Hej! Jag har hängt här på forumet ett tag och blev sugen på att starta en egen journal. Jag har tränat seriöst i ungefär 2 månader just nu och börjar känna mig lite hemma på gymmet.
Info om mig
Ålder: 18år
Längd: 183cm
Vikt: 80kg
Bakgrund
Jag har spelat hockey ifrån 6års ålder och slutade när jag var 12år. Sedan dess har det blivit lite väl mycke sittande framför datorn och x antal chipspåsar och colaflaskor i veckan.
Mål med träningen
Att få en snyggare kropp och fysik, att vara stolt när man går iförd endast badbyxor på stranden

. Att öka vikten till dryga 85kg skulle vara lagom tror jag. Och även god kondition, vilken just nu är helt obefintlig
Träningen
Den kommer bestå av ett 4split schema. Jag har övervägt ett 3split, men kommit fram till att dehär är nog bättre.
Jag springer även nåra km på rullband innan jag kör igång. Kanske även nått boxningspass ibland om det hinns med.
Pass 1: Bröst
Pass 2: Axlar & Rygg
Pass 3: Armar
Pass 4: Ben & Mage
Update kommer imorgon med alla övningar, så att ni kan ge feedback på dem
Mat
Maten, tja... jag äter till jag är mätt + lite till. Försöker äta så nyttigt jag har ork till, men det slinker ner en och annan pizza/kebab i veckan... Och såklart några öl på helgdagarna. En vanlig vardag ser ut ungefär såhär.
07.00 Morgonmål: Gröt, macka och ett glas jucie
09.30 Mellanmål: Någon macka om det hinns med
11.00 Lunch: Det som bjuds på i skolan, försöker hålla tallriksmodellen
15.00 Mellanmål: Macka, banan och yoghurt
19.00 Middag: Middag som mamma lagar, ofta nyttigt och gott
22.00 Kvällsmacka: Någon macka till här innan det är läggdags
Övrigt
Sådär... det var väl allt. Hoppas på att kunna få kretik (bra/dålig) sedan när jag väl börjar skriva upp resultaten. När jag satte ihop programmet så var det endel övningar jag aldrig provat på så det ska bli kul att testa