Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum
Gå tillbaka   Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum > Träning > Träningsjournaler & Bilder

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-03-24, 18:25   #1
aijou
Registered User
 
aijous avatar
 
Reg.datum: Mar 2011
Ort: Löddeköpinge
Inlägg: 3 743
Post Peka och skratta! Sagan om hur aijou slutade vara klen och fet.

Och nu, mina damer och herrar, ögonblicket ni alla ha väntat på, aijou's träningsjournal!

Japp. Efter mycket om och men så har jag äntligen bestämt mig för att starta en alldeles egen träningsjournal. Här kommer jag skriva om min träning fram tills nu, hålla er uppdaterade om mina ökningar och vad som händer i allmänt i min träning. Men först och främst tänkte jag berätta lite om mig själv.

Jag är kille född 1987. Kommer ursprungligen från Hultsfred, Småland men bor numera i Eslöv, Skåne tillsammans med sambo och katter. Jag jobbar som 3D/VFX-artist på ett produktionsbolag i Malmö och jag tränar på Friskis & Svettis (Parkmöllan) som ligger precis intill jobbet.

Min fritid ägnar jag åt Styrketräning, TV/datorspel, film, teckna/måla (både traditionellt och digitalt) och longboarding. Jag har även ett brinnande intresse för serietidningar, musik, sci-fi, fantasy, olika konstformer och tatueringar. Som många andra här på kolozzeum så tycker jag även om att läsa om kost, träning och människans fysiologi och anatomi.


Nu över till träningen.
Jag började styrketräna sommaren 2009 genom jobbet. Som de flesta nybörjare så visste jag inte alls vad jag höll på med utan jag bara körde på med ett program jag fått av en instruktör. Gymmet jag tränade på var litet och sparsamt utrustat och det saknade helt skivstång med fria vikter. Där fanns dock en del hantlar och diverse maskiner.