handdator

Visa fullständig version : dagsformen på oss kolomedlemmar!

Sidor : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62

Yankeee
2006-08-01, 21:38
Varför skulle man fuska på "före"-bilden?

Sheogorath
2006-08-01, 21:40
Varför skulle man fuska på "före"-bilden?

En anledning skulle kunna vara att det är före- och efterbilder på någon helt annan person, inklippt på hans eget rum. Det är en förklaring. Jag säger inte att det är så, men jag tror att det kan vara så. Jag får tro vad jag vill, right? :)

Men han har inget att bevisa gentemot mig, om han inte känner ett sådant behov. Jag ser bara något jag tycker ser skumt ut och undrar vad det är.

Jay-Z
2006-08-01, 21:42
Kroppen på första bilden är inklippt på annan bakgrund (antagligen killens eget rum). Andra bilden kan vara omoddad.

Jag säger inte att det inte är han på bilderna, men jag undrar varför bilderna (eller bilden) är moddade utan att vi får veta varför?

Om nu bild två "kan vara omoddad" kan då inte samma fenomen, dvs de magiska pixlarna, också ha drabbat bild ett? :D

Den hävdade friläggningen, som är rätt suverän nästan, av bild ett görs nog inte av en kille som ritar glasögon och skägg på sig själv på bild två. Fast iofs han kan ju ha msn-kompisar. :D

Släng även ett getöga på hans bröstmuskel.

Yankeee
2006-08-01, 21:42
En anledning skulle kunna vara att det är före- och efterbilder på någon helt annan person, inklippt på hans eget rum. Det är en förklaring. Jag säger inte att det är så, men jag tror att det kan vara så. Jag får tro vad jag vill, right? :)

Men han har inget att bevisa gentemot mig, om han inte känner ett sådant behov. Jag ser bara något jag tycker ser skumt ut och undrar vad det är.

Heh. Speed?

Yankeee
2006-08-01, 21:43
Man kan ju om man ska vara sådan notera födelsemärket precis vid höger bröstvårta, men han kanske har fixat dit det i ps också.

Kaboffastar
2006-08-01, 21:44
Man kan ju om man ska vara sådan notera födelsemärket precis vid höger bröstvårta, men han kanske har fixat dit det i ps också.

Omg... There is no födelsemärke vid hans högra bröstvårta...

:D

Sheogorath
2006-08-01, 21:45
Heh. Speed?

Snabb i fingrarna. OK, det är väl bara jag som ser saker som inte finns. Vi säger så sålänge, så får vi se vart vindarna för oss.

Sheogorath
2006-08-01, 21:46

Vem som helst ser att det är samma person på bild 1 och bild 2, Yankeee. Kolla bara på bröstmuskelfästena. De är ganska speciella.

Yankeee
2006-08-01, 21:47
Vem som helst ser att det är samma person på bild 1 och bild 2, Yankeee. Kolla bara på bröstmuskelfästena. De är ganska speciella.

Vad sysslar du med då?

Sheogorath
2006-08-01, 21:48
Vad sysslar du med då?

Jag undrar varför personen på bild 1 är inklippt på annan bakgrund. För det är vad mina ögon säger till mig.

raZmus
2006-08-01, 21:48
okajj har inte så bra koll men lite har ja väll*rolleyes*

ålder: 17
Tränat: 1,5 år
Vikt: 74-76
Bänken: 120 sisst (va ett tag sen ja kolla det)
mark: 160 (idag)

här e en bild som visar hur det gått efter 1,5 års träning! :eating:

Lookin good Mr! Now go get a tan!:Virro

Yankeee
2006-08-01, 21:49
Jag undrar varför personen på bild 1 är inklippt på annan bakgrund. För det är vad mina ögon säger till mig.

Även om det är så, vad spelar det för roll?

Sheogorath
2006-08-01, 21:50

Om någon ny person slänger upp en moddad bild (på någon som haft skitgrym utveckling) det första han gör på Kollo, så blir jag skeptisk. Det tycker jag är sunt. Sen om det visar sig att jag hade fel så spelar det ingen roll. Skepticism är sunt ändå. Han får väl ta det som en komplimang, eller nått ;).

Yankeee
2006-08-01, 21:51
Om någon ny person slänger upp en moddad bild (på någon som haft skitgrym utveckling) det första han gör på Kollo, så blir jag skeptisk. Det tycker jag är sunt. Sen om det visar sig att jag hade fel så spelar det ingen roll. Skepticism är sunt ändå. Han får väl ta det som en komplimang, eller nått ;).

Skeptisk till vad? Jag ser inte riktigt problemet.

Sheogorath
2006-08-01, 21:52
Skeptisk till vad? Jag ser inte riktigt problemet.

Om det inte är han på bilderna förtjänar han inget cred. *rycker på axlarna*

Jay-Z
2006-08-01, 21:54

Men. Du tappar mig i labyrinten nu. :Virro

Yankeee
2006-08-01, 21:54

Haha, du är sjuk.

HenrY
2006-08-01, 21:55

+1

Valentino
2006-08-01, 21:56

Ännu en sån där underbar motfråga från dig :)

Yankeee
2006-08-01, 21:57
Ännu en sån där underbar motfråga från dig :)

Aber lol Rajtan.

Henry, vi måste bumpa våra bilder :D

Sheogorath
2006-08-01, 21:59

Att det är samma person på bild 1 och 2 är inte det samma som att det är användaren biffas på bilderna. Jag hade kunnat klippa in lite före och efterbilder på Arnold, med mitt rum som bakgrund. Det hade inte blivit jag för det.

Jag kommer bli jätteglad om jag får bevisat för mig att det är han på bilderna. Det hade varit tragiskt om någon ville fuska till sig cred på det här viset. Tragik vill vi inte ha :).

Men han har naturligtvis inte bevisbördan på sin sida.

Yankeee
2006-08-01, 22:01
Men :Virro

Om det nu inte är biffas på bilderna, varför skulle han klippa in snubben i ett annat rum? Om han känner folk här hade de ju vetat om att det inte var han, känner han ingen här vet ingen ändå inte om det är hans rum eller inte.

HenrY
2006-08-01, 22:02
Yankee: Äh, nån mod kommer rensa denna tråd iaf. Odå kommer våra bilder ligga på sista sidan igen!:D:hbang:

biffas
2006-08-01, 22:03
jävlar sicket snack det skulle va om mina bilder helt plötsligt, rätt så kul å läsa faktiskt!! ja kan meddela att ja gjort nada me bilderna förutom det heta skägget å brillorna på bild (2) men ni får tro vad ni vill...
Nu tycker jag faktist "Sheogorath" kan slänga in ett par bilder på sej själv.. skulle va kul å se!! *popcorn*

Sheogorath
2006-08-01, 22:04
Men :Virro

Om det nu inte är biffas på bilderna, varför skulle han klippa in snubben i ett annat rum? Om han känner folk här hade de ju vetat om att det inte var han, känner ingen här vet vi ändå inte om det är hans rum eller inte.

Tillåter du mig att spåna vidare?

Ponera då att ingen noterat att det var något fuffens med bild 1, men tyckt att utvecklingen var så jävla grym att de av den anledningen tvivlade på att det var han. Har han då satt personens före-bilder i sitt eget rum kan han "bevisa" att det är han på bilden genom att fota något på sitt rum, på beställning.

Det var så jag tänkte att det hängde ihop. Ja, jag har låga tankar om människor. Men det samhällets fel.

Än en gång: det är jag som bär på bevisbördan, inte han. Bara så att vi är på det klara med det.

Yankeee
2006-08-01, 22:05
Yankee: Äh, nån mod kommer rensa denna tråd iaf. Odå kommer våra bilder ligga på sista sidan igen!:D:hbang:

För sheos skull hoppas jag att den blir rensad :Virro

Sheogorath
2006-08-01, 22:06
jävlar sicket snack det skulle va om mina bilder helt plötsligt, rätt så kul å läsa faktiskt!! ja kan meddela att ja gjort nada me bilderna förutom det heta skägget å brillorna på bild (2) men ni får tro vad ni vill...
Nu tycker jag faktist "Sheogorath" kan slänga in ett par bilder på sej själv.. skulle va kul å se!! *popcorn*

Det finns bilder i min signatur. Det finns bilder i den här tråden, där jag sitter fet och glad på en flakmoppe. Det finns massor av bilder på mig. Finns filmer där jag chinnar, marklyfter, curlar mm. Det är bara att frossa.

biffas
2006-08-01, 22:16
Det finns bilder i min signatur. Det finns bilder i den här tråden, där jag sitter fet och glad på en flakmoppe. Det finns massor av bilder på mig. Finns filmer där jag chinnar, marklyfter, curlar mm. Det är bara att frossa.

har sätt nårra bilder nu.. Å de ser bra ut*flex*

Pez
2006-08-01, 23:22
Tillåter du mig att spåna vidare?

Ponera då att ingen noterat att det var något fuffens med bild 1, men tyckt att utvecklingen var så jävla grym att de av den anledningen tvivlade på att det var han. Har han då satt personens före-bilder i sitt eget rum kan han "bevisa" att det är han på bilden genom att fota något på sitt rum, på beställning.

Det var så jag tänkte att det hängde ihop. Ja, jag har låga tankar om människor. Men det samhällets fel.

Än en gång: det är jag som bär på bevisbördan, inte han. Bara så att vi är på det klara med det.
Ok. Vad du än tar så sluta genast. Manisk paranoia är inte vackert.
Långsökt och helt oväsentligt Sheo.. faktiskt. :D

Ponera att det är fult att skrika varg, trots att du försöker friskriva dig från det genom att säga att bevisbördan ligger på dig, trots avsaknad av "bevis" för detta "brott" som begåtts enligt dig. Folk skiter nu i bilderna i sig för att fokusera på dina anklagelser... vem än "bevisbördan" ligger på så har du sabbat för killen.
Grattis. *rolleyes*

Tråden kommer rensas, men först måste nog sheo skämmas lite. :)

PS. gissar på att det är starkt bakljus/blixt i kombination med en kissig komprimering som ger effekten som Sheo ser små tomtar i.

Sheogorath
2006-08-02, 06:08
Pez: Ser jag något jag tycker ser skumt ut kommer jag att notera det. Men jag ber biffas om ursäkt tills vidare.

Rensa på :)

*sätter på kaffet*

Lizard
2006-08-02, 10:05
7naWaB-nyJI

Kommentarer i Fridas tråd på body som vanligt.

Lizard

Ironbabe
2006-08-02, 11:12
*väntar spänt på Arnes kommentar* *popcorn*

Frida-Mari
2006-08-02, 11:50
*väntar spänt på Arnes kommentar* *popcorn*

:em: Ser det så tokigt ut..? :em:

Antosh
2006-08-02, 12:07

Lizard

sorry lite OT men vad heter låten? har lyckats glömma det :em:

Ser bra ut annars ur en amatörs synvinkel :thumbup:

bertbert
2006-08-02, 12:11
BertBer: Just under 70 så det är inga vrålstockar, men 15 års bollsparkande har medfört en viss definition trots en måttlig övervikt:D

Ok, bra! :thumbup: Eftersom mina är dryga 60 snarare än knappa 70 så har jag lite jobb att göra! :D

Klo
2006-08-02, 12:12

Lizard

Du avböjer alltså kritik på filmen i den här tråden?

Ironbabe
2006-08-02, 12:49
Tokigt o tokigt vet jag inte.. Men jag tycker det ser ut som om du kör alldeles för tungt på bekostnad av utförandet.

Frida-Mari
2006-08-02, 13:05
Tokigt o tokigt vet jag inte.. Men jag tycker det ser ut som om du kör alldeles för tungt på bekostnad av utförandet.

Jag lovar köra lite lättare nästa gång och öva på tekniken, har fått lite tekniktips av CharlieMurphy ;)
Jag är ju nästintill rookie på fria vikter (har kört övervägande i maskiner fram tills nu) Detta är 2:a gången jag kör militärpress m fristång så jag kan erkänna att det kanske var lite övermodigt att slänga på så mkt...
Men! -träning ger färdighet, eller hur?!??

Lizard
2006-08-02, 14:09
Du avböjer alltså kritik på filmen i den här tråden?
Se här ett livs levande exempel på begreppet "tvetydighet". Jag syftade till att det fanns fördjupade kommentarer från Frida och mig i hennes t-dagbok på body men det kunde lika gärna tolkas, som Klo nu gjorde, som att kritik avböjdes. Det sistnämnda var alls inte syftet och misstaget är mitt. Varsågod.

Lizard

Yankeee
2006-08-02, 14:22
Jag lovar köra lite lättare nästa gång och öva på tekniken, har fått lite tekniktips av CharlieMurphy ;)

Tjao, mycket till tips var det inte ;) Som jag skrev på body, kolla gärna runt lite om du har lust och se hur andra utför militärpressar. Testa lite själv och avgör sedan hur du vill köra.

Krampus
2006-08-02, 14:25

Lizard

Vilket gym är det?
Ser bra ut f.ö! :)

Yankeee
2006-08-02, 14:27
jcPpTNHSqfc

35 sek in här finns ett utmärkt exempel på hur man utför militärpress, av en dam dessutom. Tyvärr mycket kort.

z_bumbi
2006-08-02, 14:42

Lizard

Släng kameran och börja coacha istället.

Klo
2006-08-02, 15:40
Se här ett livs levande exempel på begreppet "tvetydighet". Jag syftade till att det fanns fördjupade kommentarer från Frida och mig i hennes t-dagbok på body men det kunde lika gärna tolkas, som Klo nu gjorde, som att kritik avböjdes. Det sistnämnda var alls inte syftet och misstaget är mitt. Varsågod.

Lizard

Heh misstänkte det men var tvungen att fråga.

OnT: Ser stark ut men som ngn nämnde tidigare är det nog lite för mkt vikt, iaf i sidolyften.

bertbert
2006-08-02, 16:49
Angående Fridas film:
Imponerande styrka. Mina stående militärpressar kan också bli sådär när jag är väldigt arg och trött och vikten SKA upp till varje pris, men det kanske vore bra med lite rakare rygg i början?

Sidolyften: även här sänk vikten, och försök hålla armarna raka(re), det där ser tungt ut för rotatorkuffen...

Återigen: stark tjej! :thumbup:

JAJJAS
2006-08-02, 17:19
En småfet dagsform

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/IMAG0618.jpg

paddanboy
2006-08-02, 17:21
En småfet dagsform

http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/IMAG0618.jpg

Speciell bild, men det ser helt klart snyggt ut!

Funnyman
2006-08-02, 17:23
Angående Fridas film:
Imponerande styrka. Mina stående militärpressar kan också bli sådär när jag är väldigt arg och trött och vikten SKA upp till varje pris, men det kanske vore bra med lite rakare rygg i början?

Sidolyften: även här sänk vikten, och försök hålla armarna raka(re), det där ser tungt ut för rotatorkuffen...

Återigen: stark tjej! :thumbup:

Vem som helst kan lyfta tungt och ostrikt, först när man kan lyfta tungt och strikt ja då är man stark på riktigt!

Pepz
2006-08-02, 17:56
JAJJAS
sluta kalla dig småfet..

JAJJAS
2006-08-02, 18:06
Paddanboy: tack :D

Pepz: Okej, men så som jag är nu är inte mitt ideal iallafall. Även om jag vet att jag inte är fet, så har jag inte riktigt beachformen.

Robban
2006-08-02, 18:33
Vem som helst kan lyfta tungt och ostrikt, först när man kan lyfta tungt och strikt ja då är man stark på riktigt!
Håller inte alls med. Lyfter man tungt är man stark! Det är som att säga att någon som springer fort men inte snyggt inte är snabb! *screwy*
Varför göra sig svag för att vara stark!?

Liten Men Fet
2006-08-02, 18:34
Jag är ju nästintill rookie på fria vikter (har kört övervägande i maskiner fram tills nu) Detta är 2:a gången jag kör militärpress m fristång så jag kan erkänna att det kanske var lite övermodigt att slänga på så mkt...
Men! -träning ger färdighet, eller hur?!??

Jag tycker det ser bra ut men jag hade nog bytt ut någon av de tre övningarna för framsida axel till någon som tar mer på mittendeltat, tex stående rodd till hakan istället för press bakom eller sittande hantelpressar.
Jag tycker du ska prova och köra skruvpressar utan ryggstöd istället för hantelpressarna, som du gör nu så svankar du ganska mycket och pressar dig mot ryggstödet vilket gör att du kan ta i mer med övre delen av bröstet.

Men det är mina ganska amatörmässiga kommentarer och du ligger nog på den nivån att du har tänkt på det där redan.
Ser annars väldigt bra ut. :thumbup:

Kör du ett bröstpass en annan dag i veckan får ju framsida axel spö en gång till, var rädd om axlarna och känn efter så du inte sliter ut dom.

bertbert
2006-08-02, 18:41

Skitsnack, jag kan knappast militärpressa 100 kg vare sig strikt eller ostrikt! Men jag håller med. Tungt OCH strikt ska det va. :thumbup:

paddanboy
2006-08-02, 18:58
Paddanboy: tack :D

Pepz: Okej, men så som jag är nu är inte mitt ideal iallafall. Även om jag vet att jag inte är fet, så har jag inte riktigt beachformen.

Du skulle veta vad fet är du, du babblar bara! *innocent*

Funnyman
2006-08-02, 19:06
Håller inte alls med. Lyfter man tungt är man stark! Det är som att säga att någon som springer fort men inte snyggt inte är snabb! *screwy*
Varför göra sig svag för att vara stark!?

Nej Nej och jag vet att du tar åt dig för det jag skrev då du tränar på detta sätt, tungt och ostrikt samtidigt som du är skadedrabbad.
Det handlar om sunt förnuft.
Hade du börjat tränat ultrastrikt och använt dig av full range of motion hade du kanske börjat öka lite.

Robban
2006-08-02, 19:18
Nej Nej och jag vet att du tar åt dig för det jag skrev då du tränar på detta sätt, tungt och ostrikt samtidigt som du är skadedrabbad.
Det handlar om sunt förnuft.
Hade du börjat tränat ultrastrikt och använt dig av full range of motion hade du kanske börjat öka lite.

Har testat det. Faktiskt i flera år... Har tyvärr inte kört som nu i mer än fyra. Det var iof inte det som det här handlade om utan om vad som är styrka. Den som lyfter tyngst är väl starkast?

Thorwaldsson
2006-08-02, 19:25
Överäten dagsform :em:

PS. Ursäktar för gryningheten, har helt enkelt för dålig mobiltelefon. DS

Funnyman
2006-08-02, 19:27
Har testat det. Faktiskt i flera år... Har tyvärr inte kört som nu i mer än fyra. Det var iof inte det som det här handlade om utan om vad som är styrka. Den som lyfter tyngst är väl starkast?

I protokollet ja men det finns vissa begränsningar/regler som gör att du inte kan fuska dig till lyften i tävlingssammanhang...sk efterpressar osv.
När jag ser filmen och hör en sådan kommentar som det där var starkt är jag tvungen att reagera för jag anser det inte vara starkt när det lyfts med allt annat än den primära muskeln som övningen/arna är avsedda för.

Liten Men Fet
2006-08-02, 19:37
När jag ser filmen och hör en sådan kommentar som det där var starkt är jag tvungen att reagera för jag anser det inte vara starkt när det lyfts med allt annat än den primära muskeln som övningen/arna är avsedda för.

Förklara för mig hur du kan pressa något över huvudet utan att använda den primära muskeln som är axlar?

Det är dumheter, det går att ligga på gränsen och fuska lite i dom sista repsen utan att man har en överdriven skaderisk. Idiotstrikt ger inte mig så mycket, när jag börjar lasta på mycket vikt och ligga lite på gränsen till ostrikt då ökar jag som bäst.

Kollar jag på videon ser jag inga extremt ostrikta pressar, dom sista är lite tunga men det är ju så det ska vara. Men jag är ju ingen utbildad PT då..

mr ruhl
2006-08-02, 19:50
Förklara för mig hur du kan pressa något över huvudet utan att använda den primära muskeln som är axlar?

Det är dumheter, det går att ligga på gränsen och fuska lite i dom sista repsen utan att man har en överdriven skaderisk. Idiotstrikt ger inte mig så mycket, när jag börjar lasta på mycket vikt och ligga lite på gränsen till ostrikt då ökar jag som bäst.

Kollar jag på videon ser jag inga extremt ostrikta pressar, dom sista är lite tunga men det är ju så det ska vara. Men jag är ju ingen utbildad PT då..

håller med till 100% men då är ju inte jag heller nån utbildad PT iofs..

fothermucker
2006-08-02, 19:55
Mysform

Robban
2006-08-02, 20:09
I protokollet ja men det finns vissa begränsningar/regler som gör att du inte kan fuska dig till lyften i tävlingssammanhang...sk efterpressar osv.
Vi tycker säkert rätt lika i slutändan iaf! Jag har inte ens sett filmen... ;)

Funnyman
2006-08-02, 20:11

Då vet du tydligen hur man tränar rätt för det är ganska kraftigt ostrikt, militärpressarna, ser mer eller mindre ut som ryggen och benen pressar upp vikten.

Det gäller att komma över en barriär, i ditt fall som hos så många andra är det egot som står i vägen för att du ska träna på det sättet.

Jag lovar dig att hoppar du in och kör ett full range of motion pass med mig då kommer du ha svårt att fullfölja passet, du kommer få enorm genomblödning och mer eller mindre få andnöd.

Jay-Z
2006-08-02, 20:20
Jag lovar dig att hoppar du in och kör ett full range of motion pass med mig då kommer du ha svårt att fullfölja passet, du kommer få enorm genomblödning och mer eller mindre få andnöd.

Trademark på den?
Vad är det speciella med din metod?

Liten Men Fet
2006-08-02, 20:21
Då vet du tydligen hur man tränar rätt för det är ganska kraftigt ostrikt, militärpressarna, ser mer eller mindre ut som ryggen och benen pressar upp vikten.

Det gäller att komma över en barriär, i ditt fall som hos så många andra är det egot som står i vägen för att du ska träna på det sättet.

Jag tycker inte det ser ut som om ryggen eller benen pressar upp vikten, lite kick start kan man ju använda om det är mot slutet av settet. Mitt ego har jag inga större problem med när jag tränar, du måste vara oerhört kunnig för att kunna bedömma hur jag kör mina pass efter två inlägg i en tråd.
Jag tror säkert du kan köra slut på mig på ett pass, du kan säkert få mig och svimma men det spelar ingen roll för jag eftersträvar inte andnöd och största möjliga genomblödning när jag tränar.
Jag har tränat styrketräning på lite olika nivåer i nästan 10 år och blir självklart intresserad vad du har för bakgrund/utbildning så jag kan bedöma vettigheten i dina inlägg.

Men nu är vi visst offtopic.

Sheogorath
2006-08-02, 20:43
Ja men skärpning nu för fan. Det är inget fel på militärpressarna på det viset ni försöker få det till. De är inte ostrika på något vis, heller. Om jag varit Fridas coach hade jag gett henne följande instruktioner, dock:

a) stå med fötterna parallellt, axelbrett, inte med ena foten framför den andra.
b) spänn skinkorna så att bäckenbenet bakåtroterar (magen spänns alltså och man har "juckat" framåt) och håll skinkor och mage kontraherade genom hela setet. På så vis kan man inte få dålig belastning i svanken.

Sen har jag desto mer att säga om de andra lyften, men militärpressarna var trots allt de bäst genomförda i hela videon, in my not so humble opinion.

fortress
2006-08-02, 21:09
Kanske lite för tunga vikter men jag gillar din stil. Man blir bra trött på alla tjejer som mestränar i cablemaskinerna, här får man se en tjej som kör så det ryker (befriande)

Kör hårt lycka till.

Yankeee
2006-08-02, 21:14
Dags att tråden går tillbaka till det den är till för. Någon med bättre midja/röv-ratio?

OggeP
2006-08-02, 21:18
Bra ben som alltid Yankeee! :bow:

Yankeee
2006-08-02, 21:23
Bra ben som alltid Yankeee! :bow:

Tack som alltid älskling *kissass*

Jay-Z
2006-08-02, 21:29
Dags att tråden går tillbaka till det den är till för. Någon med bättre midja/röv-ratio?

Tycker den andra bilden var bättre. :mallan:

Yankeee
2006-08-02, 21:30
Tycker den andra bilden var bättre. :mallan:

Kan tro det, men den hade inte varit lämplig *slap*
Spara den och sälj den, dyrt :)

sissa
2006-08-02, 21:49
Någon med bättre midja/röv-ratio?

vad ligger den på? *popcorn*
*utmanar*

jädrans grova ben förövrigt!

fothermucker
2006-08-02, 21:52

Lätt

Krampus
2006-08-02, 22:00
*utmanar*

Nej, allt annat är extremt litet.

melancoolio
2006-08-02, 22:06
*kissass* Rööfv!

ante
2006-08-02, 22:28
Lätt

:bow:

Jazen
2006-08-02, 22:36
dagens smala dagsform
http://i3.tinypic.com/23habdf.jpg

Rock'nRoll
2006-08-02, 23:24
Du har fan riktigt bra ben Yankeee.

MilkmaN
2006-08-02, 23:48
Du har fan riktigt bra ben Yankeee.

Mhm. Tycker nästan att rumpan ser liten ut i förhållande! :Virro

T-train
2006-08-03, 06:19
Lätt

F-n där är ju månadens gluteus:laugh:

Yankeee
2006-08-03, 06:28
Lätt

Vida guerra?

Yankeee
2006-08-03, 06:31
*utmanar*

Om jag mäter minsta / största stället så.

Midja / Röv: 78 / 105

Tack :)

Bronkitkorv
2006-08-03, 07:31
En aning smalhttp://img161.imageshack.us/img161/369/pict0141fw6.jpg (http://imageshack.us)are nu... Jag tränar faktiskt ibland,,,

Toxic
2006-08-03, 08:56
Uppdatering mot bästa fysiken, Gahh vad små ben jag har *cry*

http://img50.imageshack.us/img50/9885/dsc05894ga2.jpg

AFanatic
2006-08-03, 09:45

Snyggt Y! :thumbup:

Yankeee
2006-08-03, 10:17
Snyggt Y! :thumbup:

Tack, du har bra J-form :thumbup:

OggeP
2006-08-03, 10:19
Toxic']Uppdatering mot bästa fysiken, Gahh vad små ben jag har *cry*

Bra skillnad, armarna har förbättrat sig helt klart.

Toxic
2006-08-03, 10:57
Bra skillnad, armarna har förbättrat sig helt klart.

Thx
Dock ligger vikten nedåt om man ska jämföra, -3kg på lång tid...

KRILLE!
2006-08-03, 11:02
Hehe sjukt grymt Yankee. Vad mäter stockarna?

Yankeee
2006-08-03, 11:08
Hehe sjukt grymt Yankee. Vad mäter stockarna?

:)

Inte speciellt mycket faktiskt. 64 cm var de för 20 sek sen.

KRILLE!
2006-08-03, 11:12
:)

Inte speciellt mycket faktiskt. 64 cm var de för 20 sek sen.

hehe med den midjan ser det grymt ut iaf, hur ser dom ut framifrån då? :naughty:

Yankeee
2006-08-03, 11:13
hehe med den midjan ser det grymt ut iaf, hur ser dom ut framifrån då? :naughty:

Ett par dagar sen :)

http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=1699968&postcount=6731

Klo
2006-08-03, 11:13
Yanke: bra ben :thumbup:

Toxic: bra ökningar starkt jobbat. Mkt hårt jobb kvar på benen men det kommer.

KRILLE!
2006-08-03, 11:19
Ett par dagar sen :)

mer än mer imponerad nu, ska fortsätta med mina frontböjar för dig verkar dom ju ha gett :bow:

Yankeee
2006-08-03, 11:25
mer än mer imponerad nu, ska fortsätta med mina frontböjar för dig verkar dom ju ha gett :bow:

:thumbup:

Frontböjar är den enda riktiga benövningen ;)

Klo: tack!

sissa
2006-08-03, 12:27
Om jag mäter minsta / största stället så.

Midja / Röv: 78 / 105

Tack :)

okaj.

jag vann :D

Ironbabe
2006-08-03, 12:33
Jisses vad killrövar det blev här plötsligt :em:

Kanske dax att starta en killrumpetråd nu efter alla tjejrumpetrådar?? Vad sägs :D

Klo
2006-08-03, 12:38
Jisses vad killrövar det blev här plötsligt :em:

Kanske dax att starta en killrumpetråd nu efter alla tjejrumpetrådar?? Vad sägs :D

Här har du ett till bidrag *kissass*

tossefar
2006-08-03, 12:40
Toxic']Uppdatering mot bästa fysiken, Gahh vad små ben jag har *cry*

Jag såg herrn igår tror jag. Jag är en av gossarna med flipflops och surfshorts nonstop. Eller så var det en annan rödtott jag såg :Virro

flenders
2006-08-03, 12:48
Yankee: Du är den första jag sett som har sämre överkropp än ben. :laugh:

Yankeee
2006-08-03, 12:51
okaj.

jag vann :D

Bild? :Virro

KRILLE!
2006-08-03, 12:52
Blev lite taggad på alla kill arslen och trodde jag kunde vara med och kriga lite men vadfan trodde jag hade större gluteus.

sissa
2006-08-03, 12:56
Bild? :Virro

naj.

:devil:

Klo
2006-08-03, 12:57
Blev lite taggad på alla kill arslen

Hahaha wtf

sissa
2006-08-03, 12:57
Blev lite taggad på alla kill arslen

nu kommer det fram

KRILLE!
2006-08-03, 13:38
nu kommer det fram

har ju knappast dolt det :devil:

Ironbabe
2006-08-03, 13:43
Här har du ett till bidrag *kissass*
Man märker att ni har skött er läxa killar..alla poserar som små, söta BF tävlande :D

SER BRA UT!! KÖR HÅRT!! :naughty:

Toxic
2006-08-03, 13:55
Jag såg herrn igår tror jag. Jag är en av gossarna med flipflops och surfshorts nonstop. Eller så var det en annan rödtott jag såg :Virro

Haha Bäckby eller hälla?
Jag var förbi bäckby i typo 15min igår körde 3set sen drog jag...
Har pajat ena handen...

Klo: i know i know jobbar redan hårt på det...:devil:

muddler
2006-08-03, 13:57
jag hänger på ass-trenden! :naughty:

Krampus
2006-08-03, 14:01
Oh, jävlar vilkern baksida Muddla! Den brukar du inte visa upp! :thumbup: (Pratar om låret nu, inte röven.. ;) )

Cerberus
2006-08-03, 14:04
En side-ass kallar jag den..

ursäktar bildkvalitén..
http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/side-ass.jpg

KRILLE!
2006-08-03, 14:08

och du gör det bra :thumbup:

Krampus
2006-08-03, 14:10
Back dubble gluteus.

Krampus
2006-08-03, 14:16
För liten bild. Försöker igen...

Cerberus
2006-08-03, 14:19

bajsar du med ryggen? :D

willis
2006-08-03, 14:21
Grymt tryck där! :naughty:

muddler
2006-08-03, 14:38
Oh, jävlar vilkern baksida Muddla! Den brukar du inte visa upp! :thumbup: (Pratar om låret nu, inte röven.. ;) )

försök inte!! ;) jo dom hade tagit sig fint där!

muddler
2006-08-03, 14:39
bajsar du med ryggen? :D

:laugh: :laugh:

tossefar
2006-08-03, 14:40
Toxic']Haha Bäckby eller hälla?
Jag var förbi bäckby i typo 15min igår körde 3set sen drog jag...
Har pajat ena handen...

Klo: i know i know jobbar redan hårt på det...:devil:

Då var det nog din hemliga tvillingbror. Hälla4life osv osv.

Klo
2006-08-03, 14:52

AAAHAHAHA kameltå for the win? :kinky:

scythe
2006-08-03, 15:09
Vinterformen @ ~71 kg vs. sommarformen @ ~80 kg

http://www.wingan.net/bilder/vintersommar.jpg

icebox
2006-08-03, 16:16
Jag vill också vara med här =) Det finns många med grym fysik här, jag hoppas nå dit så småningom :bow:

Som synes blev det ingen deff i år (heller :D), vidare behöver jag nog jobba en del med poseringen...

Funnyman
2006-08-03, 16:18

Ser ut som två hjärtan som vill ut och leka

Johan O
2006-08-03, 16:38
Kass pose, men vafan...
90 kilo nu. 183cm

32041

Ironbabe
2006-08-03, 16:40
Ser ut som två hjärtan som vill ut och leka
KÄR?? *rolleyes*

mirrranda
2006-08-03, 16:44
Kass pose, men vafan...
90 kilo nu. 183cm

32041

Löpare?? *rolleyes*

:hbang:

Johan O
2006-08-03, 16:47
Löpare?? *rolleyes*

:hbang:

Hihi, nä men fotbollsspelare som gillar att både löpa och styrketräna. Typ. :naughty: ;)

Är jättekär i mina nya tights! :love:

Yankeee
2006-08-03, 16:52
Hihi, nä men fotbollsspelare som gillar att både löpa och styrketräna. Typ. :naughty: ;)

Är jättekär i mina nya tights! :love:

Klart du är löpare, du hamnar där automatiskt iom dina läckra tights :thumbup:

Bra ben dessutom *kissass*

Funnyman
2006-08-03, 17:01
KÄR?? *rolleyes*

Nej tack jag föredrar blondiner.

Mattias
2006-08-03, 17:06

*kissass*

Krampus
2006-08-03, 17:12
Tack, tack! Tack.
Tack för alla PM. Obs - Not gay 4 pay...

melancoolio
2006-08-03, 17:14

Din röv är mäktig :bow:

Krampus
2006-08-03, 17:18
Din röv är mäktig :bow:
:laugh: Jakoooooo! :D

melancoolio
2006-08-03, 17:21
:laugh: Jakoooooo! :D

Jackooooooooo (http://www.mtve.com/images/shows/wallpapers/jacko4_1280.jpg) *kissass* :D

-Niklas-
2006-08-03, 19:07
tagen på träningsakademin igår, om deras våg stämde så låg dagens vikt på 52,8 kg

bilden blev lite suddig, men får duga tills vidare
o förresten... en mickebodyb-pose förstås *flex*

Fan vad lik Bruce Lee:thumbup:

Oxygen
2006-08-04, 02:11
inte tränat så länge bara 5 månader. första kortet är taget när ja tränat 2 månader det andra så som ja ser ut nu. Så har precis kommit igång med min träning.

Kan va lite skoj att höra va ni tkr om resultaten på bara 3 månader. Inte hänt så mkt men. aja här kommer bilderna:

http://i6.photobucket.com/albums/y219/Wilsson/2006-05-02.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/Wilsson/2006-07-31.jpg

sry för dom stroa bildern men dom blev så stora oavsett om ja minska dom mer :S

Ironbabe
2006-08-04, 09:01
Nej tack jag föredrar blondiner.
Ombyte förnöjer! Testa!! :Virro

Sniggel
2006-08-04, 12:54
Vinterformen @ ~71 kg vs. sommarformen @ ~80 kg

Bra resultat!

Johan O
2006-08-04, 18:45
Åsså lite quads for the fans!

32049

scythe
2006-08-04, 19:20
inte tränat så länge bara 5 månader. första kortet är taget när ja tränat 2 månader det andra så som ja ser ut nu. Så har precis kommit igång med min träning.

Kan va lite skoj att höra va ni tkr om resultaten på bara 3 månader. Inte hänt så mkt men. aja här kommer bilderna:

Kvaliteten på den första bilden är jävligt kass, så det är lite svårt att se, men du har nog allt blivit lite större. :) Vad vägde du när respektive bild togs?

SchiVen
2006-08-04, 20:05

men vafan fastnade du i benpressen som liten eller ?

Oxygen
2006-08-04, 20:40
Kvaliteten på den första bilden är jävligt kass, så det är lite svårt att se, men du har nog allt blivit lite större. :) Vad vägde du när respektive bild togs?

från 62kg till 68kg.

Johan O
2006-08-04, 20:45
men vafan fastnade du i benpressen som liten eller ?

Haha!:laugh: Nä men jag har bott där dom senaste åren...:Virro

mickebodyb
2006-08-04, 22:14
Ju närmare vintern kommer desto bättre brukar min form bli öööö är man inte klok i huvudet för det är ju på sommaren man ska va hård ju :Virro
Här är sommarformen i alla fall*flex*

AFanatic
2006-08-04, 22:52

32049

Riktigt snygga lår, och tillhörande vader...vad det ser ut iaf. :hbang: :thumbup:

Johan O
2006-08-05, 00:08
Riktigt snygga lår, och tillhörande vader...vad det ser ut iaf. :hbang: :thumbup:

Tack tack! Vaderna börjar faktiskt ta sig dom med.*flex*

Robbin
2006-08-05, 08:37
Ju närmare vintern kommer desto bättre brukar min form bli öööö är man inte klok i huvudet för det är ju på sommaren man ska va hård ju :Virro

Om du ska komma i bättre form än det där till vintern får du ligga i! *popcorn*
Ser redigt ut! :bow:

Blaine
2006-08-05, 14:05

Du har ett sällsynt fint axelparti må jag säga.

Mattias
2006-08-05, 14:07
Rejäla limpor på den där ryggen :thumbup:
Bättre skall det bli:thumbup:

formula4shape
2006-08-05, 14:50
http://img86.imageshack.us/img86/1647/formulasideaugkn3.jpg

Börjar bli lite hårdare men det är segt.. *grr27*

izarul
2006-08-05, 16:20
86 kilo 185 lång bänkar 100x5

Krampus
2006-08-05, 16:25
Börjar bli lite hårdare men det är segt.. *grr27*

Ser klart ut att ha tappat fett. :)
Keep it comming!

Krampus
2006-08-05, 16:25
86 kilo 185 lång bänkar 100x5

Ryggen ser bred ut. :)

Krampus
2006-08-05, 16:26

Gott Nylander!
Du blir bättre och bättre! Tydliga abs. :)

formula4shape
2006-08-05, 16:36
Ser klart ut att ha tappat fett. :)
Keep it comming!

Ja det lossnar lite här och där *rolleyes* din arm några sidor tillbaka var riktigt nice för övrigt!

Robban
2006-08-05, 17:23
Ska upp på scenen om nio veckor! Kommer köra -178cm i "Classic Bodybuilding"!
Återkommer med bilder under deffens gång. Det kommer dock vara flest i min träningsdagbok...

willis
2006-08-05, 17:31
Återkommer med bilder under deffens gång. Det kommer dock vara flest i min träningsdagbok...

Nästan lika bred som lång :hbang:

Sheogorath
2006-08-05, 17:33

Mycket, mycket bra Robban. Perfekta ben till den överkroppen, och till skillnad från många har du lagom mycket biceps. Kanske en smula för mycket för min smak, men jag har lite bicepsfobi. Men generellt sett riktigt riktigt bra. Kanske mer axlar?

Sheogorath
2006-08-05, 17:34
"Axlar" som i "traps". Så att du får lite mer höjd mot halsen. Axlarna i sig är faktiskt bra.

Krille 87
2006-08-05, 17:39

Riktigt jävla bra !!!!! :hbang: :hbang:.. Lycka till nu !! Vad har du för förväntningar ?

Robban
2006-08-05, 17:42
Mycket, mycket bra Robban. Perfekta ben till den överkroppen, och till skillnad från många har du lagom mycket biceps. Kanske en smula för mycket för min smak, men jag har lite bicepsfobi. Men generellt sett riktigt riktigt bra. Kanske mer axlar?
Tack för vad jag tar som en mycket uppmuntrande analys! :)

Sheogorath
2006-08-05, 17:45
Tack för vad jag tar som en mycket uppmuntrande analys! :)

*utnämner Robban till innehavaren av mest matchande ben på hela Kollozzeum*

Det sticker i ögonen på mig att du bara kör benspark och bencurl, det ska du veta. DJUUUUUUUUUUUUUUUPA böj :D.

Robban
2006-08-05, 17:45
Riktigt jävla bra !!!!! :hbang: :hbang:.. Lycka till nu !! Vad har du för förväntningar ?
Vinna! Nej skämt å sido, mitt mål är att bli riktigt tävlingsdeffad. Resten är upp till domarna och motståndet. Svårt för mig att påverka något utöver min egen form. Därav min målsättning!
Tack för lyckönskningen, den tar jag med mig! :)

willis
2006-08-05, 17:46
Vad mäter benen Robban?
Som sagt, ser bra ut!

Jorgen
2006-08-05, 17:46
Hade varit kul att se en DB, SC och DB bak.

OggeP
2006-08-05, 17:47
Det ser bra ut Robban. Längd? Vikt? Ålder? Kön? :D

Inga bilder på de obligatoriska?

Yankeee
2006-08-05, 17:48
Snyggt Robban :hbang:

Robban
2006-08-05, 17:50
Hade varit kul att se en DB, SC och DB bak.
Det kommer senare! Vill kunna slå poserna något sånär. Ska börja öva posering fr om nästa vecka... Är i så dålig form också än så länge... :D Kommer senare som sagt.

Robban
2006-08-05, 18:01
Vad mäter benen Robban?
Som sagt, ser bra ut!
På grövsta stället ca 60-62cm tror jag...
Tack, tack!

Robban
2006-08-05, 18:08
Det ser bra ut Robban. Längd? Vikt? Ålder? Kön? :D

Inga bilder på de obligatoriska?

Tack för det!
Var 174,5cm på inmätningen vid AF-kvalet förra året. Vet inte vad jag väger riktigt då vågen nere på K.A.C är lite opålitlig. En kvalificerad gissning är 81-81,5kg. På sista frågan får jag väl svara lätt begagnat! :D

Kommer senare!

King Grub
2006-08-05, 18:31
Jag vid samma tillfälle i morse.

Lite hårdare, om än offseasonform, men myyyyycket benigare. :D

Ääääät!! :eating:

Kaboffastar
2006-08-05, 18:32

Bra form där grub!

Fifan va hård :D

Jorgen
2006-08-05, 18:34

Får kanske öva på poseringen lite. :D

Bra offseasonform, nästan löjligt bra.

Triceps är en mäktig hästsko!!

Yankeee
2006-08-05, 18:36
Looking good Grub. Synnerligen bra form och optimal (finns inte många andra ord :D) form :bow:

Piranha
2006-08-05, 18:38

Mycket bra form, linjer överallt, triceps på plats.

bästa muskelgrupp: underarm ?

Vimpyboy
2006-08-05, 18:42

Fyfan så hård. :hbang:
Vad har du för bf?

King Grub
2006-08-05, 18:46
Vet inte. Rätt lågt. Jag har dock varit extremt mycket hårdare. Robban vet och minns. Så hård att ryggraden ger blåmärken inifrån om man lägger sig på golvet. :D Men nu håller jag en sundare kroppsfettnivå; formen på bilden dock så "fet" jag tillåter mig bli.

scythe
2006-08-05, 18:53
Kul med bilder från Herr Grub. Mera! :D
Grym form!

hultman
2006-08-05, 19:01

:bow: :bow: :bow:

muddler
2006-08-05, 19:05
fan va kul att se grub!! mkt fin form

HenrY
2006-08-05, 19:33
Robban och Grub: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tror det kommer gå bra för dej Robban, nu ska vi bara se till att få dig hård och toppa trycket tills tävlingen!

Robban
2006-08-05, 19:42
Jag har plåtat Grub!!! :cool:
Ja! Han har tidigare varit sjukt hård, jag lovar! Jag ska ta mig nånstans åt det hållet har jag tänkt! *flex*

Cerberus
2006-08-05, 19:54
Fan vad hård du e Grub! Har du inga bilder från när du var sådär äckligt rippad så att du hade genomskinlig hud? :D

AFanatic
2006-08-05, 20:09
Robban: Damn vilka lats! Bred som en ladugårdsdörr.

Robban
2006-08-05, 20:19
Robban: Damn vilka lats! Bred som en ladugårdsdörr.
Jag hoppas du har rätt! ;)

cam
2006-08-05, 21:01
Och efter Grub kommer släta Cam. Men det är bara att bita ihop. ;) Lördagskvällens form:

cam
2006-08-05, 21:03
Posar lite till. Eller nåt... Linnet åkte på iaf.

Magnus
2006-08-05, 21:07
Posar lite till. Eller nåt... Linnet åkte på iaf.
Syns att du har massa, vaderna ser lika stora ut som låren :thumbup:

AFanatic
2006-08-05, 21:08
Supersnyggt cam! :hbang: :hbang: :hbang:

cam
2006-08-05, 21:09
Syns att du har massa, vaderna ser lika stora ut som låren :thumbup:

Ähum, ja då ska du veta att jag inte kört vader på flera år. De ser ut så där...

AFanatic: Tack :em: :)

HenrY
2006-08-05, 21:11
Ser bra ut cam!:hbang: Bra massa overall, och vaderna ska du isof vara glad över att du har ifall du inte tränat dom!:D:bow:

polaren
2006-08-05, 21:27
Dagsformen, som den har varit ett tag :)

TNZmpps1L2U

RND
2006-08-05, 22:13

Ser skiitbra ut robban, kör hårt hela vägen nu... !! :thumbup:

//RND

Cerberus
2006-08-05, 22:17
Cam, rediga vader...

..är bilderna i verklig storlek? :D

raZmus
2006-08-05, 22:19
This thread is on fiiiire! :)

Blaine
2006-08-05, 22:50

Av någon okänd anledning så associerar jag dig på den bilden med någon grekisk gud. :smokin:

Avesta
2006-08-05, 23:24

Jäklar, överaskande bra form!

Grub is the King!

Krampus
2006-08-05, 23:46

Ääääät!!

Bra hår. :thumbup:

formula4shape
2006-08-05, 23:59
Nu är det bara en bild med skokräm och fördelaktigt ljus som saknas Grub! *Request*

muddler
2006-08-06, 00:19
riktigt snygg fysik cam! den bör du vara stolt över!

ante
2006-08-06, 00:35
Bra hår. :thumbup:

ja, den där benan fixar man inte på en kvart. Den har ju blivit utsatt för 95 hårda minuter på stairmastern och ser ändå ut sådär. Imponerande. *flex*

SchiVen
2006-08-06, 00:42
ja, den där benan fixar man inte på en kvart. Den har ju blivit utsatt för 95 hårda minuter på stairmastern och ser ändå ut sådär. Imponerande. *flex*

helt offtopic men damn vilken avatar :Virro :Virro

Aja för att återgå till ämnen smäller jag upp
en bild på dagsformen, bf %:et ligger nu något högre .

Action
2006-08-06, 03:26
Övar lite annorlunda posering, kanske dags efter några år... *flex*

n1tro
2006-08-06, 08:03

cam
2006-08-06, 10:35
riktigt snygg fysik cam! den bör du vara stolt över!
Tack!!! :) :em: Jag jobbar vidare på den men är nog lite nöjd iaf, har gått en lååååång väg från riktigt dålig form och dåliga vanor till detta...

Cerberus
2006-08-06, 10:42

fetto *cry*

raZmus
2006-08-06, 10:58
Tack!!! :) :em: Jag jobbar vidare på den men är nog lite nöjd iaf, har gått en lååååång väg från riktigt dålig form och dåliga vanor till detta...
Finns det några "före"-bilder? :)

cam
2006-08-06, 11:10
Finns det några "före"-bilder? :)
Inga digitala och dessutom fotades jag inte lättklädd under mina sämre perider om man säger så *host* :)
Har egentligen inte varit jättetjock men ganska knubbig i perioder, jag har haft en otränad "päronkropp" som jag omfördelat volymen på genom styrketräning, samt fått ner fettprocenten genom att lägga om kosten. Jag ser mycket yngre ut i kroppen nu än när jag var 18...

Cerberus
2006-08-06, 11:11
Inga digitala och dessutom fotades jag inte lättklädd under mina sämre perider om man säger så *host* :)
Har egentligen inte varit jättetjock men ganska knubbig i perioder, jag har haft en otränad "päronkropp" som jag omfördelat volymen på genom styrketräning, samt fått ner fettprocenten genom att lägga om kosten. Jag ser mycket yngre ut i kroppen nu än när jag var 18...

hur gammal e flickan nu då?

formula4shape
2006-08-06, 11:18
Dagsformen, som den har varit ett tag :)

snyggt där polarn! Hur många klarar du med 210an?

Jay-Z
2006-08-06, 11:26

Oktober hägrar? *popcorn*

Slartibartfast
2006-08-06, 11:29
Grub: GRYMT, sa grisen! :bow:

Robban: Ser sjukt bra ut! Hur ser din benträning ut? :thumbup:

Cam: Sjukt snyggt! :Virro

Action: Alltid lika bra! :hbang:

cam
2006-08-06, 12:25
hur gammal e flickan nu då?
34, fortfarande bara barnet...;)

Slartibartfast: Tack!! :)

Yankeee
2006-08-06, 12:29

wtf, jag trodde du var runt 20. Det får du ta som en komplimang ;)

cam
2006-08-06, 12:36
wtf, jag trodde du var runt 20. Det får du ta som en komplimang ;)
Tro mig, det gör jag :) :em: Börjar komma upp i den åldern när man tigger om att få visa leg :laugh:

Fatalist
2006-08-06, 13:47
Helveteeee King Grub, den formen! :bow:

En oändlig motivations- och inspirationskälla!

Laesk
2006-08-06, 14:34

Hmm... kanske dumt å göra sig ovän med en sån infospottande källa som dig,, men vafan.. alla slickar verkligen stjärt!?

Om nån helt okänd nisse hade lagt upp din bild, så tror jag nog komentarerna klingat i en annan stämma... typ:

"ät, träna å sov, sen lägg inte upp nån mer bild förän om nått år"
"klipp dig"
"öva posering"
osv osv

men visst, jag brukar ha fel så...

(jo jag vet att du inte är ute efter att få komentarer om va som släpar åså, du ville antagligen mest visa din hårdhet)

yeye kände mig bara tvungen att ventilera lite :)

Fettecke
2006-08-06, 14:37
10 min gamla bilder, lite sliten sen all fylla i helgen. har inge tryck i kroppen (utan träning de senaste 2 veckorna)
jag är överaskad själv faktiskt...

http://www.anderswickman.net/files/kolo/20060806_back.jpg

http://www.anderswickman.net/files/kolo/20060806_front.jpg

http://www.anderswickman.net/files/kolo/20060806_legs.jpg

http://www.anderswickman.net/files/kolo/20060806_dblbicep.jpg

http://www.anderswickman.net/files/kolo/20060806_triceps.jpg

dynamo
2006-08-06, 14:41
Mycket behagligt alla som postar. Ni ger en bra inspiration att fortsätta träna (och ta nya tag i deffen)! :D

Så här kan det se ut när man sitter och spänner sig svettig efter en långpromenad i solen (efter att strategiskt klippt bort grimasch och nedre delen av magen). 29 år, 101,4 kg fördelat på 193cm.

http://img139.imageshack.us/img139/598/efterpromenadok1.jpg (http://imageshack.us)

Yankeee
2006-08-06, 14:47
Hmm... kanske dumt å göra sig ovän med en sån infospottande källa som dig,, men vafan.. alla slickar verkligen stjärt!?

Skillnaden är att grub vet vad han gör och ser ut som han vill. Det gör inte 18 åringen.

Laesk
2006-08-06, 14:49
Skillnaden är att grub vet vad han gör och ser ut som han vill. Det gör inte 18 åringen.

Mjo de har du så rätt i !

Krampus
2006-08-06, 16:06
Optimistbild 2000.
Vaderna bortklippta för hänsyn till känsliga tittare.

internethjälten
2006-08-06, 16:22

Om nån helt okänd nisse hade lagt upp din bild, så tror jag nog komentarerna klingat i en annan stämma... typ:

"ät, träna å sov, sen lägg inte upp nån mer bild förän om nått år"
"klipp dig"
"öva posering"
osv osv

men visst, jag brukar ha fel så...

(jo jag vet att du inte är ute efter att få komentarer om va som släpar åså, du ville antagligen mest visa din hårdhet)

yeye kände mig bara tvungen att ventilera lite :)

Även om det är hårda ord du annvänder dig av så
håller jag till viss del med. Det är väl därför många
helt enkelt inte postar bilder *rolleyes*

polaren
2006-08-06, 16:28
snyggt där polarn! Hur många klarar du med 210an?

Tack! :) Är inte alls bra på att reppa faktiskt, jag tror att jag har gjort 2-3 reps med högerhanden nångång när jag har prövat, men jag brukar mest göra singlar med 210 och negativa på min coc3 :)

formula4shape
2006-08-06, 16:38
Tack! :) Är inte alls bra på att reppa faktiskt, jag tror att jag har gjort 2-3 reps med högerhanden nångång när jag har prövat, men jag brukar mest göra singlar med 210 och negativa på min coc3 :)

Nice, hur långt kommer du på 3an?

Cerberus
2006-08-06, 16:49

herregud!

e du så ung :laugh:

OggeP
2006-08-06, 17:04
Grym form Grub. Det skulle vara kul att se de obligatoriska. :thumbup:

Robban
2006-08-06, 18:09
[QUOTE=Slartibartfast]
Robban: Ser sjukt bra ut! Hur ser din benträning ut? :thumbup:

Min träning finns i min träningsdagbok! ;)

Robban
2006-08-06, 18:10
Ser skiitbra ut robban, kör hårt hela vägen nu... !! :thumbup:

//RND
Jag lovar och svär... ;)

Kwon
2006-08-06, 18:47
Robban e asgrym! :thumbup: Bra vidd, bra ben etc

ante
2006-08-06, 18:58
Dagsformen

http://img259.imageshack.us/img259/272/dsc01106zz2.jpg (http://imageshack.us)

Jorgen
2006-08-06, 19:00
Dagsformen

[IG]http://img259.imageshack.us/img259/272/dsc01106zz2.jpg[/IMG] (http://imageshack.us)
Ser, bra, ut. :hbang:

Piranha
2006-08-06, 19:00
Dagsformen

http://img259.imageshack.us/img259/272/dsc01106zz2.jpg (http://imageshack.us)

Skratt du har ett rosa badlakan :thumbup:

GymTT
2006-08-06, 19:02

Innan utgång?

tuben
2006-08-06, 19:49
En jämnförelsebild på ryggen efter att jag kört igång med mer marklyft.
Tycker man kan skymta lite mer djup i ryggen iaf.

http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/ryggjamnforelse.jpg

Laesk
2006-08-06, 19:52
Tycker man kan skymta lite mer djup i ryggen iaf.

Mjo endel, men ljuset är långt ifrån samma, så svårt å säga.

Piranha
2006-08-06, 21:20
Äh va fan.

Deceiver85
2006-08-06, 21:24
Äh va fan.
Hur mycket väger kedjan? :D

Piranha
2006-08-06, 21:25
Hur mycket väger kedjan? :D

Humma en 350gr

Pez
2006-08-06, 21:26
Humma en 350gr
Och magen? :D

Pez
2006-08-06, 21:27
pufft.. lägerfånge comin' up..

Krampus
2006-08-06, 21:44

Ser jävligt bra ut.
Tror du skulle kunna bli farlig i classic BB. :)

Krampus
2006-08-06, 22:03
Äh va fan.

Du kommer att rocka i långa fitness! :thumbup:

ante
2006-08-06, 22:23
Du kommer att rocka i långa fitness! :thumbup:

Du kommer äga AF -170 *flex*

Krampus
2006-08-06, 22:25
Du kommer äga AF -170 *flex*

Skämten haglar verkligen från din sida idag.

ante
2006-08-06, 22:27
Skämten haglar verkligen från din sida idag.

äsch då *nudge*:love:

X-Change
2006-08-06, 22:30
Bra form Pez! :thumbup:

raZmus
2006-08-06, 22:39

Det ser hursomhelst mycket trevligt ut nu :) *tumme upp*

polaren
2006-08-06, 22:44
Nice, hur långt kommer du på 3an?

Prövade nyss och det fattas inte så mkt :)

4_d8wyoAXJE