Visa resultat för omröstning: Kan en c:a 35-årig tjej med snygga ben ha korta jeans?
|
Jag tillhör den kategorin: nej inte så korta, knälångt ska det vara
|

|
2 |
1.03% |
Jag tillhör den kategorin: Nej för helvete
|

|
1 |
0.52% |
Jag tillhör den kategorin: bara om benen är snygga
|

|
9 |
4.64% |
Jag tillhör den kategorin: Får man väl ha men det ser fjortisaktigt ut
|

|
2 |
1.03% |
Jag tillhör den kategorin: jajemen!
|

|
14 |
7.22% |
nej inte så korta, knälångt ska det vara
|

|
0 |
0% |
Nej för helvete
|

|
5 |
2.58% |
bara om benen är snygga
|

|
33 |
17.01% |
Får man väl ha men det ser fjortisaktigt ut
|

|
18 |
9.28% |
jajemen!
|

|
67 |
34.54% |
GNGNGNhngngGNNNN...
|

|
43 |
22.16% |
2013-06-24, 00:35
|
|
Registered User
Reg.datum: Oct 2012
|
Jag kanske var otydlig tidigare, men jag tycker vem som helst kan bära dessa shorts sålänge dom känner sig bekväma i det, jag menade bara att jag inte känner mig bekväm med blickarna jag får.
|
|
|
2013-06-24, 00:45
|
|
Lekfarbror
Reg.datum: Jun 2004
|
Bara om benen är snygga!
|
|
|
2013-06-24, 01:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jun 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av jenni
Gisele Bundchen, runt 35
(bild)
och mycket snyggare i kort än de flesta 20-åringarna
|
Det må vara att hon är snygg, men jag tycker den där bilden gör det ganska tydligt varför det inte funkar med sådana jeans: Hon ser ut att vara typ 17. Det går att se ut som 35 och ändå se jättesnygg ut.
|
2013-06-24, 02:42
|
|
Registered User
Reg.datum: May 2005
|
Citat:
Ursprungligen postat av JasminV
Faktiskt inte, för de glor av helt andra anledningar än killar på stan. Detta är väl trotts allt ett träningsforum? 
|
Mjaae. Om du har tur.
Det säger jag i all välmening.
|
C4L
|
|
|
2013-06-24, 04:49
|
|
Surgubbe
Reg.datum: Feb 2010
|
Citat:
Ursprungligen postat av JasminV
Faktiskt inte, för de glor av helt andra anledningar än killar på stan. Detta är väl trotts allt ett träningsforum? 
|
Nja, finns nog en del gubbar som kollar på din instagram och kollar dina bilder i helt annat syfte än träningsintresse. Sen finns det väl även killar och tjejer på nätet och på stan som "glor" på dig för de tycker du är snygg och fit.
|
|
|
2013-06-24, 06:51
|
|
Kolozzeum Immaturity
Reg.datum: Jul 2012
|
Ja, gärna varje dag! Dock har jag aldrig sett en 35-åring live med nämnda kropp
|
|
|
2013-06-24, 07:09
|
|
Rodirds S.C.D
Reg.datum: Mar 2013
|
Jaha så man är gammal vid 35? Ojda.
Att män skulle glo om man har kortkort är ju inte mitt problem. Är det varmt så vill man gärna inte gå i långbyxor.(ja man kan ha kortbyxor som är av modellen längre men de är verkligen inte lika snygga). Finns för lite milfs i Sverige.
Fjortis att ha kort, då ligger jag väldigt högt på den skalan.
|
|
|
2013-06-24, 07:15
|
|
Registered User
Reg.datum: Jul 2002
|
Givetvis kan man det, handlar väl mer om vilken bild man vill förmedla vid tillfället än ens ålder.
|
|
|
|
2013-06-24, 07:28
|
|
Ölkonnässör
Reg.datum: Feb 2004
|
Citat:
Ursprungligen postat av Heddaway
Jaha så man är gammal vid 35? Ojda.
Att män skulle glo om man har kortkort är ju inte mitt problem. Är det varmt så vill man gärna inte gå i långbyxor.(ja man kan ha kortbyxor som är av modellen längre men de är verkligen inte lika snygga). Finns för lite milfs i Sverige.
Fjortis att ha kort, då ligger jag väldigt högt på den skalan.
|
Man är väl inte gammal vid 35, men kolla på bilder på dig själv i 15årsåldern och fundera på hur mycket av det du skulle bära idag?
Samma sak med att klä sig efter sin kropp, man får så klart klä sig hur man vill men när man väljer en tight magtröja och trekvartsbyxor samtidigt som man sportar en ordentlig övervikt så kommer många vrida på huvudet.
Men å andra sidan träffar man på vuxna mänskor i sparkdräkt trots att de klart paserat 15 månader...
2013-06-24, 08:34
|
|
Rodirds S.C.D
Reg.datum: Mar 2013
|
Citat:
Ursprungligen postat av Mental
Man är väl inte gammal vid 35, men kolla på bilder på dig själv i 15årsåldern och fundera på hur mycket av det du skulle bära idag?
Samma sak med att klä sig efter sin kropp, man får så klart klä sig hur man vill men när man väljer en tight magtröja och trekvartsbyxor samtidigt som man sportar en ordentlig övervikt så kommer många vrida på huvudet.
Men å andra sidan träffar man på vuxna mänskor i sparkdräkt trots att de klart paserat 15 månader...
|
Ja, man ska ju kanske med fördel klä sig efter sin kropp, helt klart. Men oavsett om man är 15 eller 35 så kan man ju vara överviktig, så jag undrar vad det är som säger att enbart för att man fyllt 35 så förutsätts att man då hunnit få "fula" ben.
Och vad gör det om människor skulle kolla lite extra på någon som har kort? Jag förstår huvudsaken med att det skulle vara "stötande" eller "fjortis" men bär man de kortkorta shortsen på rätt sätt så tycker inte jag att det är speciellt åldersstämplat.
|
|
|
2013-06-24, 08:34
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2006
|
Jag är 31 och har ok ben, över snittet, men inte jättesnygga. Kan ha sådana när jag rör mig runt hemma i trädgården, om jag ska åka till mataffären, ta en skogspromenad, sitta ute i gräset och titta på idrottstävlingar eller vara lite mer klädd än bikini utomlands (typ till och från stranden, när jag ska äta). Men aldrig till jobb eller så...
|
|
|
2013-06-24, 10:16
|
|
Madamp!
Reg.datum: Sep 2008
|
Wat? Ser inga konstigheter att bära såna shorts om man gillart. Jag är själv 30 och har enbart kortkorta shorts eller såna i piratlängd som går över knäet. Shorts av mittemellanlängd passar inte mina ben så därför har jag såna som gör sig bättre på mig. Det gäller att klä sig efter sin kropp!
Sen tycker jag 14isaktigheten beror på hur tighta shortsen är, och vad man har till! Tex så har jag aldrig flera "avklädda" plagg tillsammans. Kortkorta shorts går med t-shirt eller nån sorts tröja/blus/tunika med ärm, gärna modell lösare. Ska jag ha linne så har jag mer täckande byxor. Ska det vara både flipflops och kortkorta shorts får det fan va en långärmad tröja till! Måste vara balans!! Blir det för mycket tight och visa huden med alla plagg samtidigt blir det för mycket ungdom!
|
|
|
|
2013-06-24, 10:25
|
|
30% Cyborg
Reg.datum: May 2009
|
Jag orkar inte skriva ett långt inlägg så jag håller med Madame!
|
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay
Ingen stjärt i världen kan få mig att springa.
|
On the road to straight perfection
|
|
|
2013-06-24, 11:19
|
|
Tänker råsa!
Reg.datum: May 2009
|
Jag tycker det kan funka om det är väldigt väldigt varmt kan det vara ok, alt på stranden eller liknande. Jag är inte riktigt bekväm i såna shorts, ofta så har jag leggings under. Samtidigt är det svårt att hitta shorts som är längre i affärerna och som inte ser tantiga ut. Det är en svår balansgång.
Edit: +1 på Madame
Senast redigerad av O_Wao den 2013-06-24 klockan 11:21.
|
|
|
2013-06-24, 11:23
|
|
Barnmorska
Reg.datum: May 2006
|
filmjölk med fru.
|
|
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:04.
|

|