Tack buddy! Jo, men militären vettefan. Måste ligga någon sjuk militärpressargen i mitt släkte (förmodar på den norrländska sidan) som jag får ut fullt av. Mycket fart och bra kontakt. Haha, snacka om att prisa sig själv..
//han som aldrig kollar namnsdagar men LOVAR ha koll nästa gång!!
Säkert. Har en ganska "robust" släkt om man säger så, de flesta är också starka..
Samtliga vuxna på farsans sida klockar in på 100+ eller väldigt nära där. Även kvinnor. Extra kul därför att gå ner så mycket i vikt och visa att det inte är genetiskt skitsnack utan att man kan om man vill. /SWAG
Säkert. Har en ganska "robust" släkt om man säger så, de flesta är också starka..
Samtliga vuxna på farsans sida klockar in på 100+ eller väldigt nära där. Även kvinnor. Extra kul därför att gå ner så mycket i vikt och visa att det inte är genetiskt skitsnack utan att man kan om man vill. /SWAG
Kommentar: Helt ok pass. Fruktansvärt motiverande att träna där uppe istället för på mitt "hemmagym", speciellt på benpassen. Tar nog i lite extra. Sjukligt missnöjd med mina skoots, men har ont i vaderna så vet inte om det kanske kan spela in. Annars är det fan åt helvete med 3x5 på 100............ men positivt nog så går ju pressarna bra nu så kanske blir en svacka här istället.
EDIT: Just nu håller min biceps på å rycker av sig själv, vet inte hur jag ska tolka det lol.
Vart är bortaplan? Kul att pressarna går sickbra! Nästa skootspass kommer du bränna av ett superduperbrapass! trust mii
Tränar vanligtvis på Friskis&Svettis Lindhagen, men kör på det något större Friskis&Svettis Fridhemsplan lite då och då. Mycket bredare utbud maskiner samt allmänt fler och mer vältränade människor som funkar som extra boost
Jarå, kommer nog tillbaka igen snart. Misstänker att det beror på mina vader som inte alls tar träning på något bra sätt.
Vadan detta super-set min son? Chins & böj? Ser jag i syne eller? That's like... cardio.
Du ser inte i syne.
Näe, orkade inte bara stå å vila när jag ändå böjde så jävla pissigt och tänkte att jag kan slänga in chins emellan när de ändå hade en rätt schysst chinsstång mitt över racket.
Näe, orkade inte bara stå å vila när jag ändå böjde så jävla pissigt och tänkte att jag kan slänga in chins emellan när de ändå hade en rätt schysst chinsstång mitt över racket.
Damn crossfit, takin' over the world.
Skämtåsido, klart man kan mixa upp det lite (not), inge fel med det! (så fan att det är, lol hax banantårta deluxe in my butthål of eternal darkness and shit)
Skämtåsido, klart man kan mixa upp det lite (not), inge fel med det! (så fan att det är, lol hax banantårta deluxe in my butthål of eternal darkness and shit)
Hahahaha. Garvade högt!
Nej men kör ju ändå ben och biceps och behöver komma igång med chinsen igen. Så screw you din fisluktande bajsbomb från de höga bergstopparna i Himalaya till Marianergraven i havet med extra kryddning på.
__________________ Följ min Form:Längd: 184 cm Startvikt: 62.6 kg Nuvarande vikt: 85.5 kg Följ även min resa ur ätstörningen till muskelbyggare i min journal Här