Kollade vågen och såg att det inte var rimligt att gå ner till 104,5 och samtidigt sätta pers. Så jag bulkade på med choklad och chips igårkväll, 106,4 blev det på invägningen.
Uppvärmningen lite stökig som alltid i Halmstad (dåliga bänkar och ställningar), fick dock ett par bra lyft med tröjan och klossen.
210kg 3-0
215kg 2-1 (Huvuddomaren tyckte jag lyfte in stången för tidigt i ställningen, som tur var tyckte dom andra inte det)
220kg 3-0 Truckinnen! Bästa lyftet, kom rätt in i sweetspot på tröjan och kunde mosa ut vikten perfekt. PB
Bra lagtävling trots avsaknad av vår topplyftare Essram, Stoffe provade tröja (andra gången någonsin) och fick in skitbra lyft.
220kg 3-0 Truckinnen! Bästa lyftet, kom rätt in i sweetspot på tröjan och kunde mosa ut vikten perfekt. PB
Eftersom vi är i princip lika starka, tjocka och vackra så funderade jag på vilken tröja du använder just nu? Tänkte hinna testa någon Titan innan höstsäsongen drar igång.