Kul att sätta ett PB och sen surfa in hit och se att någon har lyft 65 kilo mer.
Men vafan, grattis då.
Ähh, hade du inte gjort ett högrepsset till fail på 80 precis innan hade du gjort 100!
Thx!
Citat:
Ursprungligen postat av Adama
Starke jävuhl! Grattis
Danke!
Citat:
Ursprungligen postat av dooh
Uhh tungt!! Grattis!
Citat:
Ursprungligen postat av Tryman
Någon börjar bli starsch!
Jorå, nå'n gång hoppas jag kunna räkna mig i kategorin starsch!
Citat:
Ursprungligen postat av Mark_Lyft
Gött!!!
Ja, jäkla gött. Trodde inte att jag skulle komma över 152,5 så tidigt. Hoppas att trenden fortsätter!
Citat:
Ursprungligen postat av gunhamn
här måste jag försöka kika in lite oftare! bra bänkat !! :-) hur går det med tröjan? :-)
Tack, Gunhamn! Du är välkommen!
I lördags gjorde jag ett bra pass i min Titan F6/44. Fick till perfekt träff (med lite styrning på nedvägen av Mark_Lyft) på 162,5 och 165, kändes ungefär som gårdagens bänk. Tekniken och känslan börjar sitta bättre nu!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.
Grymt bra Micke, extra kul emd oväntade rekord sådär
Ja, verkligen! Tackar, Sam!
__________________ Träning! | jwzrd: Efter det där inlägget får du ligga med mig mikaelj! Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.