ALLA har coach - just för att man känner som du kanske gör nu - "lite till, lite till" och kanske tom börjar stressa upp sig och fundera på ändringar.. Du har en BRA coach - LYSSNA på honom och skit i dina egna tankar för nu. Du är toppen, du vet det - vacklar du minsta så är det dietfalska tankar. Du kommer ha all tid i världen att känna efter, leva hur du tycker är bättre etc EFTER tävlingen.
Jag tror att du behöver göra precis vad din coach säger att du ska göra och äta; skyll på honom om det inte funkar - så har jag tänkt när jag velat frångå! (frångick ju lite förut; han hade dock rätt insåg jag efteråt när jag fick magkatarr etc..).
Så njut av lyckan att det inte är DU som ska ordna formen; det gör han; du bara läser innantill och fokuserar på att försöka ha roligt trots/tack vare (kan det vara ibland, ju faktiskt när man kämpar!) kampen.
DU är GRYM - glöm inte det! Om det så skulle vara så att det inte blev som du tänkt dig på precis alla punkter; ska du ALDRIG skämmas över dig själv för du är så sjukt awesome.

Plus snygg - som du så sant noterade!
Lite pepp;
Love u mate!
(Förresten; varning för matpics i min journalle, men om du är rädd att glömma vad du har cravings för och ev missa att få tillfredställa dem; smsa vad du önskar dig och släpp sedan tanken så kanske tomten är snäll efter tävlingen..

Som sagt; NU är du så sugen; men SEDAN kan du portionera ut och njuta av vadhelst du vill i all evighet måttligt och lyxigt, opti och gottigt osv. Men nu - om jag känner dig rätt - så mår du bäst av att ha is istället för skräp i magen; ät allt du ska, men noja inte i onödan. U rock! )