Hehe, inte kört så tungt i sumomark förut, så allt över 130kg är PB Tänkte "smyga" upp lite idag och känna efter, gick ju över förväntan.
Du fuskar! Finns ingen annan förklaring...
Bulle...
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här
visst tjänar man på att köra sumo om man har starka ben?
Tack!!!
Ja benens styrka gör nog mycket från botten av lyftet kan jag tänka mig. Är lite mer teknik än smalmark tycker jag dock, plus mindre erektorer i sumo, både på gott och ont. Blir tvungen att ha en extra övning som träffar erektorerna lite mer om jag ska fortsätta dra sumo (för då blir det iprincip bara sumodrag). Tänkte good-mornings för det, typ 5 rep linjär progression.
Gillar verkligen sumon för jag känner verkligen att jag är med i rörelsen. Vikten liksom "lossnar", likt en sugplopp som släpper när jag börjar dra stången från golvet. Känner att vikten är "med" Får skitbra spänning genom hela kroppen innan draget och känner hur hela ryggen är med i rörelsen. Skithäftigt. Är det detta som kallas "kontakt"?
Ja benens styrka gör nog mycket från botten av lyftet kan jag tänka mig. Är lite mer teknik än smalmark tycker jag dock, plus mindre erektorer i sumo, både på gott och ont. Blir tvungen att ha en extra övning som träffar erektorerna lite mer om jag ska fortsätta dra sumo (för då blir det iprincip bara sumodrag). Tänkte good-mornings för det, typ 5 rep linjär progression.
Gillar verkligen sumon för jag känner verkligen att jag är med i rörelsen. Vikten liksom "lossnar", likt en sugplopp som släpper när jag börjar dra stången från golvet. Känner att vikten är "med" Får skitbra spänning genom hela kroppen innan draget och känner hur hela ryggen är med i rörelsen. Skithäftigt. Är det detta som kallas "kontakt"?
haha ingen aning men riktigt kul att du hittat en stil som passar dig.
Har börjat med ganska djupa nu (la upp video på min journal igår) och kör mycket benspark men det vill sig inte
Fint pass, jävla marklyft asså!
Tack så mycket! Marken var riktigt bra, kul att dra mer i sumo än smalmark. Tror det finns potential med sumo, så vi får se vilken fotplacering jag drar mitt första lyft på 200 med!
Tack så mycket! Marken var riktigt bra, kul att dra mer i sumo än smalmark. Tror det finns potential med sumo, så vi får se vilken fotplacering jag drar mitt första lyft på 200 med!
Såhär ser min böj ut.
Det där gillar nog inte mina knän
Vad i hela rulltårtans moster. Nehe, jag är inte alls en blåmes HAHA vafan vilket svammel där i krusbärsfläkten, man får hela lökspanien i håret ifall man nyser. Därför sprängs hakan, OJ jag menade niagarafallens suspensoarprins.
Nej men ärligt. Som sagt. Böjporr. Dina filmer är legendariska. Sjukt skönt soundtrack.
DOCK. Anar. Jag. En. Liten. Rundning. I. Botten . Sjukt jävla dålig är du din pissråtta, du kommer skada dig.
skoja
eller?
HAHA, NEJ.
Eh, jo??
Okejrå...
LAURING! knäckebrödsjägaren kastade sig ner för pattlisas ugnspannkaka och ropade:
jag brukar smeta in mig i bulldeg och låtsas vara en båt.
Da effing F!? Sumon var lite smågullig. Mitt i en sliten vecka efter jobbet drar jag en lätt 160 sumomark, vilket då tangerar mitt smalmark-max. Gammal video och dåligt utförande!
Mobbing! Where's the limit these days!? ATG = Ass Through Ground (måste stå på viktplattor när man böjer för att inte slå rumpan i golvet och kröka ryggraden!)
Citat:
Ursprungligen postat av Jeml
grymt markat!! Grattis till pbt har aldrig testat sumo själv faktiskt...
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tack tack! Hyffsat nöjd, men finns alltid plats för bättre prestationer. Jag har inte kört det mycket alls, bara några fåtal gånger hit och dit, men nu verkar det ju som att jag faktiskt kan dra lite vikt "sumo-style" så blir att fortsätta såhär. Prova vetja!
Citat:
Ursprungligen postat av Måsse
Vad i hela rulltårtans moster. Nehe, jag är inte alls en blåmes HAHA vafan vilket svammel där i krusbärsfläkten, man får hela lökspanien i håret ifall man nyser. Därför sprängs hakan, OJ jag menade niagarafallens suspensoarprins.
Nej men ärligt. Som sagt. Böjporr. Dina filmer är legendariska. Sjukt skönt soundtrack.
DOCK. Anar. Jag. En. Liten. Rundning. I. Botten . Sjukt jävla dålig är du din pissråtta, du kommer skada dig.
skoja
eller?
HAHA, NEJ.
Eh, jo??
Okejrå...
LAURING! knäckebrödsjägaren kastade sig ner för pattlisas ugnspannkaka och ropade:
jag brukar smeta in mig i bulldeg och låtsas vara en båt.
PUSS <3 <3 <3
Fast äre inte lite tidigt att sova?
Jo!
Nej?
Kebabpizza i öronbrynet!
HAHA LOL VADÅ SAFFRANSCORNETTO
ja vadårå, apnylle
jag bara sa det... förlåt då.
FÖRLÅTER DIG INTE. FÖRSTÅTT??
MM, GODNATT.
My god. The amounts of bananas I give is... an effing klase up in your ***!
Att du orkade spoila så hårt asså haha! Love ya <3
Mycket dåligt utförande, absolut en liten rundning där nere! Här ska det inte fuskas.