Blääää... Det blir nog ingen träning idag heller. Jag släpade mig till jobbet men förkyldningen känns fortfarande ganska illa. Det blir nog vila resten av veckan.
Godkänt på tävling: Knäböj: 190kg, Bänkpress: 105kg, Marklyft: 220kg, Total: 515kg, Viktklass -93 Journal - Peka och Skratta!
Ja, grattis i förskott! Tråkigt med förkylning, speciellt när man tränar så pass intensivt och seriöst som du. Men vafan, det går över, and you´ll be back STRONGER AND MORE BADASS!
Liten födelsedagssång:
U like?
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.
Ja, grattis i förskott! Tråkigt med förkylning, speciellt när man tränar så pass intensivt och seriöst som du. Men vafan, det går över, and you´ll be back STRONGER AND MORE BADASS!
Tackar! Ja, det är tråkigt. Men jag om man ska se det från den ljusa sidan så har jag ju en anledning att skippa deload-veckan som skulle ha varit nästa vecka och köra på som vanligt istället.
Citat:
Ursprungligen postat av Mazr
Liten födelsedagssång:
U like?
Nää, fy fan! Den typen av musik faller mig inte alls i smaken.
Men tack ändå. Det är ju tanken som räknas.
Det är nog lite hela grejen. Jag har väldigt svårt för power metal och trummorna och gitarrerna i låten du länkade osar verkligen av det. Sen gillade jag inte sången heller. Så det var nog absolut ingenting i den låten som jag fastnade för. Det är helt enkelt inte min kopp te.
Men det är ju en smaksak såklart. Hoppas inte att du tog illa upp av min något brutala och osmidiga sågning. Man kan ju inte pricka rätt varje gång.
EDIT: Eller Power metal är kanske inte riktigt rätt benämning av det heller. Det beror kanske lite på hur man definierar det. Hur som helst så är det inte min typ av musik.
Det är nog lite hela grejen. Jag har väldigt svårt för power metal och trummorna och gitarrerna i låten du länkade osar verkligen av det. Sen gillade jag inte sången heller. Så det var nog absolut ingenting i den låten som jag fastnade för. Det är helt enkelt inte min kopp te.
Men det är ju en smaksak såklart. Hoppas inte att du tog illa upp av min något brutala och osmidiga sågning. Man kan ju inte pricka rätt varje gång.
EDIT: Eller Power metal är kanske inte riktigt rätt benämning av det heller. Det beror kanske lite på hur man definierar det. Hur som helst så är det inte min typ av musik.
Haha, jag tog inte illa upp! Kanske denna smakar lite bättre?
Jag blev iaf taggad som FUCK inför mitt benpass, lol!
Citat:
Ursprungligen postat av Kwon
Jag har typ 1 APM!
Citat:
Ursprungligen postat av groda
Tja normalt äter jag bara fullkornsprodukter och fiberberikad tofu med sojamjölk för att optimera mina chakran.