2009-11-12, 09:56
|
|
|
Mr Assparade
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Jay-Z
Frukost suger.
|
Read my lips.
|
|
|
2009-11-12, 22:02
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
haha.. havregryn o proteinpulver har jag varit inne på... kanske ägg eller ngt också?
låter som om det får bli en mixer då trots allt, hoppas jag kan hitta lite andra goa mellanmål o röra ihop.... skulle behöva något bra mellanmål till jobbet också.
|
|
|
2009-11-12, 22:06
|
|
|
Busunge
Reg.datum: Aug 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av JJ
Jag mixade proteinpulver och havregryn som frulle under en längre tid, det ser ju kanske inte så vackert ut men smakade helt ok. Fort gick det.
|
Samma här, mitt blev riktigt gott faktiskt.
Åt det flera gånger om dagen ibland
Gör dig inte dummare än jag ser ut.
|
|
|
|
2009-11-12, 23:34
|
|
|
Kött fii faan
Reg.datum: May 2009
|
Sjukt bra pass!!!!!!!!!!
Har exakt en sådan mixer, rekomenderas starkt!
Brukar köra följande blandning:
Kvarg
Havregryn
Banan
Ägg
Prottepulver
Kakao
|
|
|
2009-11-12, 23:43
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
haha.. havregryn o proteinpulver har jag varit inne på... kanske ägg eller ngt också?
låter som om det får bli en mixer då trots allt, hoppas jag kan hitta lite andra goa mellanmål o röra ihop.... skulle behöva något bra mellanmål till jobbet också.
|
Eller så steker du en pannkaka om du har tid.
2dl havregryn kör tills det liknar mjöl
3 ägg
1 banan
Kör i blenderna och hälls i en stekpanna. Mycket gott
http://www.kolozzeum.com/forum/showt...rubs+pannkakor
|
|
|
2009-11-12, 23:46
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
ah helvt det låter gott!!
tur jag åt fläskfilé med lohmanders bearnaise ikväll igen, annars hade jag varit tvungen o gå o grilla kyckling eller ngt nu. :P
tack för alla tips, det får nog fan bli inköp av en sådan där grunka o experimentera lite.. havregryn verkar vara hett på tapeten iaf.
|
|
|
2009-11-13, 10:48
|
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2008
|
Jag har också funderat på mixer, men aldrig köpt någon, häller i havregrynen + proteinpulver i shakern och skakar om bara.
Kan du köra på jobbet med.
|
|
|
2009-11-14, 10:43
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Aug 2009
|
Citat:
Nu har jag nått maxvikt i ett par "hissövningar" så nu är det dags o banka på med extraviktkakor. Ekman, du får fan visa mig hur du häktar på fria vikter, för jag fick då rakt inte på skiten på "klon" idag.
|
Ifall ingen visat än.. Jag tror man gör så att man sätter en pinne längst ner som vanligt, sen snattar man ngn annans pinne och stoppar in högre upp bland vikterna och krokar fast plattor på den.
Och ang. kronisk stress så köpte jag en burk 7-keto för att se om det funkar. Hoppas inte på ngn muskeltillväxt men jag blir nöjd om jag slutar gnissla tänder och sover lite lugnare. Hört rätt blandade meningar om det men de skadar ju inte att prova
|
|
|
2009-11-14, 11:45
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av wesaft
Jag har också funderat på mixer, men aldrig köpt någon, häller i havregrynen + proteinpulver i shakern och skakar om bara.
Kan du köra på jobbet med.
|
DET lät inte gott, inte med hela havregryn iaf..
Citat:
Ursprungligen postat av johanar
Ifall ingen visat än.. Jag tror man gör så att man sätter en pinne längst ner som vanligt, sen snattar man ngn annans pinne och stoppar in högre upp bland vikterna och krokar fast plattor på den.
Och ang. kronisk stress så köpte jag en burk 7-keto för att se om det funkar. Hoppas inte på ngn muskeltillväxt men jag blir nöjd om jag slutar gnissla tänder och sover lite lugnare. Hört rätt blandade meningar om det men de skadar ju inte att prova
|
aye, jag ska experimentera lite i lugn o ro sedan med o häkta fast vikter osv... ska se om det inte går att lägga på en hantel istället (om den nu inte tar i eller ramlar av).
Hmm, 7-keto, ska snegla lite på det då. Man ska inte underskatta placeboeffekten för övrigt.
|
|
|
2009-11-14, 12:08
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Damviruset slog till igen.
Ett par dagar nu där träningen fått lida bara pga datingtrams igen. Denna gången bådade det gott då det var en person som även gillade o träna själv på gym o hålla sig aktiv osv. Nice. Dock stoppade det nog där, det blir bara vänskap framledes, men jag har iaf hittat en träningspartner till.
Idag måste jag ha ett satans trökk dock efter gårdagens brakmiddag o allt rödtjut. Snart klapa benken.
|
|
|
2009-11-14, 12:51
|
|
|
Väsby EPA raggare
Reg.datum: Dec 2006
|
Citat:
Damviruset slog till igen.
Ett par dagar nu där träningen fått lida bara pga datingtrams igen. Denna gången bådade det gott då det var en person som även gillade o träna själv på gym o hålla sig aktiv osv. Nice. Dock stoppade det nog där, det blir bara vänskap framledes, men jag har iaf hittat en träningspartner till.
Idag måste jag ha ett satans trökk dock efter gårdagens brakmiddag o allt rödtjut. Snart klapa benken. 
|
Höhö, i see what you did there!
Förövrigt så förstår jag mig inte på människor som följer Zyzz, Jersey Shore mm, jag skapade intressantare personer och situationer när jag lekte med lego som liten.
|
|
|
|
2009-11-14, 12:54
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Förbereder för minideff, med avsikt att skala väck lite fett och bli lite hårdare. Vill ha tillbaka lite definition och se hur jag mår mentalt då jag går från en Speta till att bli en Speta Deluxe igen. Står snett o gör en halvkass morgonpose på ute på balkongen, men det visar hur fettnivåerna ser ut nu idag iaf. Låt oss kalla det Startläge Minideff 09/10.
|
|
|
2009-11-14, 13:00
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Kanske inte den bästa posen men det syns ju helt klart att det finns muskler i den där ryggen
|
|
|
2009-11-14, 13:03
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Dagens sidkista också.
|
|
|
2009-11-14, 13:04
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Armar kl 3?
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:39.
|

|