Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Allmänt Forum

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-12-01, 22:02   #97441
O_Wao
Tänker råsa!

O_Waos avatar

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
En kompis har börjat dejta nån snubbe och jag kom på mig själv att bli svartsjuk. Do not want.
Oh, tråkigt.

O_Wao = oh wow!
O_Wao är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-12-01, 22:04   #97442
Andy.da.wohoo
Fick höra en rolig historia

Andy.da.wohoos avatar

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltz Visa inlägg
En kompis har börjat dejta nån snubbe och jag kom på mig själv att bli svartsjuk. Do not want.
It happens.
Bänkpress: 130kg, Knäböj: 175kg, Marklyft: 212,5kg, Vikt: 78kg
Andy.da.wohoo är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-12-01, 22:10   #97443
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Reg.datum: Apr 2009
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor!
Hemmafru
Tror att jag skulle passa alldeles perfekt.

*återgår till att koka knäck*
Jag har också planerat på att vara hemmafru! Fast han-djurens alternativ. Det verkar rätt trevligt att bara mysa runt i ett stort hus och laga mat o greja!
Vunnis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-12-01, 22:47   #97444
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

*hjärtlungräddningpåbabbla*
Gammal 2010-12-01, 22:49   #97445
Nodan
Älskar Balle!

Nodans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Vunnis Visa inlägg
Jag har också planerat på att vara hemmafru! Fast han-djurens alternativ. Det verkar rätt trevligt att bara mysa runt i ett stort hus och laga mat o greja!
Då måste vi ju se till att bo grannar så att vi kan umgås på dagarna
Nodan är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-12-01, 22:50   #97446
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Då måste vi ju se till att bo grannar så att vi kan umgås på dagarna
Spela kort, babbla och dricka schaardonaay.
Gammal 2010-12-01, 23:10   #97447
Nordenator
:D

Nordenators avatar

Reg.datum: Apr 2006
Man måste ju älska att jobba med utbytesstudenter. Vi snackade i gruppen (alla förutom honom då, för han var inne på sitt eget spår) om att jämföra Internethandel med vanlig lokal handel. Jag snickrade ihop en enkät och skickade ut den till folket. Han svarar med en helt ny enkät som inte jämför Internet vs lokal utan bara handlar om åsikt om Internethandel. Därefter mailar han mig att han inte ens förstått ursprungsenkäten, eller engelska språket för den delen.

Gammal 2010-12-01, 23:14   #97448
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Nordenator Visa inlägg
Man måste ju älska att jobba med utbytesstudenter. Vi snackade i gruppen (alla förutom honom då, för han var inne på sitt eget spår) om att jämföra Internethandel med vanlig lokal handel. Jag snickrade ihop en enkät och skickade ut den till folket. Han svarar med en helt ny enkät som inte jämför Internet vs lokal utan bara handlar om åsikt om Internethandel. Därefter mailar han mig att han inte ens förstått ursprungsenkäten, eller engelska språket för den delen.

Slå honom hårt och skoningslöst. För guds skull, vet han inte ens om begreppen ifråga och antar han sedan att de två begreppen i fråga 1 och 2 skulle vara ekvivalenter?
Gammal 2010-12-01, 23:20   #97449
Nordenator

Nordenators avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Mantus Visa inlägg
Slå honom hårt och skoningslöst. För guds skull, vet han inte ens om begreppen ifråga och antar han sedan att de två begreppen i fråga 1 och 2 skulle vara ekvivalenter?
Vi baserade frågeställningarna på en enkel modell om köpbeteende. Jag baserade första frågan på "Information Search" och andra på "Evaluation of Alternatives" och hade mer eller mindre samma alternativ, fast en annan ursprunglig frågeställning. Det greppade han inte visst utan trodde jag ställde samma fråga två gånger i rad. Vi snackade om precis det på mötet tidigare i dag. Jag misstänker att han är dummare än rotfrukter.
Gammal 2010-12-01, 23:23   #97450
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Men kan puckot i lägenheten ovanför alternativt bredvid min kontakta hyresvärden och be om en ny flottörventil då hans nuvarande alldeles tydligen inte sluter tätt. Jag har sett till att få min bytt då jag tröttnade på glappet med medföljande gnissel som uppstod men nu har något pucko också fått en glappande flottörventil och det låter som fan genom rören eller väggen. Vad det nu är som ljudet fortplantas igenom.
Gammal 2010-12-01, 23:26   #97451
Mantus
småmysigt slampig

Mantuss avatar

Citat:
Vi baserade frågeställningarna på en enkel modell om köpbeteende. Jag baserade första frågan på "Information Search" och andra på "Evaluation of Alternatives" och hade mer eller mindre samma alternativ, fast en annan ursprunglig frågeställning. Det greppade han inte visst utan trodde jag ställde samma fråga två gånger i rad. Vi snackade om precis det på mötet tidigare i dag. Jag misstänker att han är dummare än rotfrukter.
Ja, det lät ju inte vidare klipskt. Att han sedan inte verkar ha greppat de rätt simpla begrepp som han ställer frågor om (och som man lätt kan slå upp i vilken grundläggande bok om marknadsföring som helst) känns lite vanskligt för gruppens slutresusultat om han skall vara deltagande i beslut.
Gammal 2010-12-01, 23:29   #97452
Nordenator

Nordenators avatar

Citat:
Men kan puckot i lägenheten ovanför alternativt bredvid min kontakta hyresvärden och be om en ny flottörventil då hans nuvarande alldeles tydligen inte sluter tätt. Jag har sett till att få min bytt då jag tröttnade på glappet med medföljande gnissel som uppstod men nu har något pucko också fått en glappande flottörventil och det låter som fan genom rören eller väggen. Vad det nu är som ljudet fortplantas igenom.
Dags för arga lappen!

Citat:
Ja, det lät ju inte vidare klipskt. Att han sedan inte verkar ha greppat de rätt simpla begrepp som han ställer frågor om (och som man lätt kan slå upp i vilken grundläggande bok om marknadsföring som helst) känns lite vanskligt för gruppens slutresusultat om han skall vara deltagande i beslut.
Mjo.. Man lär sig att hantera idioter genom åren, men tyvärr så verkar de bli fler och dummare ju längre in i studierna man tar sig. Det är en kurs på avancerad nivå för övrigt.
Gammal 2010-12-02, 01:34   #97453
Kwon
<Walking Apocalypse>

Kwons avatar

Reg.datum: Jun 2003
Citat:
Hur många är ni i gruppen?

Hur många är utbytesstudenter?
Gammal 2010-12-02, 02:38   #97454
Vunnis
Tunnis

Vunniss avatar

Natt!
Gammal 2010-12-02, 05:51   #97455
Morrris
Jag har klamydia

Morrriss avatar

Reg.datum: Jan 2008
Legat vaken i tre timmar nu. Dunderfeber rocks.

Blev medlem på Kolozzeum och allt jag fick av Piranha var den här förbannade klamydian.
Morrris är inte uppkopplad   Svara med citat

Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43.