oj, tror jag räkna helt fel på havregrynet, räknade de 60g som jag åt på morgonen som havregrynsgröt! där har vi ca 200 kcal extra varje dag som jag missat i 3 veckors tid hahaha fan va dum jag är >:/
kishen, det var menat som 500 kcal/dag i underskott, då jag räknat ut att energiförbrukningen borde ligga runt 2500 kcal/dag så har jag försökt att lägga mig på 2000 kcal/dag
onigirl: jag kommer nog ha en så kallad frossardag på söndag, ska nog gå upp 3 kg med hjälp utav en nice hotellfrukost
Zworld: Jag tränar tungt.. kör inte mer reps än 8 när jag är på gymmet.
oh glömde att nämna, i förrgår kändes det som hela kroppen dog när jag var och körde core, sen spinning efter det. hade fan ingen ork alls! säkert bara tillfällighet, men olustigt likförbannat.
Ska iväg i morgon bitti till gymmet. ska visa vart skåpet ska stå

oh, eftersom jag har klippt mig idag så passar jag på att posta lite bilder hur jag ser ut.. ni får gärna uppskatta %bf, litar inte på min våg för 5 öre, det vore svin nice och få fram rutorna till sommaren, behöver lite pushning, och tipps för den delen också
, somsagt 82kg väger jag, 188 cm lång, målet var 76 innan sommaren, men nu vet i tusan ifall det är rimligt längre ;(
IMAGE_038.jpg
IMAGE_040.jpg
IMAGE_037.jpg
var snäll skratta inte åt min posning, har aldrig gjort en pose förut :P men där ser ni hyffsat på överkroppen, bilderna är lite suddiga då jag inte har någon kamera förutom min mobilkamera