Jag håller allt koll på dig i smyg ska du veta..
Haha, nja, ja kanske. Positivt studieår själv ser din svaghet, så du vet vad som behövs jobba på.
Vad är målet just nu?
Bra pass, PB i mark hittils detta år (-40kg) från förra PB't men närmar väll mig.. marken flög upp trots att jag hade ätit väldigt dåligt under dagen & innan passet.
Tog i mig en Jack3d (ORIGINAL!!) innan passet & kände mig sjukt bikk
//Har nu knaprat ner min första dos av ursobol, även fast det nog funkar bäst under deff så ska jag testa köra med det och kolla om man märker av något (placebo) möjligtvis
Citat:
Ursprungligen postat av jsavefors
Jag håller allt koll på dig i smyg ska du veta..
Haha, nja, ja kanske. Positivt studieår själv ser din svaghet, så du vet vad som behövs jobba på.
Vad är målet just nu?
Haha kul att du håller koll på mig, får bättra mig! Vet inte riktigt vad du skrev där med ''positivt studieår själv ser din svaghet''
Du får gärna utveckla
När 210kg i mark är lätt så blir man lite avis! =) 250kg har du alltså gjort? Hade varit en drömgräns! Har dåligt fart i början av mina lyft (de tyngre).. pajar mycket.. får jag bara lyftet upp till knäna så går det upp oavsett tyngd känns det som.. har fått upp 250kg på ett lyft från knäna innan. Några tips? Pausmark eller sumoböj?
Press bakom huvudet med hantel
1x7 10kg
1x7 10kg
1x7 10kg
Lågreps idag, blir högreps på torsdag.
Citat:
Ursprungligen postat av PatJack
När 210kg i mark är lätt så blir man lite avis! =) 250kg har du alltså gjort? Hade varit en drömgräns! Har dåligt fart i början av mina lyft (de tyngre).. pajar mycket.. får jag bara lyftet upp till knäna så går det upp oavsett tyngd känns det som.. har fått upp 250kg på ett lyft från knäna innan. Några tips? Pausmark eller sumoböj?
Jo, körde 250 med remmar & bälte..finns video men formen inte fin, såg den just..tur att jag inte snapa ryggen under lyftet,
jag slog pb't den dagen med 15kg så hade nog en ''formtopp'' den dagen
Har aldrig kört några pausmark, kört mycket tunga böj & vanlig smalmark då jag var som starkast just i marken..får väll börja med det igen
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffplsgo
Det zyzz-klippet, i cry errytiem ;(
''
Remember brah, if ur a shredded sick cunt u can get away with anything bro''
Bra bänkat! =) Ahhh.. jo den formen var väl inte den bästa men gick ju ändå rätt smidigt upp! Fan.. 250kg! Hade gärna fått upp 250kg med den formen själv hehe