Satan i helvete. Sånt där klarar jag inte av. Ryggen smärtar... I ett sånt fall hade jag nog sprungit fram och frågat vad han höll på med egentligen och förklarat lite.
Fan, önskar ibland att man bådde i Örebro. Jävla skit-lkpg till att inte han någok SL-klubb .
Vill man tävla för LAK (som är med i SSF) så går det, gissningsvis får man göra en hel del själv vad gäller anmälan till tävlingar etc men det får man göra i de flesta andra klubbarna också då det är en del av att vara med i en klubb.
Vad gäller träningen så är det minst 6 aktiva inom SL och bänk som kör regelbundet på Gymbolaget i Tannerfors, och det går att få hjälp med utrustning etc. Sen finns det några som står på tillväxt som nog kan vara igång innan årsskiftet eller som i alla fall är intresserad av att träna styrkelyftsliknande.
Vill man tävla för LAK (som är med i SSF) så går det, gissningsvis får man göra en hel del själv vad gäller anmälan till tävlingar etc men det får man göra i de flesta andra klubbarna också då det är en del av att vara med i en klubb.
Vad gäller träningen så är det minst 6 aktiva inom SL och bänk som kör regelbundet på Gymbolaget i Tannerfors, och det går att få hjälp med utrustning etc. Sen finns det några som står på tillväxt som nog kan vara igång innan årsskiftet eller som i alla fall är intresserad av att träna styrkelyftsliknande.
Aha, kanske att man skulle våga sig till att försöka leta upp SL-folket på gymbolaget dårå (och skaffa nytt 10-kort där, tränar redan på LAK och Citygymet). Är dock främst själva träningen på en SL-klubb jag vill åt mera än tävlandet. I alla fall i nuläget. Följer den dära tråden här på Kolo där det snackats lite om nystart av SL-klubb i Linköping. Rätt dött i den på sistone dock.
Jag är 28år och har tränat styrketräning i 13 år nu.
Här kommer dagens utmaning, inte så tungt men desto mer fart och bra mycket jobbigare Helt förstörd efteråt, men skönt att köra slut på sig ordentligt ibland