Godmorgon Kolo!
Idag sket jag i morgonvägningen - mest bara för att inte riskera någon besvikelse, utan istället surfa på gårdagens goda invägning.
Istället fotade jag lite och nu ser jag faktiskt en rejäl skillnad mot för deffstartbilderna. Röven har krympt en aning och ffa magen och midjan.
Jag fotade 3st bilder innan deffstart i väldigt relaxad form mot en vägg. Det är kanske de värsta bilderna tagna på mig någonsin, för det ser verkligen förjävligt ut när man släpper ner hållningen och släpper ut magen mm. Jag har inte vågat lägga ut dem här på kolo och gudars vet om jag kommer göra det någonsin.
Bilderna är dock extremt avslöjande. Övre pecs saknas fortfarande på mig, jag kommer att få bygga på mig rejält med bröstmassa för att få till en snygg separation upptill. Benen ligger katastrofalt efter precis allt annat och de ser inte ut att ha växt ett smack under fg år. Benen måste verkligen hårdprioriteras nu. Armarna behöver mer kött och lite mer övre trapezius skulle inte skada.
Det ska bli gott att börja bygga på allvar sedan igen efter semestern. Sommarformen skiter jag i, jag måste sikta på kraftig ökning av massa under resten av året. Fan vad träning o kroppsbyggning är kul!