Träningen visade idag återigen hur bra den är; efter en dag där jag var redigt trött och sov av och till fram till tre, duktigt förbannad pga tvättstugan och en aning nere så samlade jag energi och drog iväg. Efter passet var energin tillbaka och det dåliga humöret borta.
Det jag tar med mig från dagen pass är en trea på 140 i stångrodd i Smith mot bänk. Mycket bra. Sen blev det 4-5 set till där.
Betade också av tre tunga set smala latsdrag, tre lättare set med latsdrag bakom nacken. 4-6 set roddmaskin. 3 tunga set hantelshrugs supersetat med hängande benlyft. 3 lätta set sittande hantelshrugs supersetat med crunches.
Och det var det.
Citat:
Ursprungligen postat av Oliver Cherek
Shit vad bra det ser ut! Hoppas vi kan ses under FF!
Ja jag tränade ju det där aptråkiga passet ben igår igen. Hade ont om tid på mig så fick bli ett kort men intensivt pass.
Började med raka mark supersetat med liggande lårcurl. Blev 5-6 set där det mest framträdande var en strikt 20a på 120.
Efter det blev det en jädra massa (15-20set) benspark, både enben och tvåben. Kickade runt lite och efter ett tag lyckades jag hitta både vinklar som funkade och fick hjärnan att gå över till lite mer Kontakt och TUT och jag fick nog quadsen en aning trötta ändå utan att knäna gjorde för ont. Kändes tungt att gå upp för trappan iaf. Ge mig några pass till så ska jag nog få till en bra benträning trots fjollerier.
På tok för lite sömn i natt men i eftermiddag blir det iaf det roligaste passet nu; axlar och bröst. Kommer bli smutt.
Schemamässigt så funderar jag på att gå över till 3-1-3 igen, ska bara synka vilodagen med tjejen.
Ny all time high vikt i helgen, söndag kväll tickade jag in på 93.6 medan jag imorse låg på mer modesta 91.9. Men nu börjar jag känna mig fet så ska verkligen börja skära ned nu.
Du är biff nu Måste säga att det är riktigt kul att se dej i gymmet numer oxå. Skillnaden i attityd och glädje för det du gör är smittande och inspirerande. Rocka på!
__________________ Hur jag kämpar för att bli starkare i de 3 stora hittas här "
Träningen visade idag återigen hur bra den är; efter en dag där jag var redigt trött och sov av och till fram till tre, duktigt förbannad pga tvättstugan och en aning nere så samlade jag energi och drog iväg. Efter passet var energin tillbaka och det dåliga humöret borta.
Det jag tar med mig från dagen pass är en trea på 140 i stångrodd i Smith mot bänk. Mycket bra. Sen blev det 4-5 set till där.
Betade också av tre tunga set smala latsdrag, tre lättare set med latsdrag bakom nacken. 4-6 set roddmaskin. 3 tunga set hantelshrugs supersetat med hängande benlyft. 3 lätta set sittande hantelshrugs supersetat med crunches.
Du är biff nu Måste säga att det är riktigt kul att se dej i gymmet numer oxå. Skillnaden i attityd och glädje för det du gör är smittande och inspirerande. Rocka på!
Kul att höra och tack för orden. Det är mycket roligare att träna nu när man har energi och inte mår allmänt kasst.
Citat:
Ursprungligen postat av Albin Eriksson
Lust att visa hur?
Ska köra rygg idag så ska se om jag kan få någon att filma. Kortfattat så innebär det att jag ställer bänken med viss lutning och sen lutar överkroppen mot änden.
En front double biceps med tjejen (ja, det är mitt ex som jag blev ihop med igen ) från i fredags eller något.
Kul att höra och tack för orden. Det är mycket roligare att träna nu när man har energi och inte mår allmänt kasst.
Ska köra rygg idag så ska se om jag kan få någon att filma. Kortfattat så innebär det att jag ställer bänken med viss lutning och sen lutar överkroppen mot änden.
En front double biceps med tjejen (ja, det är mitt ex som jag blev ihop med igen ) från i fredags eller något.
Gillar sättet som du har lagt upp journalen. Lite text och lite vikter. Enkelt och kul att läsa. Starkt med 60kg i hantelpress med, det brukar annars vara dom stora pojkarna som leker med dom vikterna. Kul att du hittade tillbaka med tjejen också. Mat verkar vara en bra grej
Ryggträning idag då, underarmsfästet är fortfarande inte riktigt bra så viss aktning togs därför.
Passet inleddes med stångrodd mot bänk i smith och passade på att filma ett set för Albin. Blev en 6-7 set på 80-100kg, relativt många reps.
Latsdrag utan händer för 4-5 set, en hel del reps här också. Filmade även här ett set.
Sittande kabelrodd 5 set och relativt många reps igen.
Latsdrag i cc 3-4 set och återigen många reps.
Avslutade med kabelrodd fast utan händer.
Ett något begränsat pass och inte den hetsen jag brukar ha men har man ont får man ta det lugnt.
Citat:
Ursprungligen postat av muddler
Gratulerar till 60kgs hantlarna, det ska jag också sätta en vacker dag om jag inträder på ett gym som kan erbjuda det
En får tacka
Citat:
Ursprungligen postat av spoon
Gillar sättet som du har lagt upp journalen. Lite text och lite vikter. Enkelt och kul att läsa. Starkt med 60kg i hantelpress med, det brukar annars vara dom stora pojkarna som leker med dom vikterna. Kul att du hittade tillbaka med tjejen också. Mat verkar vara en bra grej
Kul att du gillar det Jag personligen tycker andra journaler är rätt så sega att läsa med massa viktrapande då det säger mig väldigt lite. Med 92 kg vet jag inte om jag är så liten längre.