligen kan bedömma fysiken på riktigt
Var har jag sagt att jag tycker den är bra? jag har sagt att den inte är dålig och allt man behöver se för att avgöra hur pass vältränad tjejen är framkommer. Dessutom är bilden tagen i hyffsat ljus utan fuskskuggor.
melancoolio
2007-08-05, 20:45
Härligt med Catfight!
Var har jag sagt att jag tycker den är bra? jag har sagt att den inte är dålig och allt man behöver se för att avgöra hur pass vältränad tjejen är framkommer. Dessutom är bilden tagen i hyffsat ljus utan fuskskuggor.
aahhh då missade jag syftet
jag trodde hon ville ha sin uteckling bedömd men hon ville bara veta om hon var tjock eller inte.
Ja men då är jag med.
Kanon bruden du är smal som tusan!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Nu verkar det inte som att vi försvarar bilderna för att det var en tjej - utan mer att Cilia är sur för att det var en tjej som fick beröm?
Man såg ju att att hon var hård, bra arm osv. Skulle inte heller bli förvånad om hon är snygg.
Hörru..kom ut ur glashuset..bilderna är kassa, det visar inte proportioner på någonting..visar enbart att hon är smal..Fast, det kanske är tillräckligt när det gäller tjejer..SMAL=VÄLTRÄNAD
Nu verkar det inte som att vi försvarar bilderna för att det var en tjej - utan mer att Cilia är sur för att det var en tjej som fick beröm?
hahhahahaha
den tog lång tid, trodde den skulle komma tidigare.
ni killar är så jävla förutsägbara
himla många killar ni är avundsjuka på, en hel hop
hahhahahaha
den tog lång tid, trodde den skulle komma tidigare.
ni killar är så jävla förutsägbara
himla många killar ni är avundsjuka på, en hel hop
Jag hade tänkt kläcka den tidigare - men jag ville ändå ge dig en chans att hitta ut. Det går ju inte att komma ifrån att Druvan verkar vara mer tränad än många andra här.
Nu låter vi andra komma fram i tråden.
och ändå har du full koll på allt jag skriver?
Intressant!
precis, och eftersom det inte är en seriös bild och hon själv skriver att den är dålig så kan hon inte få den bedömd utan kommentarer därefter.
tur att vi har dig på forumet som är så mogen.
undra hur vi klarade oss innan?
vänta låt mig tänka .................................................. ...................................... innihelvete jävla bra
Tramsandet fortsätter....och det jävliga är att jag låter mig påverkas av det.
Nåja, även om inte jag orkar rapportera dina poster så kanske andra orkar sysselsätta sig med det. Over and out!
Jag hade tänkt kläcka den tidigare - men jag ville ändå ge dig en chans att hitta ut. Det går ju inte att komma ifrån att Druvan verkar vara mer tränad än många andra här.
Nu låter vi andra komma fram i tråden.
jag utgår ifrån att du pratar om dig själv.
men det kommer nog så småningom ska du se
Ironbabe
2007-08-05, 21:11
Man såg ju att att hon var hård, bra arm osv. Skulle inte heller bli förvånad om hon är snygg.
Så är det säkert.. Det bara måste vara så..För det kan väl inte vara så att hon faktiskt tycker att bilderna inte var speciellt bra för att bedöma hennes fysik *screwy*
Kanske ser hon jättebra ut ovanför axlarna oxå, so what? Gör det hennes fysikbilder bättre? tänk lite mindre med det andra huvudet och mer med det som har lite celler i..;)
Så är det säkert.. Det bara måste vara så..För det kan väl inte vara så att hon faktiskt tycker att bilderna inte var speciellt bra för att bedöma hennes fysik *screwy*
Kanske ser hon jättebra ut ovanför axlarna oxå, so what? Gör det hennes fysikbilder bättre? tänk lite mindre med det andra huvudet och mer med det som har lite celler i..;)
Jag vet faktiskt inte och det kvittar känner jag. Bilderna kunde varit både sämre och bättre men jag (och en del med mig) tycker att man ändå kunde bedöma att tjejen var bra tränad.
Eh. Det där om att hon ev. är snygg var ju bara ett skämt - dels för att reta Cillen och sen för att spä på allt annat.
Jag vet inte vad ni tror att ni håller på med, men sluta med det, oavsett. Samtliga. Nu.
Slartibartfast
2007-08-05, 21:41
aahhh då missade jag syftet
jag trodde hon ville ha sin uteckling bedömd men hon ville bara veta om hon var tjock eller inte.
Hur skulle man kunna bedöma hennes utveckling då man inte vet hennes utgångsläge?
Jag tycker det är väldigt uppenbart att hon är i bra form. Slank med bra linjer utan några valkar nånstans. Det räknar jag som bra i min bok.
Det gäller bara att svälja sin bitterhet emmellanåt, Cilia.
Nu tänker jag inte kommentera detta längre eftersom jag tror Cilias surhet räcker för många många inlägg ännu. Inlägg som jag inte orkar läsa.
Edit: Tolkia hann före. Ta bort mitt inlägg om ni vill.
Durayan:
Det hjälps inte, bilderna ÄR inte bra, utom för att visa magen. Det är t.ex. totalt omöjligt att se hur ryggen ser ut på din ryggbild när du vrider dig på det där sättet.
Försök hitta någon som kan hjälpa dig ta bilder eller använd självutlösare. Att hålla i kameran själv är att be om att se konstig ut, särskilt bakifrån. Gå också gärna lite längre bort från spegeln. Sedan undrar jag om du har en spegel bakom dig på frontbilden, för det ser ut som om du har två högerarmar där. Titta gärna på andras ryggbilder för att få lite tips.
Det kändes som om båda de här trådarna kan få ligga på isoleringen ett tag (slå mig och flytta tillbaka dem om jag har fel).
Lillgrabben
2007-08-06, 11:18
Hoppas att tjafsarna är nöjda nu då trådarna tagits bort.
Dagsformstrådarna är ju några av de trådar som varit till mycket nöje för många medlemmar, synd att de inte fått vara ifred från trams.
Jättetrådar har en tendens att bli rena chatrummen för vissa.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.