2010-12-01, 22:02
|
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
En kompis har börjat dejta nån snubbe och jag kom på mig själv att bli svartsjuk. Do not want.
|
Oh, tråkigt.
|
|
2010-12-01, 22:04
|
|
|
Fick höra en rolig historia
Reg.datum: May 2007
|
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz
En kompis har börjat dejta nån snubbe och jag kom på mig själv att bli svartsjuk. Do not want.
|
It happens.
|
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
|
|
|
2010-12-01, 22:10
|
|
|
Tunnis
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor!
Hemmafru 
Tror att jag skulle passa alldeles perfekt.
*återgår till att koka knäck*
|
Jag har också planerat på att vara hemmafru! Fast han-djurens alternativ. Det verkar rätt trevligt att bara mysa runt i ett stort hus och laga mat o greja!
|
|
|
2010-12-01, 22:47
|
|
|
Tunnis
|
*hjärtlungräddningpåbabbla*
|
|
|
2010-12-01, 22:49
|
|
|
Älskar Balle!
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis
Jag har också planerat på att vara hemmafru! Fast han-djurens alternativ. Det verkar rätt trevligt att bara mysa runt i ett stort hus och laga mat o greja! 
|
Då måste vi ju se till att bo grannar så att vi kan umgås på dagarna
|
|
|
2010-12-01, 22:50
|
|
|
Tunnis
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan
Då måste vi ju se till att bo grannar så att vi kan umgås på dagarna 
|
Spela kort, babbla och dricka schaardonaay.
|
|
|
2010-12-01, 23:10
|
|
|
:D
Reg.datum: Apr 2006
|
Man måste ju älska att jobba med utbytesstudenter. Vi snackade i gruppen (alla förutom honom då, för han var inne på sitt eget spår) om att jämföra Internethandel med vanlig lokal handel. Jag snickrade ihop en enkät och skickade ut den till folket. Han svarar med en helt ny enkät som inte jämför Internet vs lokal utan bara handlar om åsikt om Internethandel. Därefter mailar han mig att han inte ens förstått ursprungsenkäten, eller engelska språket för den delen.
|
2010-12-01, 23:14
|
|
|
småmysigt slampig
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator
Man måste ju älska att jobba med utbytesstudenter. Vi snackade i gruppen (alla förutom honom då, för han var inne på sitt eget spår) om att jämföra Internethandel med vanlig lokal handel. Jag snickrade ihop en enkät och skickade ut den till folket. Han svarar med en helt ny enkät som inte jämför Internet vs lokal utan bara handlar om åsikt om Internethandel. Därefter mailar han mig att han inte ens förstått ursprungsenkäten, eller engelska språket för den delen.

|
Slå honom hårt och skoningslöst. För guds skull, vet han inte ens om begreppen ifråga och antar han sedan att de två begreppen i fråga 1 och 2 skulle vara ekvivalenter?
|
|
|
2010-12-01, 23:20
|
|
|
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mantus
Slå honom hårt och skoningslöst. För guds skull, vet han inte ens om begreppen ifråga och antar han sedan att de två begreppen i fråga 1 och 2 skulle vara ekvivalenter?
|
Vi baserade frågeställningarna på en enkel modell om köpbeteende. Jag baserade första frågan på "Information Search" och andra på "Evaluation of Alternatives" och hade mer eller mindre samma alternativ, fast en annan ursprunglig frågeställning. Det greppade han inte visst utan trodde jag ställde samma fråga två gånger i rad. Vi snackade om precis det på mötet tidigare i dag. Jag misstänker att han är dummare än rotfrukter.
|
2010-12-01, 23:23
|
|
|
småmysigt slampig
|
Men kan puckot i lägenheten ovanför alternativt bredvid min kontakta hyresvärden och be om en ny flottörventil då hans nuvarande alldeles tydligen inte sluter tätt.  Jag har sett till att få min bytt då jag tröttnade på glappet med medföljande gnissel som uppstod men nu har något pucko också fått en glappande flottörventil och det låter som fan genom rören eller väggen. Vad det nu är som ljudet fortplantas igenom.
|
|
|
2010-12-01, 23:26
|
|
|
småmysigt slampig
|
Citat:
Vi baserade frågeställningarna på en enkel modell om köpbeteende. Jag baserade första frågan på "Information Search" och andra på "Evaluation of Alternatives" och hade mer eller mindre samma alternativ, fast en annan ursprunglig frågeställning. Det greppade han inte visst utan trodde jag ställde samma fråga två gånger i rad. Vi snackade om precis det på mötet tidigare i dag. Jag misstänker att han är dummare än rotfrukter.
|
Ja, det lät ju inte vidare klipskt. Att han sedan inte verkar ha greppat de rätt simpla begrepp som han ställer frågor om (och som man lätt kan slå upp i vilken grundläggande bok om marknadsföring som helst) känns lite vanskligt för gruppens slutresusultat om han skall vara deltagande i beslut.
|
|
|
2010-12-01, 23:29
|
|
|
|
Citat:
Men kan puckot i lägenheten ovanför alternativt bredvid min kontakta hyresvärden och be om en ny flottörventil då hans nuvarande alldeles tydligen inte sluter tätt.  Jag har sett till att få min bytt då jag tröttnade på glappet med medföljande gnissel som uppstod men nu har något pucko också fått en glappande flottörventil och det låter som fan genom rören eller väggen. Vad det nu är som ljudet fortplantas igenom.
|
Dags för arga lappen!
Citat:
Ja, det lät ju inte vidare klipskt. Att han sedan inte verkar ha greppat de rätt simpla begrepp som han ställer frågor om (och som man lätt kan slå upp i vilken grundläggande bok om marknadsföring som helst) känns lite vanskligt för gruppens slutresusultat om han skall vara deltagande i beslut.
|
Mjo.. Man lär sig att hantera idioter genom åren, men tyvärr så verkar de bli fler och dummare ju längre in i studierna man tar sig. Det är en kurs på avancerad nivå för övrigt.
|
2010-12-02, 01:34
|
|
|
<Walking Apocalypse>
Reg.datum: Jun 2003
|
Citat:
|
Hur många är ni i gruppen?
Hur många är utbytesstudenter?
|
|
|
2010-12-02, 02:38
|
|
|
Tunnis
|
Natt!
|
|
|
2010-12-02, 05:51
|
|
|
Jag har klamydia
Reg.datum: Jan 2008
|
Legat vaken i tre timmar nu. Dunderfeber rocks.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43.
|

|