Citat:
Ursprungligen postat av Mickee
Tänkte främst på burk/paketglass men du kan ta styckglass också om du vill. Bara det inte är kulglass eller nått sånt som inte går att köpa på ICA / COOP osv
Ska nog prova denna ikväll:
"Gräddglass med smörkolasmak, kakaorippel och marshmallows"
Testat den? 
|
Ah fan va nice
Har inte hunnit testa den, har funderat på det. Har bara testat Alvestas "Himmelsk röra", den var inte någon höjdare tyckte jag. Jag tror att triumfs är betydligt bättre, speciellt eftersom dom har marshmallows i sin också! Du får gärna återkomma med en liten recension
Körde ett litet lättare pass idag eftersom jag sov så sjukt dåligt inatt och kände mig riktigt sliten. Så nu vilar jag från styrketräning tills på Onsdag, eftersom vi har fotboll Söndag, måndag, tisdag.
Är även sugen på att testa lite nytt nu, funderar på följande:
Onsdag:
Bänkpress med stopp 5x3
Lutande Hantelpress 3x10-12
Chins ett set maxreps
Rodd 4x10-12
Militärpress 3x10
Biceps/Triceps
Sidolyft
Mage
Lördag alt. Söndag (Beroende på matchdag):
Chins viktade RPT
Militärpress 5x3
Bänkpress med stopp 4x10
Rodd 3x8-10 (En hand)
Ben
Mage
Ben kommer jag lägga in på Lördag/Söndag och där kommer jag att fortsätta med rehab böj och sedan bulgarian squat/benspark/lårcurl.
Ett pass med lite mer isolationsövningar och lullande och ett mer fokus på basövningarna. Lär ändå inte ha alltför mycket energi på lördag/söndag därför kör jag bara dessa övningar, orkar inte hålla på med alla möjliga muskelgrupper då.
Kör på 5x3 eftersom jag verkligen älskar just 3 reps. Man får köra på höga vikter men ändå lätt att hålla ordning på tekniken. Ökningarna görs som sagt den dag man klarar 5x3 och 4x10/3x10.
Detta kommer bara köras under sommaren när fotbollen är igång. Till hösten blir det att återgå till Wendler 5/3/1 igen.