Senaste sidorna i tråden har hållt mycket hög kvalité. Grymt jobbat people
__________________ Efter orkanen Irene blåst ner halva New York sågs detta på facebook:
Citat:
Irene: Such a bad week to have my name! LOL! Robert: Yeah, after this weekend I can say I have been blown by two Irenes. Irene: SHUTUP ROB! jeez, that was in highschool! Robert: People don't forget natural disaster ;D
Det är den här tråden man ska hålla sig till! Fan vad bra jobbat! Här kryllar det inte av det går inte, det kan man inte, utan här kryllar det av inspiration och folk som faktiskt får resultat.
Återigen, tack för inspiration! Fan nu får man lägga i en ny växel och återkomma utan att skämmas.
Grazzafukkinrazzi: Tack! Nu när jag kör AF så hoppas jag att min osymmetri inte ska stjälpa mig allt för mycket. Men annars håller jag med dig, benen släpar pinsamt mycket... Får ha långa badshorts i sommar
PepzAdept: Njaaaaaa kanske.. går ju en tävling i Augusti sägs det, men jag vet inte hur jag ska göra
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder
-Diskussionämne A dyker upp
-Jag svarar
-Diskussionen är död och lyssnande deltagare utgår från att det stämmer.
Jag har makten att lura skiten ur folk om jag bara blir ondsint nog.
Det skall fan till att tävla med alla jävla tvättbrädor här. Men här är dagens form efter gympasset. En märklig känsla att inte känna midjan mot underarmarna längre.
Det skall fan till att tävla med alla jävla tvättbrädor här. Men här är dagens form efter gympasset. En märklig känsla att inte känna midjan mot underarmarna längre.
svårt att bedöma när du har på dig så pösiga kläder.
Slänger upp den här med,,Inte skitkul o lägga upp efter alla Uberdeffade kroppar ;S
Usch..fyfan va ja hatar dethär,men vafan...Inget fuskljus-nakna sanningen...blötfet o osymetrisk...sjukt jobbigt o posa också!
Runt 103,5-104kg på filmen, 103kg morgonvikt..
Slänger upp den här med,,Inte skitkul o lägga upp efter alla Uberdeffade kroppar ;S
Usch..fyfan va ja hatar dethär,men vafan...Inget fuskljus-nakna sanningen...blötfet o osymetrisk...sjukt jobbigt o posa också!
Runt 103,5-104kg på filmen, 103kg morgonvikt..
Dags att köpa lite tightare träningskläder så man kan se din fantastiska förvandling