Folk får ju rullstol, proteser, medicin och dyl. Då kan vi ju slänga in bindor där också så att vi erkänner att vara kvinna är ett handikapp, eller möjligtvis en sjukdom..?
Vilodag tyvärr, blir nått set mage hemma bara. Annars har ja sovit i 1.5h så lär inte somna i första tag inatt, sedan har ja ätit en stor kebab.
Borde börja tänka på vikten nu ifall ja ska tävla snart... Måste snart bestämma mig
va tycker ni??
Citat:
Ursprungligen postat av Philley
Så vackert och lätt din styrka är insane
Tack philley!! marklyft är nog min starka sida =)
Citat:
Ursprungligen postat av antonwiberg
Bra att du börjar träna på en klubb!
Hoppas dom får dig på att börja tävla!
Vet inte vad jag ska säga om marken riktigt...
Grym är du!
Tack hulken! Jo borde egentligen göra en tävling, hade varit roligt! Men då måst ja ju ner under 93
Citat:
Ursprungligen postat av alphahanen2
Du hade lika gärna kunnat reppa på den där vikten!!
Haha ja om det vore så väl! Kanske skulle kunna göra en till, men känns onödigt å göra illa sig
__________________ min journal
instagram aronohman youtube kanal
16år bänk 122,5, mark 220 , benböj 180
Gick riktigt tungt idag, trodde inte ens ja skulle klara 120 i böjen! Men matade på och 160 gick tungt som tusan! Men djupet var godkänt enligt dom på klubben gjorde en walkout på 180kg innan och då kändes 160 mycke lättare än vad de annars hade gjort =)
Enbensbenspark 3set
Lårcurl 3set
Böj
20x8,8
60x5
80x4
100x2 @8
120x2 bälte på @8 tungt!
120x1 @9
135x1 @9 sjuuukt tungt!
145x1 @8,5
150x1 @9 tungt!
180x 6sec utgång. Ungefär
160x1 @9,5 godkänt djup enligt en på klubben
150x1 @8,5
100x5 @8
Benpress ss hacksquat ca 10 reps på varje 4set
Benspark ss benpress smal stance fokus framsida lår högrep 4 set
Frontböj utan bälte
20x7
50x5
70x5
80x2 3sec stopp på varje. 1-2 rep till skulle ja orka
90x1 3sec stopp! Bra! @9 PB
90x1 3sec stopp! @8,5 PB
95x0,5 tappade all kraft i botten,så fick ingen fart påvägen upp!
Tack riddle! Marklyft är min starka sida
165 har ja gjort i somras nån vecka innan ja fyllde 16
Sedan drog ja över med moppen å stötte knäet (har slatterknä) så kunde inte böja tungt efter det, me börjar komma tillbaka nu
dagens pass var siktat på att maxa i bänk inför mm2k. siktet var 105-110 med ett BRA, STABILT lyft. både 105 och 110 gick upp stabilt och relativt lätt men väljer 105 för att passen framöver inte ska bli så extremt precis att ja klarar dom och att lyften bara blir sömre o sämre.
Lutande bänk ss pec dec på varje
20x10
50x10 långsamma stretch
50x10 långsamma stretch
50x10 långsamma stretch
50x10 långsamma stretch
Ajaj mina tissar
Sidolyft med stegring 3set
Hantelpress
20x10
24x7
24x7
24x5
20x5-16x5-12x10
Sittande sidolyft ss omvända flyes sittande 4set
Baksida axlar maskin 3set med drop på varje
Shrugs ss sidolyft 3set
ser ut som ja lyfter rumpan kanske, men det är då jag skjuter på med benen som rumpan rör sig. dock inte lättar från bänken. ska bättra mig
Citat:
Ursprungligen postat av crizzan
Fan asså 160 i böj... Vad tror du att du har i totalen nu?
tackar crizzan, JUST NU har jag nog 107,5 i bänken,210-215(?) i mark och 165 i böj! så blir väll i totalen ca 482,5-487,5 500 hade varit nå =)
Citat:
Ursprungligen postat av apoleman
Så jävla stark i allt. Riktigt imponerande böj och mark. 97a dessutom! Grymt
tack apoleman! kul att höra! dock inte riktigt nöjd med böjen ...
Snyggt lyft! Det är okej att rumpan lyfter så länge den nuddar bänken och det ser den ut att göra! Sen kunde stoppet varit tydligare och under en maxning kan det vara bra att köra med signaler. Men du klarar lätt 105 på tävling så utgå från MINST det
Bra pass idag! Inga massiva vikter men kontakt
Kronlyftet börja ja under knäna, fick nyss höra att man ska börja ovanför, alltså gjorde jag fel. Men gick ändå rätt så bra, ska testa ovanför knäna nästa gång o då ska ja gå tungt! Sliten efter en tung vecka med tunga vikter så tar jag en vilo helg (ofrivillig men behövlig) på jävre fiskecamping
Latsdrag söka bra kontakt
40x10-60x10-80x10 ajaj
70x12
70x15
60x15-20 drop 45x8 ajaj
Rodd med V-handtag 5set
Skivatångsrodd överhandsgrepp högreps ss omvända flyes hantel 4set
3set sittande vadpress HÖGREPS
Ajaja
Citat:
Ang videon.
Snyggt lyft! Det är okej att rumpan lyfter så länge den nuddar bänken och det ser den ut att göra! Sen kunde stoppet varit tydligare och under en maxning kan det vara bra att köra med signaler. Men du klarar lätt 105 på tävling så utgå från MINST det
Tackar crizzan! Tror ja skulle kunna göra minst 107,5 på tävling efter en dag av grubbling av vilken vikt ja ska börja på så sätter 110 som startläge
Bra pass idag! Inga massiva vikter men kontakt
Kronlyftet börja ja under knäna, fick nyss höra att man ska börja ovanför, alltså gjorde jag fel. Men gick ändå rätt så bra, ska testa ovanför knäna nästa gång o då ska ja gå tungt! Sliten efter en tung vecka med tunga vikter så tar jag en vilo helg (ofrivillig men behövlig) på jävre fiskecamping
Latsdrag söka bra kontakt
40x10-60x10-80x10 ajaj
70x12
70x15
60x15-20 drop 45x8 ajaj
Rodd med V-handtag 5set
Skivatångsrodd överhandsgrepp högreps ss omvända flyes hantel 4set
3set sittande vadpress HÖGREPS
Ajaja
Tackar crizzan! Tror ja skulle kunna göra minst 107,5 på tävling efter en dag av grubbling av vilken vikt ja ska börja på så sätter 110 som startläge
Svarar först på ditt svar på mig:
Menar du till våren då eller?<3
Sen ang kronlyften så ska man väl starta under knäna? Annars, varför kör du det från hela början? ^^ Känns som att alla böj och marklyft samt roddar, även en del i bänken och militär tar ju på ländryggen redan ^^
målen för veckan som kommer är 180x4 i mark! Borde gå!!
Citat:
Ursprungligen postat av LillisJ
Men för i helvete vad stark du är. Grov dessutom. Du har en ljus framtid inom SL och bb
Tack lillis, eller kanske borde säga storis?
Du har oxå en ljus framtid framför dig kan ja lova
Citat:
Svarar först på ditt svar på mig:
Menar du till våren då eller?<3
Sen ang kronlyften så ska man väl starta under knäna? Annars, varför kör du det från hela början? ^^ Känns som att alla böj och marklyft samt roddar, även en del i bänken och militär tar ju på ländryggen redan ^^
Nej menade nu typ borde gå ifall allt känns rätt!
Ja de har jag oxå för mig! Blev lite osäker då han sa det, tror de ska vara under
Har aldrig kört det förut nästan så tänkte ba testa, kände dock att ja var sliten så slängde inte på nå mer. Gjorde det ist för marklyft!