2009-11-05, 02:13
|
|
|
Hillgoat Deluxe
Reg.datum: Feb 2006
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Galet pass!!! Grattis till alla PB:n!!!
Tjejerna var nog tvungna att spana in killen som gjorde ett sådant pass helt enkelt 
|
lol, det vettifan ..
galet dåligt med träning just nu.
jag har ett ultimatum på jobbet, jobba så du dör (nästan) så får du detta jobb x2 att hämta - eller misslyckas o bli arbetslös. rofl.. bara o bita ihop. Jobbar nästan 20 tim/dygn just nu, varav 8 tim är betalt, resten gratis. Glassigt o va chef.
|
|
|
2009-11-05, 03:20
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
egd?
|
|
|
2009-11-07, 11:56
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Mycket egd just nu.
Passerar 100 arbetade timmar även denna vecka, på en lön avsedd för 38,75 timmars arbetsvecka. Är övertidsavlöst alltså, så över 60 timmar är gratisjobb. Inte konstigt jag blir headhuntad av arbetsgivare
Nåja, det jag jobbar med är till för att skapa jobb åt mina anställda och åt mig själv, då vi kommer att outsourca en hel del inkl mitt eget jobb framöver. Lyckas jag så skapar jag framtid åt mig själv o de jag har under mig.
Så träning, jadu det + sömn + mat har uteblivit nästan helt denna vecka. Jag är i samma form som ett förlist skeppsvrak just nu. Denna helg blir det ett par tappra försök till lite träning på gymet iaf och hoppas på att kunna landa in o ta nya tag efter mitten av nästa vecka.
|
|
|
2009-11-07, 12:07
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Lite skoj dock, jag spänner mig så fort jag går naken förbi en spegel här i lägenheten. Latsen har vuxit detta år och den tycker jag att jag knappt tränat. Är fortfarande rätt klen i latsen, men så länge den växer så är det positivt ju.
|
|
|
2009-11-07, 12:16
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Lite skoj dock, jag spänner mig så fort jag går naken förbi en spegel här i lägenheten. Latsen har vuxit detta år och den tycker jag att jag knappt tränat. Är fortfarande rätt klen i latsen, men så länge den växer så är det positivt ju. 
|
päronvikter iz the shizzle
|
|
|
2009-11-07, 13:32
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ekman_
päronvikter iz the shizzle
|
Det är det fanemig!
Dagens lärdom: man ska inte skaka en RageX2-burk som fan, öppna locket, stoppa ner snoken och dra ett andetag genom näsan. Har nog aldrig nyst så mkt på 5 minuter i hela mitt liv. Trökk?
|
|
|
2009-11-07, 13:38
|
|
|
Preciousss Posterior
Reg.datum: Nov 2003
|
Citat:
Dagens lärdom: man ska inte skaka en RageX2-burk som fan, öppna locket, stoppa ner snoken och dra ett andetag genom näsan. Har nog aldrig nyst så mkt på 5 minuter i hela mitt liv. Trökk?
|
NÄZZZ Tröööck!
En annan lärdom: Jag var nyfiken på den där ammoniak flaskan som de starka luktar på innan de skrikande lägger sig ner och lyfter vikter..sagt och gjort, jag stoppade dit snoken och drog en försiktig sniff..*AJ AJ AJ* min vänstra hjärnhalva värkte i en timme efteråt!! Helt vansinnigt ont gjorde det
|
|
|
2009-11-07, 15:47
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Muskelgrupp: Bröst + ngn pumpövning för triceps
Målsättning: Mest bra träna.
Motivation: Eh?
rotatorcuffar:
1 set viftandes med 7,5 kg hantel
bänkpress
1 set [ 10 x 20 kg ]
1 set [ 8 x 50 kg ] fubänk
1 set [ 4 x 70 kg ] fubänk
1 set [ 6 x 80 kg ]
1 set [ 6 x 80 kg ]
1 set [ 6 x 85 kg ]
1 set [ 5 x 90 kg ] fastnade på 3an och fick hjälp av ekman, men klarade 4'an själv? eh... forced rep även på 5an.
lutande bänkpress i smith:
1 set [ 5 x 70 kg ]
1 set [ 4 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 11 x 60 kg ] forced reps med ekmans hjälp på 3 sista
cc-over
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ]
1 set [ 6 x 70 kg ] kändes starkt här idag
repdrag över huvudet
1 set [ 6 x 60 kg ] fullmag
1 set [ 6 x 60 kg ]
1 set [ 6 x 60 kg ] fick sega ut sista rep, men gjorde full rom
pushdown
1 set [ 6 x 60 kg ] lite väl tungt för ett par trötta armar
1 set [ 6 x 50 kg ]
1 set [ 6 x 50 kg ]
SUMMERING:
Med tanke på hur veckan har varit och att jag ligger back säkert 5-6 måltider som jag hoppat helt och hållet samt att jag saknar minst 10 timmars sömn från senaste nätterna, så var det här passet KUNG. Sjukt nöjd.
Fick huvudvärk rätt snabbt (nähä) och blev lite gubbgrinig, men lyckades övervinna skiten. Däremot fick jag enorma rysningar i sista övningen (pushdowns). Vet inte som hände, började rysa som fan... lol.
Lite kolospotting även idag. Ekman hjälpte till lite som passare ett par set och jag blev även halvt överfallen av ett naket hårigt groteskt djurESkt monster som kom ut nybajsad från toaletten. Snacka om trökkKK!!!111
|
|
|
2009-11-07, 15:48
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ironbabe
NÄZZZ Tröööck!
En annan lärdom: Jag var nyfiken på den där ammoniak flaskan som de starka luktar på innan de skrikande lägger sig ner och lyfter vikter..sagt och gjort, jag stoppade dit snoken och drog en försiktig sniff..*AJ AJ AJ* min vänstra hjärnhalva värkte i en timme efteråt!! Helt vansinnigt ont gjorde det 
|
haha jag har inte provat ammoniak ännu, men jag minns en film på en av killarna här som kör SL då han sniffar lite ammoniak på gymet o sedan springer rätt ut på gatan... lillerik eller vad han hette..
|
|
|
2009-11-07, 16:14
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
den här fysiken vill jag fan ha... goddamned.
skäggstubb har jag liksom redan o styva nipplar med.
|
|
|
2009-11-07, 16:38
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2008
|
"skäggstubb har jag liksom redan o styva nipplar med." haha
|
|
|
2009-11-07, 18:11
|
|
|
Kött fii faan
Reg.datum: May 2009
|
Då är det bara att fixa fysiken nu då. Själv tror jag att det kommer ta längre tid för mig att få ordentlig skäggstubb än liknande fysik. Jag vill ha skäggstubb
|
|
|
2009-11-07, 20:18
|
|
|
Spån
Reg.datum: Nov 2006
|
Citat:
den här fysiken vill jag fan ha... goddamned.
skäggstubb har jag liksom redan o styva nipplar med.
|
Fan så gött, Då är du ju halvvägs
|
|
|
2009-11-08, 10:30
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
Citat:
Ursprungligen postat av tj_fmx
"skäggstubb har jag liksom redan o styva nipplar med." haha 
|
Citat:
Ursprungligen postat av powderdog
Då är det bara att fixa fysiken nu då. Själv tror jag att det kommer ta längre tid för mig att få ordentlig skäggstubb än liknande fysik. Jag vill ha skäggstubb 
|
hahahha, för mig är det exakt tvärtom, skäggstubben är anabol men inte kroppen
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Fan så gött, Då är du ju halvvägs 
|
hahaha exakt
|
|
|
2009-11-08, 10:33
|
|
|
Hillgoat Deluxe
|
På riktigt gott humör idag, dels för att jag tror att jag ser ett slut på all jävla övertid på jobbet mm och kanske kan landa in i en drägligare vardag snart, dels för att jag har en riktigt mysig träningsvärk nu i pecs o triceps. Gott! Endorfinparty!
Överlag så har jag fått en energiboost nu denna helg, trots höstgrått väder ute mm. Känns som om jag har fått vårkänslor nästan, bara sprudlar av energi i kroppen och signalämnena i hjärnan är det då rakt inget fel på. Skulle vara kul o se serotoninnivåer mm nu när jag är i ett sådant här tillstånd.
Ser fram emot ett trevligt ryggpass idag. Funderar på att dra till Sportlife Backaplan för att förnya mig lite.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:40.
|

|