Nåväl, efter ~2,5 timmes promenerande i regn och rusk och tittande på två museum, så kände jag att, va fan, jag måste testa den. Kunde inte låta bli.
Så gled in och köpte den jäveln! Och riktigt god var den

Och att munken var superfärsk, söt och mjuk var grädden på moset.
Bra smaker i köttet och munken, spännande sås som dom hade fyllt i munkens hål på toppen också. Tyvärr inte lika utmärkande smak i osten/baconet, så jag placerar denna hamburgare som nummer 2 av dom jag har provat. Double cheese & bacon är fortfarande nummer 1! \o/
Den var inte så jättestor, så man blev lagom mätt tillsammans med stripsen. Men jag hade förväntat mig en liten större bit, så lite besviken blev man ju där

(med tanke på bilderna man sett)
Däremot hade dom ett grymt bra utbud av såser på varje bord. Här måste fler ta efter!!
Men ja, att ha en munk som bröd är riktigt gott, än en gång. Det söta klassiska munk-smaken gör sig riktigt bra med övriga smaker.
Tyvärr fick jag ingen lökring till mina strips (som alla andra fick), så kyparen måste ha missuppfattat mig, när jag sa att jag inte ville ha friterad lök på burgaren. Tråkigt, då det var dom mest gigantiska lökringarna jag skådat
Nåväl, 140 kronor fattigare, men det var det värt. Man får inte vara för snål mot sig själv. YOLO osv osv ^_^
Sen blev det ytterligare 45-50 minuters rask promenad hem i regn, hagel & storm. Fyfan vad kallt det var i slutet, och pissnödig.. Tappade fan känseln i snorren, var inte säker på om den hängde kvar! Ska inte röra mig utanför lägenheten mer idag..
Så totalt 180-200 minuters promenerande + 5-6 kilometers springande (intervaller osv). Tror att jag med gott samvete kan äta mitt godis, flingor och varma mackor ikväll
Le bilds ofc.