2009-11-29, 18:08
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Får jag fråga hur du fick den där killen till en ekman lookalike?
Såg han idag, sorglig människa. Min längd eller lite längre och vägde probably inte mer än 105kg.. med en riktig saftig fettprocent.
Någon borde lära han att andas när han tränar, som du sa kanske? körde stångrodd. höll andan 8 rep och sedan skrek nåt så in i helvete när han blåste ut all luft på sista leler näst sista rep
Körde 90kg i stångrodden, med riktigt läskig teknik. Så såg ja han hämta 2 10or till, skrek i tankarna, NEJ HÖJ INTE FÖR HELVETEE.
Nu har jag nog pratat av mig om det, lulz!
sen var han nog inte yngre än 23
|
|
|
2009-11-29, 18:13
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Får jag fråga hur du fick den där killen till en ekman lookalike?
Såg han idag, sorglig människa. Min längd eller lite längre och vägde probably inte mer än 105kg.. med en riktig saftig fettprocent.
Någon borde lära han att andas när han tränar, som du sa kanske? körde stångrodd. höll andan 8 rep och sedan skrek nåt så in i helvete när han blåste ut all luft på sista leler näst sista rep
Körde 90kg i stångrodden, med riktigt läskig teknik. Så såg ja han hämta 2 10or till, skrek i tankarna, NEJ HÖJ INTE FÖR HELVETEE.
Nu har jag nog pratat av mig om det, lulz!
sen var han nog inte yngre än 23
|
LOL! kan det vara samma människa? Tyckte han såg lite äldre ut, men det låter onekligen som samma snubbe. Tyckte också han lät mer än vad han tränade. Nog fan väger han mer än 105kg dock, jag tyckte det var en ansenlig fettmängd och han hade allt till trots ett par bra ben faktiskt.
Har du sett Blottaren något då?
En vithårig (blonderat?) snubbe i +45 som är rätt så fit, inte speciellt muskulös men har en rätt ok kropp o rutmage mm för att vara i den åldern. Han går alltid omkring helt naken i omklädningsrummet, typ står vid ytterdörrn o fönar håret o visar snasen för alla som kommer in.
Nu senast (igår) på gymet så gick han med skinnjacka uppknäppt och bar överkropp ut genom gymet, så han fick visa rutmagen för alla tjejer vid skohyllan
Fan jag älskar detta gym
|
|
|
2009-11-29, 18:17
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
LOL! kan det vara samma människa? Tyckte han såg lite äldre ut, men det låter onekligen som samma snubbe. Tyckte också han lät mer än vad han tränade. Nog fan väger han mer än 105kg dock, jag tyckte det var en ansenlig fettmängd och han hade allt till trots ett par bra ben faktiskt.
|
Nåja, såg ut att ha lite på benen, men inte vaderna.
Armarna är inte många cm mer än 40. Skulle verkligen inte tippa på att väger mer än 105, då han faksitk i princip bara var fet, utan så mycket massa.
Blottarn har jag nog fan aldrig sett, såg dock en riktigt hård i den åldern någon dag, men inte direkt den stilen på han..
|
|
|
2009-11-29, 20:11
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2008
|
haha, blottaren!
Det är han som brukar köra i en orange tröja och går på händer väl?
Riktigt vältränad är han, klart han ska få visa upp sig lite 
men jag är splittrad, han har ändå coola tyngdlyftarskor och kör ryckteknik ibland, så jag gillar honom 
Har även tränat bredvid honom en gång med min egna orangefärgade tröja, korta tights och tynglyftarskor, hehe, fast jag viftar inte med min
|
|
|
2009-11-30, 13:16
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
Nåja, såg ut att ha lite på benen, men inte vaderna.
Armarna är inte många cm mer än 40. Skulle verkligen inte tippa på att väger mer än 105, då han faksitk i princip bara var fet, utan så mycket massa.
Blottarn har jag nog fan aldrig sett, såg dock en riktigt hård i den åldern någon dag, men inte direkt den stilen på han..
|
Är ändå fundersam på om det var samma snubbe. Mina armar är ju knappt 38cm och nog hade han minst 1,5 ggr min armstorlek iaf, så jag hade nog bedömt dem som närmare 48 cm iaf. Till och med du har ju 1dm grövre armar :P
Citat:
Ursprungligen postat av wesaft
haha, blottaren!
Det är han som brukar köra i en orange tröja och går på händer väl?
Riktigt vältränad är han, klart han ska få visa upp sig lite 
men jag är splittrad, han har ändå coola tyngdlyftarskor och kör ryckteknik ibland, så jag gillar honom 
Har även tränat bredvid honom en gång med min egna orangefärgade tröja, korta tights och tynglyftarskor, hehe, fast jag viftar inte med min 
|
Stämmer fint det, han kör mkt ryck, stöt och annat. Han är inte stor, men i bra form och vältränad utan tvekan. Kul o se någon med lite ålder på nacken som håller en så pass god form. Absen är riktigt bra på honom.
Höll dock på att få hans snase i min hand då jag svingade upp dörren till omklädningsrummet i somras.
|
|
|
2009-11-30, 13:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Apr 2004
|
Ena jävla knarkarföreningen där på Almedal
|
|
|
2009-11-30, 17:12
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Helgens findings:
- Ny kroppsvåg inköptes för 1v sedan på Jula. Den var en hundring billigare än den gamla jag hade, men denna visar verkligen samma mätvärde hela tiden. Underbart. Den gamla har åkt i soptunnan. Detta är en budgetvåg men den fyller exakt mitt behov, nu kan jag följa min viktutveckling (avveckling?) som jag ska.
- Köpte även en digital hushållsvåg, även denna budgetvariant. Testmätningar har dock varit riktiga och korrekta, så den verkar duga fint. Däremot har jag upptäckt att jag feldoserat nästan alla mina kosttillskott. Jag har alltid utgått efter "medföljande skopa, tag 2 osv..". Nu när jag istället matchat innehåll kontra vikt och rekommendationer på forum, i rapporter osv, så märker jag att jag underdoserat t.ex. kreatin. Det jag trodde var 12g kreatin, dvs en full sked, visade sig vara ca 4g. Ändå tyckte jag det verkade "mycket". Flera andra kosttillskott verkar vara baserade på att man ska packa skopan knökfull, verkligen trycka in skiten för att få rätt gramantal.
Kul, alltid lär man sig något! Väger det mesta för skojs skull nu, t.ex. en kycklingfilé för att se hur många gram det egentligen är. Rätt snart börjar deffen och det kommer bli en hel del hushållsvåg + excelark för att sätta rätt nivå på kosten, därefter kommer jag gå på känn och leka mig fram.
|
|
|
2009-11-30, 17:12
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Baan
Ena jävla knarkarföreningen där på Almedal 
|
Join us for a joint?
|
|
|
2009-11-30, 18:01
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2006
|
Citat:
- Ny kroppsvåg inköptes för 1v sedan på Jula. Den var en hundring billigare än den gamla jag hade, men denna visar verkligen samma mätvärde hela tiden.
|
Den fuskar troligtvis.
Testa följande:
1. Väg dig som vanligt och notera vikten.
2. Väg något som är lättare eller tyngre.
3. Väg dig igen som vanligt.
Vad blir resultatet?
|
|
|
2009-11-30, 18:25
|
|
|
Musklig
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
En vithårig (blonderat?) snubbe i +45 som är rätt så fit, inte speciellt muskulös men har en rätt ok kropp o rutmage mm för att vara i den åldern. Han går alltid omkring helt naken i omklädningsrummet, typ står vid ytterdörrn o fönar håret o visar snasen för alla som kommer in.
Fan jag älskar detta gym 
|
Står inte alla och fönar håret med snabeln hängandes vid dörren? Nästa gång kanske den hänger på handtaget när du ska gå ut...
|
|
|
2009-11-30, 18:26
|
|
|
Musklig
|
Citat:
Ursprungligen postat av pejo
Den fuskar troligtvis.
Testa följande:
1. Väg dig som vanligt och notera vikten.
2. Väg något som är lättare eller tyngre.
3. Väg dig igen som vanligt.
Vad blir resultatet?
|
Jag uppfattade att det var BRA att den visade samma värde
|
|
|
2009-11-30, 18:57
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Ett pass i svetthelvete - gaslarm, hörbarhet etta
Muskelgrupp: Bröst + lätt pump triceps
Målsättning: Tuffa vidare på högrep
Motivation: Motivationen var bra tills jag kom till gymet. My gawd.
rotatorcuffar:
1 set viftandes med 4,5 kg hantel
plan bänkpress
1 set [ 10 x 40 kg ] ffffffffffffffffffffffffuuuuuuuu-bänk
1 set [ 10 x 65 kg ] aj aj, ont i vänster axel
1 set [ 10 x 70 kg ]
1 set [ 8 x 65 kg ] -2 reps, suck
1 set [ 8 x 60 kg ]
1 set [ 8 x 60 kg ] men kul då, jävla TROLL!
lutande bänkpress
1 set [ 12 x 40 kg ]
1 set [ 12 x 40 kg ]
1 set [ 12 x 40 kg ]
1 set [ 12 x 40 kg ]
1 set [ 12 x 40 kg ] ett straffset bara för min jävla vekhet!!!!!!!! FAAAN!
cc-over
1 set [ 10 x 55 kg ] för tungt
1 set [ 14 x 44 kg ]
1 set [ 14 x 44 kg ]
1 set [ 14 x 44 kg ] straffset, är jag så jävla klen så ska jag fan lida!!
repdrag över huvudet
1 set [ 12 x 45 kg ]
1 set [ 12 x 45 kg ]
1 set [ 12 x 45 kg ] jäkligt segt sista
pushdowns
1 set [ 12 x 45 kg ] för tungt på slutet
1 set [ 14 x 40 kg ]
SUMMERING:
Aldrig mer att jag sätter min fot på gymet mellan 16-18. Noway. Ska hålla mig till mina kvällstider jag. Tog liksom flera minuter att bara ta sig från receptionen o skohyllan förbi alla och in i omklädningsrummet. Sedan kom jag bort till de fria vikterna. Helvetes jävlar vilken stank!
Var som att gå in i en vägg, det bara stank gammal svett o unken andedräkt. Två personer hade öppnat fönster och hängde ut genom fönstren för att få syre/frisk luft.
Jag är rätt övertygad om att det påverkade mitt pass negativt, jag kunde helt enkelt inte fokusera i ett sådant stim och med så mkt folk - och stanken i sig gjorde att det vände sig i magen.
Axeln min jäklas. Jag vägrar kalla det skada, för då måste jag kolla upp den, men något är lurt. Det gör ont redan på 40kg i bänken och redan första repsen under uppvärmningen. En stickande smärta och den gör också att jag inte kan ta i fullt så mkt som jag vill. Men vi kallar det för en "känning" ett tag till, så slipper jag kolla upp skiten. Hoppas den försvinner av sig själv i veckan.
Passet i sig var rätt kasst annars, blev bara lack på stämningen. När jag skulle hämta ytterkläderna för o dra hem så stod det en kille vid skåpet intill som precis hade tränat. Han stank sperma så in åt helvete, riktigt ingrodd sötsur gammal sperma som beblandats med svett och gått från att vara lite intorkat frasigt till något ännu värre... har nog aldrig varit så nära på att spy i min egen ryggsäck som nu.
Hädanefter tränar jag på min sedvanliga tid. Neverless, never change a fucking winning concept.
|
|
|
2009-11-30, 19:10
|
|
|
Musklig
|
|
|
|
2009-11-30, 19:23
|
|
|
Blibloblooobli
Reg.datum: Apr 2002
|
Skippa bänk och lutande bänk ett tag framöver tills det känns bättre i axeln.
|
|
|
|
2009-11-30, 19:27
|
|
|
Raidar MC
Reg.datum: Sep 2009
|
Det där lät som ett slitsamt pass, kanske inte viktmässigt, men fan nog så jobbigt när man måste vänta på grejor och ännu värr när det luktar spermasvettblandning bland de fria vikterna. Tycker nog du borde gå och kolla axeln så fort som möjligt, det suger ju om man inte kan ta i ordentligt, plus att man ska verkligen vara rädd om axlarna. Ser ju folk överallt som klagar över verk där. Känns som axlarna är det nya rygg att ha ont i.
ragga brudar e skoj, kanke inte om man e bög, men om man gilar brudar som du o jag e det skoj hhehe
|
Min träningsjournal! <------------------------- is da shizznit!
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:40.
|

|