Citat:
Ursprungligen postat av Riddle
Sick! Grymt skön musik dessutom!
|
Tackar Riddle =) Blev lite lugnare musik denna gång :-)
Citat:
Ursprungligen postat av zarnyhax
Fan vad du grillar på bra! =)
// Exotisk
|
Haha, tack Zarre =)
// Sommarklädd i 20-
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik.J
Men snyggt! Vad händer om man failar på den då man ska klappa bakom ryggen? Måste testas på stengolv!
Efterfrågar videos där du sitter och pratar med din sköna laid back dialekt.
Kul att du redan dominerar
|
Tackar Samuelsson!
Ja du... håll huvudet högt o dämpa/studsa med Samuelsson-brösten så är det nog lugnt!
Haha. Jo vi får se om jag får tag i en pelarborr, då är det möjligt att jag kör en video medan jag borrar lite bälten.
Citat:
Ursprungligen postat av marcusbranden
Sjuukt grym du är! Har börjat leka lite med sånna övningar efter passen! Postar en video då jag klarar alla 10 övningar (Läs: Kan ta ett bra tag..)
|
Tackar Marcus! Kul att höra att du kör lite sådant.
Det ser jag fram emot... du kanske kommer på något annat kul också ;-)
Citat:
Ursprungligen postat av fredde68
Pushupkungen....din extended handstandpushup va ju helt sjukt bra!!! 
|
Tackar Fredde! Det är nog den svåraste ja, minsta miss i balansen o det är kört. Problemet är att man måste pressa rätt ordentligt och explosivt för att inte fastna i rörelsen, o då blir balansen ännu svårare :-)
Citat:
Ursprungligen postat av jflycore
Big like på videon Mr!
Den som kom alla dom här övningarna hade nog aldrig kontakt med sockeplast under sina träningsår! 
|
Hahah, tackar Jon =)
Citat:
Ursprungligen postat av Bailah
Ditt jävla freak. Sånt får du inte göra när jag legat sjuk i influensan i 10 dar.. Faaa aaaan!
|
Vänta här nu ... det var ju DU som uppmanade mig att börja leka mer!
// Ape-mate
Citat:
Ursprungligen postat av stockinger
Så grymt cool att kunna alla dessa olika övningar med kroppsvikt. Önskar att man hade kroppen och viljan att lära sig =P
|
Tackar Stocken =)
Du har nog både kroppen och viljan, men rocka på ett tag med tunga lyften... så kanske du blir sugen på sånt här senare =)
Citat:
Ursprungligen postat av gustafffsson
Roliga varianter av pushups,får ta och testa dom när ja blir frisk inte jätte lätt att köra nån av dom liggande i sängen skulle ja tro.
|
Tackar gustafffsson. Ja testa på, under tiden kan du ju smälla i dig en kladdkaka? =)
Citat:
Ursprungligen postat av ameiner
Helt sjukt vilken kroppskontroll och vad du får det att se lätt ut! Grymt kul med video 
|
Tackar ameiner!
Jo måste kämpa på lite nu med detta o hålla igång det, o förhoppningsvis utveckla mer ;-)