Hej hopp!
Nu har jag varit i ystad och träffat min tränare.
Han hade redan förberett kommande tids program. Jag sa att jag är trött som ett as och har stressat mycket och inte orkar tävla i april. Det tyckte han var bra ändå för då slipper vi anpassa oss efter tidspress nu utan kan fokusera på att bara bygga å må bra. Vi bara modifierade upplägget en smula så jag kan träna tre dar i veckan ist för fyra som jag brukar, men kan dra upp det till fyra om jag vill och orkar. Det är fyra olika pass som körs rullande.
Sen skulle jag fystestas. "det är de bästa testerna när du inte vet om att jag hittat på nåt till dig och du måste prestera oförberedd hehe

". Den spjuvern!! ^^
Så först var det
TRX armhävningar med crunch. Patten i mattan och inte tappa höften. "en vältränad tjej fixar nog uppåt en 10 st. Du är mer än vältränad så det ska du kunna klå!"
13 st orkade jag =)
Sen blev det
TRX rodd. Spikrak kropp och toucha med handtagen i revbenen.
30 st och rekord bland de tjejer han testat
Nästa grej var
TRX upphängda utfall (man gör liksom utfallet bakåt, bakre foten är i trx:en). Toucha med knäet i marken och upp till rak höft. Jag gjorde
114 st på vänstern. Ja, hunnrafjorton utfall!! Han undrade vad fan jag höll på med redan på 70 ^^. Sen typ orkade jag inte mentalt mer. Andra benet!! där var jag så jävla uttröttad redan och anfådd å torr i munnen och för svagt pannben alltså, fixade
30 utfall på högern innan jag tappade balansen.
Så totalt 144 utfall. Ändå rätt ok?!!!!
Sista grejen var en viss typ av
höftlyft i TRX och där fixade jag
25 sttror jag innan baksida lår nästan krampade och dog.
Helt nöjd med dagens tester!! Och nöjd med att jag bestämt att inte tävla. Bara där blev jag typ 5 resor piggare.